Hyunjin
Utolsó napokat töltjük Balin, sajnálom, hogy lassan haza kell menyjünk. Lix még alszik, szóval megkértem Minhot, hogy jöjjön ki velem cigizni. Nem szeretek Felix elött dohányozni, rossz példát mutatnék vele.
-ugye nem csak kihasználni akarod őt? - Kérdi Minho a homokban ülve.
-ezt már megmondtam. Ő más mint a többi volt. Őt tényleg szeretem!-Mondom neki kicsit idegesen. Mindent megteszek Felixért.
-ha te mondod. - Mondja unottan.-De tudja, hogy a régi házba van az a szoba? - Kérdi.
-Nem. Biztos bejönne neki, beszéltünk már ezekről, de nem merek kockáztatni. - Mondom, majd bele szívok a cigimbe.
-Szerintem költözzetek vissza. Nem illik hozzátok az angyalka. Te vagy a sátán. - Röhög Minho.
-Talán.
Most hogy mondja Minho, lehet. Ez a ház már eleve kicsi. Illetve majd ha esetleg lesz gyerekünk, akkor meg főleg.
Vissza sasszéztunk a fiúkhoz,de ők még aludtak. Reggel 11 óra van.
-Baba, kelj fel! - Ülök le mellé és megsimogatok a kócos haját.
-Aa még 5 perc! - Furdul el nyüszörögve.
-Nem Felix, gyere és kelj ki! - Megfogom és felültetem. Nem volt valami jó ötlet, mert egyből rám esett.
-Na, gyere, kelj ki. - Erre már fel is kelt. - beszélnünk kell! - Mondom neki komolyan.
Leültem mellé, és belekezdtem.
-Az van, hogy beszéltem Minhoval, és az ő segítségével, rájöttem, hogy vissza kéne költöznünk az előző lakásba. Anyámék is már elköltöztek onnan, és nem kéne sokat utazni a munkahelyig sem. Mi a véleményed erről? - Fogom meg végül a vékony kis kezét. Kicsit kómásan, értetlenül néz rám.
-Utálok döntést hozni, ezt te is tudod, de tetszik az ötlet! - Mondja vidáman.
-Mert te vagy az én kis alávetettem, Lixie! - Adok egy puszit a szájára.
-Tudom Mr. Gray! - Mondja majd nevetve kipattan az ágyból.
-Na készüldődj, eszünk, pakolunk aztán indulás! - Csapok csupasz fenekére.
-Kár... Pedig én most akarok enni! - Mondja szomorúan. Leülök az egyik székre aztán csak értetlenül nézek rá.
-Mindjárt megyünk! - Mondom, majd elkezdem venni a cipőmet.
Hirtelen megáll és elindul felém azzal a gyönyörű festett szőke hajával. Beletúr a hajamba, majd az ölembe ül. Farkunk pont összetalálkozik, él is a lehetőséggel, elkezdte dörgölni magát hozzám.
-Kicsim, ne most, kérlek! - Mondom neki, majd belemarkolok a fenekébe.
-Naa, egy gyors menetet! - Mondja majd egyből csókolna.
-Felix! Nem! - Mondom, majd felkapom és leültetem.
-Jó, de akkor igérj meg nekem valamit! - Mondja durcisan.
-Na mit óhajt az én kis Lixiem?
Megint lefagyott és elvörösödött-Mindegy... Majd megbeszéljük! - Mondja majd elkezd öltözködni.
-De mondjad kicsim. - Mondom de hiába.
.....
Felix
Lassan elindultunk a repcsivel, ettünk is már. De valami hiányzik. De nem tudom hogy kéne elmondjam Hyunjinnak.
A szex. Nekem már nagyon hiányzik. Pár napja nem csináltuk,de már most nagyon kanos vagyok.
KAMU SEDANG MEMBACA
Be Mine [Hyunlix]
Fiksi PenggemarBEFEJEZETT FiúxFiú Happy End!!! 18+ Kicsi Minsung és Ryeji (Ha nem olvasod az ő külön részüket, nem baj, ugyan úgy megy tovább Hyunjinék története, nem sokban függ össze) 18+ @ryejisbaby - írja a Ryejiket ^^