18

322 41 50
                                    

.
.
.

"Hâlâ Haru'nun ölümüne inanamıyorum..." (Bakugou)

O dünyadaki ölümünün üstünden yalnızca bir gün geçmişti,

"Ve bende inanmıyorum!" (Monoma)

"Kendine gel Monoma! Gözümüzün önünde toz oldu!!" (Bakugou)

"Evet ama o bir insan değildi!! Sırf bıçaklandığı için ölürken toz olup uçan kaç kişi gördün??" (Monoma)

"Haklısın ama..." (Bakugou)

"Evet haklıyım ve onun hâlâ yaşadığına da inanıyorum! Tek yapmamız gereken onu bulmak-" (Monoma)

Monoma aklına gelen fikirle gülümsemeye başlamıştı ki Bakugou iç çekerek yanıtladı:

"Yüzündeki bakışı sevmedim..." (Bakugou)
.
.
.
"Bu onu bulmamıza yardım edecek." (Monoma)

Masaya koyduğu şey bir yüzüktü, Bakugou onun delirdiğine emin olunca konuşmaya başladı.

"Monoma anlıyorum onu özledin, ama düzgün düşünmen gerek; hem bir yüzük nasıl-" (Bakugou)

Monoma yüzüğü bir anda taktığında kaskatı kesilmişti, gözbebekleri yok olmuş ve beyaz göz akı parlamaya başlamıştı.

"Hey-! HEY!! Monoma!!" (Bakugou)
.
.
.
"Ha?" (Monoma)

Etraf o kadar beyazdı ki bir anda gözlerini açmak Monoma'nın gözlerini kamaştırmıştı. Ne yapacağını bilemeyip etrafta gezinirken biri ona seslendi,

"Senin burada ne işin var!!" (Hoori)

"AAAAH-!" (Monoma)

Arkasını dönüp baktığında oda gibi beyaz giyinmiş birini görmüştü Monoma.

"Shikatsu'ya girmen için- Sakın söyleme... Kolyeyi- hayır, yüzüğü mü kullandın?" (Hoori)

"Evet- iyide sen nereden-?" (Monoma)

"O yüzüğü Haru'ya veren bendim.. O yüzüğü yalnızca bir kez kullanabilirsin!" (Hoori)

"A-ow..." (Monoma)

Monoma onu 'dışarıda' bekleyen Bakugou'yu düşündü, yüzüğü çıkarmaya kalkarsa bu son şansları olurdu.

"Bak Monoma Neito, Haru için yaptığını anlayabiliyorum ama...

Tanrılar güçlerini kaybetti, bir tek ben kaldım. Kalan gücümle onu senin dünyana geri getirmek beni öldürebilir." (Hoori)

Monoma aklındaki parçaları yavaşça birleştirmeye başlamıştı, sinirle atıldı.

"Eğer onu koruyamıyorsan senin gücünün ne anlamı var! Hiç ailesini anlatmadı mı sana!! 'Onun dünyası' bir cehennem aptal Tanrı seni!!" (Monoma)

"Ben bir Tanrı değil, Yarı Tanrı'yım. Ayrıca senin gibi bir ölümlü ne cüretle bana bağırır?

Haru'dan hoşlandığını ve onun için risk aldığını biliyorum Monoma Neito. Seni anlayabiliyorum çünkü bende onu... seviyorum." (Hoori)

Monoma bir eliyle yüzünü kapadı ve histerik bir kahkaha attı.

"Buna sevgi mi diyorsun sen? Onun iyiliğini düşünmektense güçlerini düşünüyorsun yanılıyor muyum kırma ucube!!?" (Monoma)

Monoma Neito x Reader - My Hero AcademiaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin