14

615 25 41
                                    

Felix

Most szállunk fel a repcsire, nagyon izgulok mert én még sosem utaztam repülőn.

-Hyunjin, félek! - Mondom kicsit remegve Hyunnak, aki mögöttem jön.

-Nyugi kicsim, nem lesz semmi baj! - Simogatja meg a vállam, de nem ér vele kb semmit. Neki könnyű mondani, akinek rendesen magán helikoptere van meg ilyenek.El is foglaltuk a helyünket,ami Jisungék mögött,és Jk ék elött van,tehát pont középen.Hyun és Minho végig basztatták egymást indulás elött,mi meg addig Jisunggal elmondtuk az összes létező imát.Taehyungék már sokat repkedtek,nekik ez nem lesz új.Ryujin és Yeji épp hogy beért,akik pedig Jisék elött ülnek.
Amikor megéreztem hogy elindul a gép, elkezdtem sikitozni.

-HYUNJIN MEGHALUNK!!!!!!

-FOGD BE SZIVEM, NEM HALUNK MEG! - Teszi a kezét a számra,kezeimet pedig össze fogja és a combomhoz szorítja.

Miután kisikítottam magam, már nem is éreztem olyan furának... Hozzászoktam.

............

Lassan 1 órája a repülőn vagyunk, Hyunjin bealudt, Taehyungék meg isten tudja hova mentek, habár lehet, tudni se akarom...

*Eközben a Vkook páros a mosdóban: (Ha már így belementünk😏) *

-Ahh, Kook! - Nyögi halkan Tae.

-Olyan jó vagy kicsim! - Fog hátulról Tae nyakára, majd méllyebbre megy.

-Gyerünkh... - Lihegi Taehyung türelmetlenül, majd a hirtelen a gyors tempótól megered a hangja.

*Vissza Felixékhez*

Már eltelt fél óra, és megérkeztek Jungkookék teljesen kimelegedve... Ki gondolta volna...

Hyunjin még mindig alszik, én meg unom a fejem.

-Mizu Felix? Unatkozol? - Fordul hátra Minho.

-Uhum. - Adok rövid választ neki.

-Na majd mindjárt nem fogsz... HYUNJIN CICUUUS-Mondja jó hangosan, vékony hangon.
Erre Hyun felkapja a fejét és kurvásba vált.

-Igeen, Minho cicuus? - Kel fel gyorsan... Erre én nem számítottam.

-Jajj babák, ne most! - Enyeleg kurvásan mögöttünk Jungkook is...ezeket megszállta a démon?

-Démon űzést kérek. - Jelenti ki Tae nevetve.Ezen mindenki elkezd szakadni, majd miután kitárgyaltuk, hogy egyet értünk vele, újra unatkozni kezdtünk. Mivel én ülök az ablaknál, csak bámultam ki, és csináltam pár képet, amikor meglátom, hogy valaki írt (annak ellenére, hogy repülő üzemmódba KELLETT VOLNA rakni a telefonunkat).

Jisung

Hallod Lix, Minhonak áll, mit csináljak??!!

Felix

Biztos tudni akartam én ezt? Vedd ki és verd, hát mit tudom én.

Jisung

De olyan furaaa

Felix

Miért, neked nem szokott állni?

Jisung

De, de, csak olyan fura hogy Ő itt ül mellettem és... Ah érted

Felix

Értem, értem. Szerintem csak próbálj meglenni mellette, ne figyeld a merevedését, mert attól neked is állni fog.

Be Mine   [Hyunlix]Onde histórias criam vida. Descubra agora