Hyunjin
Most kicsit macerásabb lesz a meló, mert egy csávóval kell találkozzak, akinél van egy fontos telefonszám. Minhonak velem kell jönnie, illetve BangChannak, egy másik kolegánknak.
Egy kaszinóban lett megbeszélve a találkozó, de ezt természetesen észrevétlenül. Elegánsan, öltönyben, hátra fésült hajjal állítunk be, majd az egyik asztalhoz megyünk, ahogy szerencsejátékoznak. Körbe pillantok, merre is lehet az illető, gyorsan meg is találom. Egymás szemébe nézünk, ezzel jelezve, hogy jöhet. Kezemet hátra teszem, ő pedig mint egy normális ember, elsétál mögöttem, közbe a kezembe adva a kis cetlit. Gyorsan zsebre vágom és hogy ne legyünk nagyon gyanúsak, iszunk egy fél pohár Whiskyt és lelépünk.
-Ez most könnyen ment! - Csap a kezembe Minho.
-Jaja, hála ég! - Szálunk be a ránk váró fekete autóba. - Mehetünk Chan!
Sokat nem tudok kiolvasni a telószámból, végül is, úgy sem nekem kell. Viszont már ezt is jól. Megfizetik.
Ahogy vissza értünk a munkahelyünkre, leadtuk a kis cetlit, megkaptuk a pénzt aztán huzhattunk haza. Lix otthon várt és... Főzött? Ő tud főzni?
Oda sétalok hozzá és átkarolom a derekát. - Szia baba, mit főzöl? - Puszilok nyakába.
-Rament, mindjárt kész, ülj le!-szól rám,majd leül mellém két tál levessel a kezébe.
-Nehéz volt ma a munka? - Kérdi édes mosollyal arcán.
-Nem volt nehéz,csak a szoki. - Mondom és elkezdek enni. - Te mit csináltál amíg nem voltam itthon?
Arca hirtelen pirosra vált és megszólalni sem tud... Megcsalt volna? Csaknem....
-ömm,főztem...-Válaszolja halkan. Nekem ez nagyon gyanús...
-És még? Látom hogy van valami. - Mondom kicsit dühösen már.
-Reggel nem voltál már itthon, én pedig már eleve merevedéssel keltem... És ezen kellett segítsek, csak kicsit tovább húzódott a vártnál... - Pirul ki még jobban. Kis édes, hogy zavarba jött.
-Ezzel nincs baj babám! Ha tudom ezt, el sem megyek itthonról! - Teszem a kezemez az övére és megsimogatom.Látom kicsit megnyugodott szerencsére. - Hogy érted azt, hogy tovább húzodott? Pornót néztél? - Kérdem megint.
-Nem néztem semmit, csak régen csináltam ezeket magamnak. Te jobban eltalálod A pontot. - Nevet fel aranyosan. Így már világos.
-Jajj baba, ha gondolod megkeresem ma este is. - Mondom kacér mosollyal arcomon. Egy rövid válasz után, ami a "rendben", eszünk és bebaszunk mindent a mosogatógépbe.
Felix
Este fele jár az idő, Hyunjin pedig a műkorcsolya vb vel van elfoglalva.
-Hyunjin, azt mondtad szexelünk ma estee! - Ülök közelebb hozzá hisztisen.
-Még 1 óra és vége, nyugi! - Nyugtat a szemét le nem szedve a tv ről. Kurvajó. Irigylem a tv t.
Na jólvan, ő akarta. Kimegyek a szobánkba és hozok egy dildot. Vissza sietek és leülök félig fekvő pozícióba mellé. Először csak simogatom magam nadrágon keresztül, aztán leveszem. Oldalra nézek Hyunra, de semmi reakció. Talán észre sem vett.
Farkamra kapok és verni kezdem. Mivel hoztam magammal a dildot, azzal kezdek valamit, hátha beindul.
Kentem rá sikosítót majd beraktam. Egy sóhaj jött ki a számon, Hyun pedig rám nézett. Direkt nen nézek rá, majd ő csinál amit akar.
Elkezdem ki-be mozgatni magamba a kis tárgyat nyögve közben. Hyun gatyáját elnézve eléggé felizgult. Ez jó jel.
ESTÁS LEYENDO
Be Mine [Hyunlix]
FanficBEFEJEZETT FiúxFiú Happy End!!! 18+ Kicsi Minsung és Ryeji (Ha nem olvasod az ő külön részüket, nem baj, ugyan úgy megy tovább Hyunjinék története, nem sokban függ össze) 18+ @ryejisbaby - írja a Ryejiket ^^