--------------🌸🌸🌸🌸🌸🌸----------
Przepraszam że teraz wstawiam, ale mam dużo teraz na głowie i nie wyrabiam się 😭Pov.deku
Wstałem jakoś o 4 aby się dobrze uszykować do szkoły, a co jest 08.05 a ja jestem spóźniony i to jeszcze na lekcje matematyki, przecież bakugo mnie zabije.
Biegłem po schodach szkolnych najszybciej jak mogłem, już nogi mi wysiadały ale dobiegłem do mej sali.
Gdy otworzyłem drzwi każdego wzrok powędrował na mnie.-A czemu pan izuku się spóźnił?- zapytał srogo blondyn.
-Em... to było tak że o 4 wstałem i się szykowałem tak długo że się spóźniłem- powiedziałem mu prawdę ale patrząc na grymas jaki zrobił mogę wyczytać jasno "siadaj na miejscu i sieć cicho".
Postanowiłem usiąść obok denkiego, gdy pan bakugo zobaczył że siedzę przy ławce zaczą prowadzić lekcje.
-Jego głos umie doprowadzić mnie do szaleństwa- usłyszałem głos denkiego przy moim uchu.
-weź się zamknij- powiedziałem podkurzonym głosem.
-Denki i izuku zamknijcie się i dajcie mi prowadzić lekcje- a po za tym czy pan izuku nie chciał się poprawić z matematyki?- zapytał się z uśmiechem pan bakugo.
-Em... tak przepraszamy już będziemy cicho- powiedziałem przy czym walnąłem denkiego w tył głowy.
-Ała-krzykną Dęnki.
Chciałem już przeprosić blondyna za to że walnąłem denkiego w tył głowy lecz dostałem od nauczyciela książką po głowie jak i denki.
-macie siedzieć cicho- powiedział już bardziej wkurzony blondyn.
Już się z Denkim nie odzywaliśmy aż do końca lekcji.
(Przerwa)
-Hm mamy już 2/3 przypały- powiedział pod nosem denki.
-No ale chyba nie wstawił nam punktów ujemnych( te punkty są tak teraz gówniane nie można w makijażu przyjść 💀)- powiedziałem zestresowanym głosem.
-Chyba nie- odpowiedział mi drapiąc się styłu głowy denki.
- Eh no cóż trzeba było nie gadać na lekcji- odpowiedziała mina z szyderczym uśmiechem po czym dodała- A tak wogóle to dzisiaj idę z sero i jego chłopakiem do nowej kawiarni chcecie z nami?- spytała się nas mina.
-oczywoście że tak!- krzyknąłem razem z Denkim.
Sero jest moim starym przyjacielem poznałego go przez mine, mina jest tym typem osoby który każdego zna nie powiem ale przydaje się ona i jej znajomości.
Nie raz było tak że sero mi w czymś pomagał np. z pracami domowymi i tp.
...
-----------🌸🌸🌸🌸🌸🌸-----------
Hej Sr za taki krótki rozdział ale mam zbyt dużo na głowie więc przepraszam was jak będę wstawiać co 4/5 dni nowy rozdział ♥️♥️♥️
CZYTASZ
już na zawsze razem (bkdk, A/B/O)
Ficção AdolescenteIzuku dowiaduje się że do jego szkoły przyjdzie nowy nauczyciel matematyki. Który zaczyna mu się podobać lecz on sam nie wie że nowy nauczyciel darzy go tymi samymi uczuciami takimi jak on go. Kim jest ten nauczyciel? Czy ich związek przetrwa najwię...