11

746 34 4
                                    


Po tym jak mnie zobaczył dostał niezłego laga po czym się zarumienił nawet nie wiem czemu....

(Ogólnie jak coś to deku dostał tabletki na ruję dlatego nie rzucił się na tego agresywnego psa)

Pov.Deku

Wstałem chyba jakoś o północy nie wiem dokładnie bo jak wstałem to było już ciemno.

Gdy schodziłem na dół zobaczyłem blondyna który rozmawiał z moją mamą. Miałem takiego laga że to hit nie spodziewałem się go tutaj szczególnie, że gada z moją mamą, również nie pamiętałem nic co się działo, po dłuższym nie odżywaniu w końcu postanowiłem coś powiedzieć.

-D-dzień dobry- odpowiedziałem lekko zestresowany.

-Chyba, dobry wieczór -Odezwała się z lekkim uśmiechem moja mama.

-Witam- odpowiedział blondyn po czym spojrzał się na swój zegarek i dodał.-No już chyba pora na mnie, jest już późnawo a ja jutro mam rano do pracy, miło było mi panią poznać- powiedział katsuki a jakoś poczułem pustkę chciałbym aby został.

-Do Widzenia- powiedział blondyn, który już wychodził, zatrzymał się w drzwiach wyjściowych po czym się do mnie uśmiechną i wyszedł.

~Chce aby się nami zajął, a może by nam dzieciaka zrobił.

*Żadnego dzieciaka nie będzie, katsuki pewnie ma już kogoś na oku, po za tym jestem za młody jeszcze szkoły nawet nie ukończyłem .

~po 1 wiek to tylko liczba kochaniutki a po 2 to ty nie pamiętasz co się stało?

*Nie a co mam pamiętać? pamiętam tylko że wpadłem na blondyna.

~DEBILU ON JEST NASZYM MATE.

*C-co?

~Gówno, mówi się słucham.

*Dobra cichaj.

-IZUKU- wydarła się moja mama.

-Tak?-

-Co ci się stało? patrzyłeś cały czas na drzwi- odpowiedziała z zmartwieniem moja rodzicielka.

-A nic tylko zastanawiałem się- odpowiedziałem szybko po czym pobiegłem jak najszybciej do mojego pokoju i wziąłem do ręki telefon.

Brokuł💚
-Wiesz o tym.

Przystojniak🧡
-O czym?

Brokuł 💚
-Że jesteśmy matte.

Przystojniak 🧡
- A no tak, to o tym wiem.

Brokuł 💚
-No, czemu mi nie powiedziałeś?

Przystojniak 🧡
-Myślałem że o tym wiesz, a i tak pewnie ci omega to powiedziała heh...

Brokuł 💚
-no powiedziała

Palce mi lekko drżały bałem się mu wysłać to co napisałem jednak jak to się mówi raz się żyje i wysłałem wiadomość o treści.

-kim teraz dla siebie jesteśmy bo się już pogubiłem?

Przystojniak 🧡
-hm...Powiem tak zastanów się kim chcesz abym dla ciebie był  i daj mi odpowiedz na to okej? A teraz idź odpoczywaj.

Brokuł 💚
-Dobrze...
To pa

Przystojniak 🧡
- papa

Serce mi bije jakby miało mi zaraz wybuchnąć policzki przykrył soczysty rumieniec gdyby moja mama teraz przyszła do mojego pokoju to by myślała że sobie waliłem czy cos.

Teraz muszę się skupić na tym kim chce aby katsuki dla mnie był....

-------🌸🌸🌸🌸🌸------
Krótszy rozdział 😍✌️
Mam nadzieję że wam się podoba
Bayyy

już na zawsze razem (bkdk, A/B/O)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz