Yeni arkadaş

60 2 2
                                    

Lucy'nin gözünden :

CareyMoon kendi oda arkadaşı ile konuşmaya koyulmuştu, ben de Jeff'in yanına geldim. Tanrım herifin suratı delikli sünger gibiydi!

Lucy : ... Hey, Jeff.

Jeff : CP'ye hoş geldin hayatta kalma konusunda iyi şanslar.

Lucy : Kaba!

Jeff : 🤣🤣🤣🤣🤣 pardon ya seri katil olup da çok umrumdaydı kibar olmak ön göremedim incineceğini kusura bakma.

Lucy : ama ben bunu boğarım!

Hoodie : boğma lazım.

Lucy : . . .

Jeff : 🤣🤣🤣

Lucy : neyse... O yüzünün hâli ne bulaşık süngeri gibi?

Hoodie : . . . 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Jeff : GÜLME LAN İT HERİF!

Hoodie : 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Jeff : ...

Lucy : ?

Jeff : istediğim gibi durmuyordu ben de durmasını sağladım. Artık hep gülüyorum.

Lucy : bulaşık süngerine benziyon-

Jeff : . . . Ya ama-

Lucy : 🤣🤣🤣🤣

Jeff : ne bekliyon simli davetiye kartı falan mı? Otursana.

Lucy : oturam.

Jeff'in yanına geçip oturdum. Etrafa baktım, herkes birbirinden farklıydı. Normalden kesinlikle farklıydı. Kimse birbirine güzel görünmek için kendilerini aynı "mükemmel" 'e uydurmaya çalışmamıştı. _Bunu dediğim için beni yargılayabilirsiniz belki ama ben doğuştan sarışın ve mavi gözlüyüm. Mesleğim modellik benim, erkek peşinde koşmak gibi bir niyetim yok._ Herkes kendi olarak takılıyordu. Herkesin kendine ait bir kimliği var gibi duruyordu. Belki de burada da eğlenebilirdim...

Jeff : LUCYY!

Lucy : AY! ANANIN- . . . YA!

Jeff : 🤣🤣🤣🤣 neye daldın?

Lucy : ahali halka bakıyom birazdan borozan çalcam.

Jeff : . . . Ne diyon lna.

Lucy : yok bir şey.

Jeff : peki- Sormak istediğin bir şey var mı?

Lucy : şu ikili manyak kankalar neden cadılar bayramındalarmış gibi evde maskeyle geziyolar?

Jeff : canları o şekilde istediği için, ikisi de normal insanlar. Eh işlerine de geliyor katiliz sonuçta o suratların saklanılması lazım. Da merak ede ede bunu mu ettin?

Lucy : geri kalanına yaşayarak alışacağım sanırım.

Jeff : sen bilirsin, sıkıldın mı?

Lucy : hemde çok!

Jeff : film sever misin?

Lucy : evet.

Jeff : izlemek için odama geçebiliriz. Hem odayı da tanımış olursun.

Lucy : bana uyar.

2 kat yukarı çıktık. Köşkün en sağlarında kalan odalardan birinde kalıyordu. Oda 4 kişiye yetecek kadar büyüktü. İçeride bir televizyon, ikişer tane de tekli koltuk vardı. Bir de koleksiyon dolabı vardı. İçi bıçak doluydu. Her türünden. Bazılarının büyüklüklerine inanamadım. Bunlar kılıç olmalıydı bıçak değil! Koltuğa geçtik, Jeff bir aksiyon-macera filmi açtı ve izlemeye koyulduk.

Creepypasta GünlüğümüzHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin