1

1.4K 50 14
                                    

Felix

-Hallod Lixie,ma lesz egy nagyon fasza buli,menyjünk már eeel,hátha találunk neked egy helyes,magas,nagy farkú palit!-Ugrik fel a kanapéról a legjobb barátnőm,Yeji.Ő minden áron nekem akar pasit szerezni.Mert igen,meleg vagyok,ő pedig bi.Már vagy 6 éve legjobb barátom,mindent tudunk egymásról.Ő is legalább annyira kanos mint én,tehát ezeket is megtudjuk beszélni együtt.Időnként el is kérem néhány szoknyáját.

Nem nagyon járok el bulizni,nem szeretem a részeg tömeget,főleg ha fogdosnak.Tény hogy megvannak a magam szükségletei,és vágynék az ilyes fajta érintésre de nem ismeretlen,részeg emberektől.

-De tudod hogy nem szeretek bulizni~ Nyavajgok egy sort aztán a boci szemeinek hála beadom a derekam és elkezdünk készülődni.Együtt élünk,mert megbeszéltük jó sok éve,ha betöltjük a 18 at összeköltözünk, el a szülőktől.

-Ez így jó?-Jön ki a szobájából Yeji egy testre tapadós,fekete,csillogós ruhában.

-Csodaszép vagy!-Csapom össze a két kezemet majd én is megindulok keresni valamit.

Végül egy fekete hosszú pólót,alá egy fekete rövidnadrágot,ami nagyjából ki se látszott.Természetesen a fehér térdzoknit és a hozzá illő fekete ciőmet sem felejtettem el.

-Mehetünk?-Kérdi türelmetlenül az ajtóban Yeji.

-Megyek már!Ne türelmetlenkedj,te nő!-Szaladok hozzá miután minden ékszeremet előkotortam és felvettem.

-Na menyjünk!-Mosolygok rá bíztatón majd egy oké után el is indulunk.Gyalog mentünk,mert közel van a bulihely.Út közben mutogatta nekem a helyesbbnél helyesebb pasikat,néhány tetszett is,de ők hírességek, akiknél esélyem se lenne.

Oda is értünk gyorsan,ekkor szembesültem azzal,hogy egy drágább helyre hozott Yeji.Ahogy beértünk és körbe néztem,biliárd asztal,bár,drága piákkal,szerencsejáték,és a jól megszokott táncparkett.A sötét fényben és tömegben alig lehetett kilátni,de a pultig sikerült elaraszolnunk a tömegben.Én elsőnek valami gyengét kértem,Yeji is,ne első pillanatba hányjuk el magunkat.

A pultnál álltam,mellettem Yeji leült egy székre iszogatni.Néztem ahogy az emberek biliárdoznak.Én is szeretek biliárdozni,de őket nem ismerem,ezért nem is mernék oda menni hozzájuk,tehát csak nézem.Az egyik szőke fiú,fekete zakóban,és félig kigombolt inggel...Nagyon jóképű.A többi is,de ő valahogy máshogy. Ahogy ő lett a soros,az asztalhoz hajol,a fehér golyót megcélozva a bottal gurít be egy golyót.Látszik rajta a komolyság és dominácia.Ez tetszik...

Felnéz,egyből a szemembe és egy lépést elmegy az asztaltól,társára hagyva az ő körét.Elindul felém majd amikor odaér hozzám megszólal:

-Szép estét,megkérdezhetném becses nevét?-Kérdi tőlem tisztelettudó hangon.Ahogy elém ért,kapcsoltam,milyen magas.Tőlem egy fél fejjel (Ha nem többel) magasabb.És milyen finom,férfias illata van,istenem...

-Lee Felix...-Mondom kipirult arccal.Rendesen végig mért, de az kölcsönös. Nagyon elegáns, de mégis kifinomult.

-Gondolom először vagy itt Felix,gyere,meghívlak egy italra.-Mondja majd leül az egyik székre a bárpultnál.

-Én Hyunjin vagyok.Hwang Hyunjin-Mutatkozott be a helyes fiú.  Hyunjin...Szép név.

-Értem Hyunjin.Örülök hogy megismerhettelek!-Intek felé egy aranyos mosolyt,ami őt is megmosolyogtatja.Amikor nem olyan komoly,nagyon kis cuki.

Meg is hozták a piákat,direkt nem erőset kért nekem,nehogy azt hidjem hogy csak le akar itatni, majd megrakni.

-Te hány éves is vagy?-Kérdem tőle kicsit zavarban.

-19,Te?-Fordul felém teljes testével.

-Én is!-Vágom rá egyből,ahogy kimondta a válaszát.Őszintén.Eddig nagyon tetszik.Helyes,És kedves is.Ez ritka.Yeji meg valahova elment,de most ez érdekel a legkevésbé.

-Tetszem?-Kérdi mosolyogva Hyunjin.Erre a kérdésre iszonyúan zavarba jöttem és nem bírtam a szemébe nézni sem.

-Hát...Ömm...N-nagyon helyes fiú vagy,é-és...-Dadogok zavaromba,mint aki életében elösször beszél.-de ez hogyan jött?

-Nagyon nézel, mintha nem is lennél magadnál. - Mosolyodik el halványan.

-I-igen nagyon helyes vagy.. - terelem a témát.

-Szóval tetszem, Felix... Olyan kis ártatlan vagy. - Monda,de a nevemet direkt erotikus hangnemre hadja,ami őszintén kicsit be is indított...

-Oooh, nehogy azt hidd hogy olyan ártatlan! Főleg ha fantáziál! - Ugrik a képbe drágja, jó barátnőm, Yeji.

-Yeji, menyj már innen, részeg vagy! - Mondtam. Neki majd egy szép lány kézen fogta és elmentek. Gondolom valami ismerőse.

-Hmm, tehát mégsem vagy olyan ártatlan... - Könyököl egyik kezével a pultra.

-Mondhatjuk azt is...De nem fekszem le veled! Most ismertelek meg. - Mondam rák vörös képpel.

-Én sem vagyok olyan. Nem szeretem a csak éjszakás dolgokat. - Mondja halkan és körülnéz. Lassan vissza fordul hozzám

-Gyönyörű vagy Felix!-Erre a kijelentésére kicsit megilyedtem ezért gondolkozás nélkül cselekedtem és rákérdeztem ez mi volt:

-Te most flörölsz velem?-Kérdem egy kicsit lányosan, de megilyedve.

-Ha nem tetszik,áruld el,hogy tudnám elnyerni szíved!Én nem az a fajta vagyok aki csak egy éjszakás kalanokba van benne.-Mondja kimért,de még mindig erotikus hangon.Olyan szexi!

-Értem...-Birizgálom az ujjamon levő gyűrűmet.

.........................

Nagyon jól elbeszélgettem Hyunjinnal, vagy 1-2 órán keresztül, aztán Yeji közölte velem hogy menyjünk haza mert fátadt. Yeji, és az egyik barátnője, jött velem, mert olyan részeg a lány, hogy nem engedjük egyedül haza.
Hyunjin ki kisért az épület elé.

-Vigyázz magadra! - Ad egy puszit a homlokomra, amire megint elpirulok.

-Te is! Szia! - Mondom, majd elimdulok a lányok után.

Miután megtettem kb 3 métert, eszembe jutott, hogy nincs meg a fiú telefonszáma, ezért pánikba estem. Gyorsan vissza szaladtam, a már majdnem bement Hyunjinhoz, és megfogtam a kezét.

-Ömm, bocsi, a telefonszámodat megkaphatom? - Kérdezem aranyosan a szemébe nézve.

-Azt hittem már meg se kérdezed! - Nevet fel lágyan majd megvárja mig előkapom a telefonom.

Miután befejezte a számok diktálását, megköszöntem, és egy puszit nyomtam arca oldalára. Láttam rajta hogy meglepődött, de nem zavarta. Egy szia után futottam is vissza a lányokhoz, akik már jóval tovább mentek.

...............

Egész este Hyunjin járt a fejemben.... Olyan helyes és szexi!

Nem is kellett sok, belaudtam a sok gondolkozásba.

Sziasztokk! Itt is van az első rész, remélem tetszik, és a további izgalmas és romantikus részekben is velem maradtok! ^^

Be Mine   [Hyunlix]Where stories live. Discover now