16

437 24 2
                                    

Jisung

Reggel korán ébredtem, Minho pedig még mélyen aludt. Halkan kimentem a konyhába, csináltam tojásrántottát és mentem is keltegetni

-Minho, kelj el, hasadra süt a nap!

-Had süssön, mi tartja vissza? - Fordul el tőlem.

-Ahj, gyere már! - Ütök rá gyengén.

-Te hagytál ott tegnap álló farokkal! Bealudtál.

-Jó nem tehetek róla hogy fáradt voltam! De ha felkelsz, még bepótolhatjuk.... - Mondom kacér mosollyal.

-Most alszok. - Mondja, majd elfordítja a fejét.

-Hát jó... - Mondom, majd bemászok a takarója alá. Kitapogatom a farka körvonalát, majd egyből kiveszem és bekapom a hegyét. Egyből felnyög, és pár másodperc alatt kemény lesz.

-Ah, Jisung... Nagyon rossz vagy! - Hallom a hangján, hogy mosolyog. Lenéz a takaró alá, és velem találja szembe magát, ahogy épp a farkán dolgozom.
Kezét a hajamba vezeti és jobban rányom. Kiveszem a számból és csak mozgatom a kezem rajta.

Kiveszi a kezemből, és kicsit pofozgat vele, majd újra a számba nyomja.

Miután kicsit megerőszakolta a torkom, elengedem, és feljebbkászok hozzá, pont hogy az ölében legyek. Csókolózni kezdünk, majd az arcomat, nyakamat és mellkasomat csókolja.

-Mehetünk tovább? - Kérdi csillogó szemekkel.

-Mehetünk. - Mondom, majd ismét a száját veszem célba.

-Várj!-Mondja majd a fiókhoz nyúl. - Basszus....

-Mi az? - Kérdem aggódva.

-Nem hoztam el a síkositót! Mindjárt jövök! - Mondja majd kipattan a takarót maga köré csavarva,majd elindul valamerre.

(Kicsi Hyunjin szemszög)

Egyszercsak beront Minho hozzán egy takaróval magakörül.

-Hyunjin! Adjá' má' sikosítót! - Mondja kiabálva.

-Jólvan, jólvan, nesze! Koton esetleg? - Kérdem a kezébe nyújtva.

-Azt is! - Mondja.

-Milyen izűt? Vagy esetleg sötétben világítósat? Oh, vagy ilyen recéset? - Sorolom fel a választékot.

-Felix! Mi Jisung kedvenc íze? - Kérdem Felixhez fordulva.

-A geci. - Mondja unottan.

-FUUU

-Amúgy az epres.

-Adjad gyorsan! - Oda is adok neki mindent, majd el is szublimál.

(Vissza Jis szemszögéhez)

Most nem aludtam be szerencsére, uram meg is érkezett.

-Itt vagyok cicus! - és már rajtam is volt. Smároltunk egy jódarabig, aztán megérezten keze melegét a farkamhoz közelítve. Mondanom sem kell, milyen merevedésem volt.

Az én kezeim a nyakában vannak, de neki a cselekvő keze, már a combomat fogta. Csak egy rövidnadrág van rajtam, meg egy fölső, semmi más.

Először csak a combom külső részét, majd teljesen belül simogatta kínzó lassúsággal.

A fejemet hátra vetettem az érzésre,és halk sóhajokat engedtem ki.lassan levette a nadrágomat is,majd rám pillantott.Még mindig a szememet figyelve letorkozta a farkam.Mondanom sem kell,mekkorát nyögtem.Egyik kezemet egyből a hajába vezettem,hogy jobban a farkamra huzzam. Mikor már érezte,hogy nincs sok hátra,elengedte.

Fölém mászott és ajkaimat vette célba,amit kicsit meg is kínzott.Felixel ellentétbe,én nem vagyok oda a szadista pulyákért,de jelen pillanatban Ő bármilyen lehet.

Miután ezzel is felhagyott,elővett egy óvszert és síkositót,majd miután ezeket feltette,rám nézett.

-Ujjaztad már magad?-Kérdi,mintha ez olyan természetes lenne.

-Ömm...talán?-Mondom elgondolkozva.

-Milyen gyakran?-Teszi a következő kérdést.

-Ma még meg is baszol,vagy nőgyógyászt játszol?Amúgy nem sokszor csináltam.

-Jó bocsánat.-Mondja majd hirtelen felnyomja az ujját.Most épp a fájdalom miadt nyögök fel,de egyből ki is huzza...és belém vágja két ujját.Ez a kellemetlen érzés lassacskán átmegy élvezetbe,és ott tartok,hogy az ujjtechnikájától fogok kurva nagy orgazmust kreálni.

na nem.

kivette azokat az Isteni ujjait.

de helyedte az Isteni farkát kaptam.

Lassan de biztosan rakta belém,ügyelve arra,hogy ne sérüljek meg.A kezeimet magam mellett összekulcsolta a sajátjával,így tartotta magát.

-Minho..gyorsiths-Nyögtem ki nagy nehezen.Érzem,hogy ez nem lesz egy hosszú menet,mert elég ránézni,és elmész.

Egyre csak gyorsított,és erősebben jött belém.

-Ah,Jis...el fogok mennih-Mondja már tökre leizzadva,így még szexisebb.Gondolom ezt figyelmeztetés képpen mondta,mert olyan gyorsan kezdett el járni bennem,hogy szerintem még Afrikában is ezt hallgatták a naplementében.

Nem is kellett sok,elmentünk mind a ketten.Lihegve feküdtünk egymás mellett,és csak léteztünk.

Hyunjin

-A FASZOMATVERJEMASZÁJÁBA HOGY MÉG ALUDNI SE LEHET BASSZÁKMEG!!!!-Mondja Felix.

-Miért próbáltál visszaaludni?Illetve.Ne beszélj így.-Mondom neki szigoróan.

-TE FOGD BE!ALUDNI AKAROK!-Itt szakadt el a cérna.

-Tessék?!-Kérdek vissza.Valószínűleg kapcsolt mit is mondott az elöbb.

-Basszameg...Ne haragudj!-Ugrik fel.

-Feküdj az ölembe!-Parancsolok rá.

-De reggel van,nee kérleek!-Könyörög.

-Lee Felix!-Egyből le is feküdt.

Mivel rövidnadrág van rajta,egyszerű dolgom lesz.Egy szép nagyot rákúrtam a fenekére,majd ezt megismételtem párszor.Kapaszkodott a lábamba,de nem finomkodtam.Párat még kapott,aztán elengedtem.

-Már nem vagyok álmos...-Mondja majd ment enni.

Miután már Minhoék se basztak,unalmasan telt a nap.Senki sehova nem ment.

Sziasztooook!Nagyon sajnálom hogy naaaaagyon sokat kellett várni erre a rövid részre.Nagyon durván elfoglalt voltam egész nyáron :(( majd megpróbállak valahogy kárpótolni titekett ^^ puszi mindenkinek,és köszönöm,hogy türelmesek voltatokk.vigyázzatok magatokra! <333

Be Mine   [Hyunlix]Where stories live. Discover now