6

749 34 26
                                    

Felix

Tegnap Hyunjinnál voltam,de elképesztő házuk van! Kívülről csak egy óriási ablaknak néz ki, és rengeteg emeletes.Hyunjin szobájában egy kurva nagy francia ágy,külön fürdőszoba,nagy tv is van.Az egyik fal helyedt ablak amiből a kilátás csodálatos!Mint egy álom ház!

Ha már én voltam ott,áthívom magamhoz mert miért ne.

-Szia cica,mi az?-Kérdi a telefon túloldalán.

-Szió,lenne kedved ma átjönni?Egyedül vagyok.-Az "egyedül vagyok" ot direkt erotikus hangnemben mondtam,hátha kicsit beindítom.

-Már indulok is!-Vágja rá és leteszi.Ez azz!

Gyors össze pakoltam és felmostam mert azért mégis csak ő jön.

Mire mindent elvégeztem,már itt is volt.

-Szia,baba!-Ugrok a nyakába majd megcsókolom.

-Szia,cica!-Csókol vissza egyből.Nem akartam ezt az egészet az utcán,tehát gyorsan beljebb tessékeltem ahol folytattuk.

-Kérsz valakit?-Válok el tőle.

-Háááát,rajtad kívül semmit.-Mondja huncutul amin csak nevetni tudok.

Leheveredtünk a kanapéra és elkezdtünk egy filmet nézni.valami romantikus drámánál kötöttünk ki, ha már olyan forró a hangulat:Hyun ölében ülök és a drekamat öleli.

A film közepénél rájöttem hogy hát nekem fázik a lábam mert 40 fokban is fázni szokott.

-Hyunjin, a szekrényemből kihoználegy vastag zoknit légyszives? - Nézek rá csillogó bociszemekkel. Lusta vagyok most elmenni a szobámig.

-Persze! - Ad puszit orromra és már itt sincs.

Hyunjin

Gondolkozás nélkül indultam Felix kérését teljesíteni.

Meg is találtam a keresett zoknit de... Mit keres neki a szekrényében egy doboz?

Legyek kíváncsi, vagy se?...

Leszek. Csak nem haragszik meg :))

Ki is nyitottam de én aztán nem erre számítottam... Kicsit se...

Bilincsek, szexis ruhák, játékok, szemkötő... Atyaég!

Attól függetlenül, hogy milyen kis ártatlan, szendeszűz fiucskának látszik, milyen kisördög! Hm... Ez tetszik...

-Felix, itt van a zoknid, de... - Adom a kezébe az említett ruha darabot.

-De?

-De mit keres neked egy egész doboznyi "dolog" a szekrényedben? - Kérdem de látom hogy teljesen kipirul majd leblokkol.

-A-az Yejié csak nem akarta hogy nála legyen!! - Vágja rá sietősen és kézzel, lábbal mentegetőzik.

-Innen már nem húzod ki magad! - Rakom kezem a feje mellé majd megcsókolom. Ezt direkt nagyon érzelmesre, lágyra hagyom, hogy majd ő durvíthasson. Hát ez így is lett. A végén már csak úgy faltuk, téptük egymás ajkát. Egyszer csak feláll és leültet, majd ölembe (velem szembe) ül,újra megcsókol.

-Ah, Hyunjin~Suttogja ajkaimra.

-Ha ezt folytatjuk, úgy megraklak hogy 2 hétig lábra nem állsz! - Mondom erotikus hangon, majd fenekébe markolok, amire kicsit felnyög.

-Rendben Apuci! - Mi? Mit mondott az elöbb? Apuci? Én ezt jól értettem? Huuu bazmeg mint egy valóra vált álom, vagy nem is tudom mi!

-Nagyon beindítassz cica... - Tartom az erotikus hangnemet majd nyakát kezdem szívni, apró puszikkal befedni.

Be Mine   [Hyunlix]Where stories live. Discover now