Hyunjin
Már lassan 3 nap telt el amióta Felixnek megmutattam az én kis játszó szobámat,és semmi furcsát nem vettem észre rajta...hála égnek.
Felix
Hiába próbálok jeleket mutatni neki,hogy vigyen már abba a nyamvadt szobába,ehhez hülye.Na de ma....Megdugatom magam Hyunjinnal... Így lassan 1 hónap után. Ő nemsokára haza ér,és akkor kezdőthet a móka...
10 perc várakozás után nyílt is az ajtó.Oda futottam Hyunjinhoz,majd egy csók után megszólalok.
-Fáradt vagy?-Kérdem ártatlan tekintettel,kezeimet a nyakába akasztva.
-Kicsit,de nem vészes.
-Lenne kedved kicsit játszani?-Feltettem a rég tartogatott kérdésemet.
-Hmm...Nincs ellenemre!-Mondja perverz mosollyal és jobban magához húz.
-De akkor abba a vörös szobába.-Mondom.
-Sok volt a Szürke,ugye?Kérdi röhögve.
-Kicsit.Már úgyis átbeszéltük a szabályokat meg mindent,a bizalom is megvan.Tehááát?-Ugrálok előtte.
-Na jólvan,gyere mazo cicus!-Megfogja a kezemet,és visz is a menyország felé.
Kinyitja az ajtót,és újra elém tárul a sok kínzó eszköz.Kérésére az ágyra fekszem,majd várom a csodát. Meztelenre vetkőztet,majd kapok egy szemkötőt,hogy még izgalmasabb legyen a játék. A kezeimet a fejem fölé,az ágyhoz köti,a lábaimat meg az ágy két oldalához. Megérzem a száját az egyémen,lassan csókol.Keze a nyakamtól a farkamig vándorol,ahol nagyon lassan simogatja.Ajkait nem érzem már,cserébe forró leheletét igen,végig a nyakamtól a mellkasomig. Hirtelen ráfog a farkamra,és jól megszorítja,majd elengedi. Hiába próbálok mozogni,nem megy,amit ő nagyon is élvez. Gyengéden megcsókol,majd amikor mélyíteném a csókot,elhajol.
-Ejnye,légy türelmes!-Lágy,de mégis szigorú a hangja.Megérzek valami újat a hasamon.Egy paskolót.Ez nem okoz nagy fájdalmat,de izgalmat viszont igen.Lassan húzza végig az egész testemen,majd mire a végére ért,a mellkasomra csapott vele,amire felnyögtem. Közbe a farkamat is lassan kényezteti,nem hagyja figyelmen kívül. Pár perc után,Hallom,hogy megy valahová...Mit hoz vajon? Hát itt a válasz.Nem kell rá sokat várni.Lassan dug be valami igazán nem nagy cuccot...De mit? Amikor bekapcsolja,már világossá válik,hogy valami apró vibrátort kaptam.Próbálgatja rajtam a fokozatokat,majd a legkisebbnél hagyja.Vergődök alatta a kéjtől,amit ő nagyon élvez.Meleg kezével végig simít a testemen,majd a nyakamtól a mellkasomig csókolgat.
-Vedd...Felhjebb!-Nyögöm ki,de erre leállítja.
-Milyen rossz kisfiú vagy!Mit mondtam?Maradj türelmes,de úgy látom ez nem megy.-Mondja majd a legfelső fokozatra kapcsol,és ráfog a nyakamra,illetve a farkamat is verni kezdi.Nagyokat nyögök,nem bírok parancsolni a testemnek,majd érzem,hogy lassan a csúcsra érek,ezt ő is tudja. Abba hagy mindent. A leg alacsonyabb fokozatot kapom megint. De már mellé két ujjat is. Ő az ujjazás bajnoka. Hihetetlen milyen jól csinálja. Alig pár perc után kihuzza,és felém ül.Kicsatolja az övét,és érzem,arcomnak csapódik Hyun kemény farka.Ügyesen a számba agyja,és lenyomja a torkomon.Kényelmesen felnyög,majd dugni kezdi a torkomat.Ebből semmit se látok (sajnos),de hallom mennyire élvezi.Amikor kiveszi a farkát két ujját ledugja a torkomra,majd végigsimít velük a számon.Lassan megérzem a farkát magamban,és a nagyobb fokozatot is. Kegyetlenül kezd dugni,és egyik kezével folytogat is közben.Szám szélén kicsordul a nyámlam is,de Hyun lecsókolja,majd lenyalja.
-Az enyém vagy cicám!-Mondja majd nagyot lök. Ismét orgazmus közeli állapotba kerülök,de megint abba hagy mindent amikor elmennék.
-Kérlek,hadd menyjek el!-Nyüszítem a vágytól.
-Azt akarod,hogy elmehess?Könyörögj!-Mondja al első mondatát elég halkan a fülembe,majd megpofoz.
-Kérlek,Hyunjin...Vagy inkább apuci?-Mondom vigyorogva,hogy jobban fokozzam a hangulatot.
-Ügyes!Most megkapod ami neked jár!-Államra fog és oldalra löki a fejemet,majd kiszívja a nyakamat. elengedi a lábaimat,majd kutya pózba rak.nyakamat az ágynak szorítja,rácsap erősen a fenekemre,majd erősen kezd dugni.Felveszi a kis távirányítót,és azon felnyomja a legnagyobb fokozatot.Innen már nincs vissza,jó nagyot élvezek,de ő nem hagyja abba. Tovább dug, majd az öve is a keze ügyébe kerül.Azzal pedig kicsit megcsapkodja a fenekemet. A szemkötőt leveszi rólam,majd megfordít,tehát így vele szembe,alatta fekszek.Látva kigombolt injét,izzat testét és az arcán a dominanciát,újra kő kemény lettem.
-Nem vagy semmi Lixie...-Mondja majd megcsókol szenvedélyesen. A kezeimet az ágytól eloldozza,de egymástól nem. Lefekszik.
-Lovagolj meg édes.-Mondja.
nem is kell sok,újra farkára ülök,majd nagy tempóval teszem amit kér.Derekamat jó erősen karkolja,és mozgat magán.Majd lassan belém élvez,én pedig rá.
Leesek mellé lihegve,majd pár perc múlva kioldoz.
-Ah,ez jó volt!-Mondom álmosan.
Hyunjin
Lix egyből bealudt,miután elpakoltam,szóval gyors lefürdettem és vittem aludni.Én is lefürödtem,felöltöztem és mellé feküdtem aludni.
..........
Reggel előbb keltem Felixnél,szóval gyorsan csináltattam reggelit és mentem vissza hozzá.MIre vissza értem,már fent volt.
-Jó reggelt szerelmem!Minden rendben?-Ülök le mellé.
-Persze,csak fáj mindenem...egy kicsit.-Mondja kipirult arcal.
-Hát a bdsm ezzel jár!-Csapok a csombjára.-Hadd nézzem a hátad.-Mondom,majd hátat fordít nekem.A háta tele van sebekkel,az előző este által.-Ezt lekezeljük és rendben leszel.
-Rendben,és tudom mivel jár.Menyjünk le enni!-Mondja
-Ááá,várj,először a hátadat bekenem.-Nyúlok is a fertőtlenítőért,meg a krém ért.
Ez 15 percet vett csak igénybe,utána mentünk is enni.
-Jól érzed magad?-Kérdem tőle halkan.
-Persze!Csak egy kicsit fáj.-Mondja mosolyogva.Ennek örülök!
-Be tudsz jönni munkára?-Kérdem megint.
-Igen,ne féj.-Mondja nevetve.
Ezután összekaptuk magunkat,felöltöztünk és már mentünk is munkázni.Kicsit sántít Felix,de nem okolom.
-Na csáztok!-Jön Minho,Jisungal az oldalán.
-Szeva!-Pacsizunk le.-Megvolt a nászéjszaka?-Kérdem röhögve.
-Már mikor!-Szólal meg Jis is nevetve.
A nap márcsak lassan telt, sok unalmas megbeszéléssel.
-Ahh, annyira elfáradtam! - Jelentem ki és kidőlök.
-Gyere, fürödjünk le. - Mondja Lix és én már futok is a zuhany alá... "füredni"..
Sziosztooook! Nagyban tanulok + majd felvételi, egy hozzám nagyon közel álló családtagom elhunyt, szerelmi bánt stb.. Össze jött minden, de hatagudjatok, hogy nagyon nagyon rirtkán van rész, és nem is olyan hosszúak :( mindenkinek sok sikert és kitartást, szeretlek titekett❤️
YOU ARE READING
Be Mine [Hyunlix]
FanfictionBEFEJEZETT FiúxFiú Happy End!!! 18+ Kicsi Minsung és Ryeji (Ha nem olvasod az ő külön részüket, nem baj, ugyan úgy megy tovább Hyunjinék története, nem sokban függ össze) 18+ @ryejisbaby - írja a Ryejiket ^^