Reggel el kellett ugorjak apámhoz mert irogatott egész reggel,hogy menyjek be hozzá.
Volt választásom? Nem.
Nagy nehezen el kellett induljak, Lixet otthagyva.Lixie még aludt, ezért hagytam neki üzenetet, hogy mizu van.
Felix
Mivel Hyun apujánál volt, egész délelött aludtam. Ilyet se sokszor csinálok. Amióta vele vagyok, teljesen megváltozott az életem.
Jó irányba.Délutáni programnak kitaláltam hogy főzök. Tehát ki is kászálódtam a pihe puha ágyikóból és lementem készíteni valami finomat.
Vissza szaladtam egy gatyáért is, mert még az se volt rajtam, na vajon miért...Zenét beraktam és már ment is a sütés főzés.
Magánkoncertet tartottam félmeztelenül tiszta lisztesen, amikoris megjött az uram.
-Ennyire meleged van? - Veszi a kabátját Hyunjin.
-Neked is szia! - Mondom neki gúnyosan.
Oda sétál hozzám és lendülettel a konyhapultnak nyom.
-Ne flegmázz velem! - Mondja komolyan a szemembe nézve, erőteljes hangnemben.Enne ki baja?
-Miért is? - Kérdem még felgmábban.
-Mert megbüntetlek! - Mondja közelebb hajolva hozzám.
-És ha engem nem érdekel? - Teszem karba a kezeim. Lehet ez rossz ötlet volt...
-Akkor elfenekellek! - Mondja gonosz mosollyal az arcán. Nem is vár, megfordít és lehuzza a nadrágomat.
Ezután megérzem az első csapást, másodikat majd a harmadikat. Nem finomkodik, de mégis érzéssel csinálja. Én a pulton könyökölök és minden ütésnél felnyögök egyet.Majd miután elégnek találta a fülemhez hajolt.
-Megértetted cicus? - Kérdi már erotikus hangon.
-Meg. - Sugom vissza neki.
Vissza is húzom a gatyám, de rájövök hogy kurvára fáj már. Biztos vagyok benne, hogy csak kanos vagy felidegesítették.
-Bolond...-Mondom halkan miután elment gondolom fürdeni.
Lassacskán kész is lettem a kajával,tehát hívtam is Hyunt hogy jöjjön.Jött is,majd helyet foglalt.
-Történt valami?-Kérdem kicsit félve.
-Apám felidegesített.Megy a faszom 3 napra Hollandiába.Vele kéne menyjek,de biztos hogy nem fogok,nem hagylak itt.-Örülök hogy így gondolja és nem akar itt hagyni,de ha muszály lesz mennie?Nem birnék ki nélküle még 3 napot sem.
kezemet az övére teszem é simogatom hogy megnyugodjon.
-Nem mehetek veled?
-Nem. Ez ilyen családi lófasz. Majd ha összeházasodunk, majd eljöhetsz minden családi eseményre. - Teszi rá a kezemre a másik kezét. Elmosojodok momdandóján... Tehát hosszú távra tervezi.
-Mikor kéne menned?
-3 hónap múlva.
-Az még odébb van. Hátha változtatnak rajta. - Bújok hozzá óvatosan.
-Szeretlek. - Mondja majd mepuszil.
-Én is szeretlek. - Kezdeményezek egy csókot. Mielött elvadulna a dolog elválok tőle.
-Beszéltem Jisungékkal. Jövőhétre megvannak a jegyek Balira,1 hétig ott leszünk! - Ahogy kimondta ezt a pár szót, mintja kilöttek volna akkorát ugrottam örömömbe.
YOU ARE READING
Be Mine [Hyunlix]
FanfictionBEFEJEZETT FiúxFiú Happy End!!! 18+ Kicsi Minsung és Ryeji (Ha nem olvasod az ő külön részüket, nem baj, ugyan úgy megy tovább Hyunjinék története, nem sokban függ össze) 18+ @ryejisbaby - írja a Ryejiket ^^