1

1.3K 49 36
                                    

-----------🌸małe info🌸-------------
Tutaj macie 2 płeć osób, zapachy oraz ile mają lat i ich mate:
-----------🌸🌸🌸🌸🌸-------
Izuku (omega)
-Lat: 16
-Zapach: vanilla i malina (kocham zapach vanilli 😩)
-Nie posiada mate

Bakugo (alfa)
-Lat:20( mój tata jest od mojej mamy starszy o 4 lata 😍)
-Zapach: karmel
-Nie posiada mate

Todoroki (alfa)
-Lat:17
-Zapach: wiśnia
-Mate:momo ( przypomniało mi się to jak kiedyś każdy bał się momo wiecie tą głowę na kurzych łapkach😅)

Momo (omega)
-Lat: 16
-Zapach: mokra trawa i brzoskwinia
-Mate: Todoroki

Kirishima (alfa)
-Lat: 21
-Zapach: boczek ( to się nazywa kreatywność 🥲)
- Nie posiada mate

Mina (omega)
-Lat: 17
-Zapach: kwiat wiśni
-Nie posiada mate

Uraraka (beta)
-Lat: 16
-Zapach: skoszona trawa i czereśnia
- Nie posiada mate

Sero (omega)
-Lat: 19
-Zapach: bita śmietana i kora
- Mate: lida ( polubiłam ten ship 😅)

Lida (alfa)
-Lat: 20
-Zapach: cynamon i cytryna
-Mate: Sero

Tsuyu (beta)
-Lat: 16
-Zapach: świerk
-Nie posiada mate

Inne osoby będę dopisywać w trakcie

Pov. Deku

Eh trzeba wrócić do szkoły po feriach  te 2 tygodnie tak szybko minęły no cóż, mogło być zawsze gorzej a nie jednak może być, zmieniają nam nauczyciela od matematyki biedny pan Henry był wspaniałym nauczycielem, lecz starym no cóż bywa. Mam nadzieję że nowy nauczyciel okaże się tak samo wyrozumiały jak pan Henry, co tu wiele gadać moja klasa należy do jednostki specjalnej sami debile tam są, jedyne co nas ratuje to to że jesteśmy dobrzy z matematyki.

Eh, po chwili rozmyśleń postanowiłem w końcu opuścić próg mego ukochanego schronienia przed wstydem czyli domem i wrócenia do szkoły aka więzienia.

Gdy już opuściłem mój bunkier postanowiłem pójść po todorokiego, bo omijam jego dom jak idę do szkoły więc czemu z nim nie iść.

Nie musiałem długo czekać aby ujrzeć charakterystyczne biło-czerwone barwy na włosach.

-Witam- powiedziałem z entuzjazmem do przyjaciela.

-Siemano- odpowiedział mi znudzonym głosem dwu kolorowy.

-Słyszałem że będziecie mieć nowego nauczyciela od matematyki- powiedział po krótkiej przerwie Todoroki ( wiecie todorokiego uczy ktoś inny matmy 😅).

-Tiaaa- mam nadzieję że będzie jak pan Henry- odpowiedziałem przygnębionym głosem.

-Ej no, nie smutaj może ten nauczyciel okaże się ciachcem- powiedział z Chyrym uśmiechem, eh gość jest nie możliwy

-Weź przestań jesteś odemnie o rok starszy a gadasz takie brednie jakbyś loda komuś robił- parsknąłem śmiechem.

-Aha, prędzej to momo mi ale to nie ważne- prychną dwu kolorowy zjeb

-Głupi jesteś- dodałem z uśmiechem

-Wiem-

Przez resztę drogi śmialiśmy się i rozmawialiśmy na różne tematy, kiedy byliśmy w szkole rozdzieliliśmy się do swoich klas. Oczywiście Todoroki chodzi do 3b a ja do 2a więc widujemy się tylko po szkole lub na przerwach.

....(przy klasie)......

-Ale ty przystojny jesteś- usłuszałem głos, który dobiegał za mych pleców,nie musiałem długo zgadywać kto to.

-uraraka prestań-odpowiedziałem stanowczo brunetce.

Eh... uraraka denerwuje mnie ciągle mnie podrywa nawet jak mówię jej że nic z tego nie będzie, w skrócie nie podoba mi się i wygląda jak plastikowa lalka.

- Jezu uraraka zejdź mi z drogi bo zrzygam się zaraz- Jezu mój wybawiciel.

- Dzięki denki- odpowiedziałem mojemu przyjacielowi.

-Nie ma za co, denerwuje mnie ona- odpowiedział mi denki.

Denki ( omega)
-Lat: 16
-Zapach: winogrona oraz kawa
-Mate: Shinso

-mnie te- nie dane mi było dokończenie bo usłyszeliśmy dzwonek który oznaczał lekcje, mam nadzieję że nauczyciel okaże się dla nas miły

-------------🌸🌸🌸🌸🌸--------------

Hejo
To na tyle
!Piszcie mi jeśli są błędy ortograficzne!
Po tak długiej przerwie aż fajnie jest na nowo pisać
Do następnego rozdziału bay😁❤️

już na zawsze razem (bkdk, A/B/O)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz