Felix
Még reggel az ágyban gondolkoztam azon, hogy dolgozzak-e náluk. De nem akarom ott hagyni a kávézót. Talán meg tudom oldani. Jártam önvédelmi sportra, és használtam már is, tehát ha verekedni kell, akkor tudom alkalmazni.
Nem is gondolkoztam olyan sokáig, mert mentem dolgozni. A reggeli rutinomat elvégezve, felöltöztem, kicsi sminket feldobtam, elköszöntem Yejitől és már mindem is.
Oda értem, és a lányok, és a rajtam kívül eggyetlen fiú dolgozó, Jisung (egy nagyon jó barátom általános óta) már vártak mert kicsit késtem szokásomhoz híven.
-Szia, Lix! Mizu a pasiddal? - kérdi huncut mosollyal az öltözönkben Jisung. Leül a padra és csak hallgat.Ő is meleg, tehát első pillanattol jól kijövünk, de csak mint barátok.
-Háát, van mit meséljek! - Kezdek közben vetkőzni kicsit kipirulva,nagy mosollyal.
El is meséltem mindent, szegény gyerek tisztára kipirult az örömtől.
-Atyaég, de jó nekeeed! - Ugrik a nyakamba, majd megyünk is a helyünkre. Ő a pultkoz, én mellé, hogy várjam a vendégeket.
.......
Egész nap nyüzsögtünk az épületben, este fele pedig már csak ültünk és beszélgettünk.
-Kaptam egy ajánlatot, egy cégnél, hogy dolgozzak ott. - Mesélem munkatársaimnak.
-Mi a neve a cégnek? - Kérdi az egyik lány.
-Hwang cég. A konkrét nevet nem tudom.
-Uristen,jó neked. Ők nagyon jól fizetnek! - Mondja a másik lány. - És még a cégvezető fia is egy isten! - Ha tudnák hogy a pasimról beszélnek... Tuti kinyirnának!
Lehetséges hogy akkor tényleg mennem kéne....
Gyorsan zártunk is, aztán sétáltam haza. Kicsit sötét volt már és ilyenkor mindig kicsit félek hogy megkéselnek vagy elrabolnak. Egy motor állt meg mellettem, ami azért elég szokatlan, de hamar kapcsoltam ki is az.
-Szia cica, haza vigyelek? - Veszi le sisakját Hyunjin.
-Hmmm, jóval.Vigyél. - Nevetgélek, majd mögé ülök és átkarolom a derekát.
El is indultunk, de még sose ültem motoron, tehát nyavajogtam végig.
-HYUNJIN LASSITS, URISTEN, LE FOGOK ESNI, HYUNJIIIN! - Sikitozok mint egy fábaszorult,amin ő jót kacarászott. Tényleg azt hittem le fogok onnan zupálni.
-Épp hogy megy a motor, és le folyts meg kérlek! - Kiabál hátra Hyun.
Egy idő után már megszoktam a helyzetet és kicsit engedtem Hyun ölelésén.
Gyorsan haza is értünk, de még kicsit kiültünk a ház elé,mert nem akartam felsétálni.Lusta vagyok.
-Holnap átmehetek? - Kérdem tőle,a csendet megszakítva.
-Gyere most. - Néz rám azzal a mély barna szemeivel.Tetszik az ötlet...
-Jolvan, akkor menyjünk. - Mondom és már pattanunk is vissza a motorra.
.........
A motort leállitotta és már mentünk is a lifthez.
-Ma még meg se csókoltál! - Durciztam be ölbe bett kézzel a hitelesség kedvéért.
-Te se! - Vágja rá,olyan stílusba mint egy picsa, de amúgy nagyon szeretem (xd). Ha nem drámázna, nem is ő lenne.
-Gyökér! - Vágom mellkason, majd magához von derekamnál fogja és megcsókol.Hirtelen váltott domináns kanra, az elöbbi kis picsás jelenetéről. Kicsit megugrottam,mert ezt kicsit erőszakkal tette.
أنت تقرأ
Be Mine [Hyunlix]
أدب الهواةBEFEJEZETT FiúxFiú Happy End!!! 18+ Kicsi Minsung és Ryeji (Ha nem olvasod az ő külön részüket, nem baj, ugyan úgy megy tovább Hyunjinék története, nem sokban függ össze) 18+ @ryejisbaby - írja a Ryejiket ^^