10

756 39 8
                                    

Pov. Bakugo

Po tym jak zjadłem przepyszny jogurt postanowiłem że zajrzę do chłopaka bo jakoś podejrzanie cicho było u niego.

Gdy otworzyłem drzwi od razu do moich nozdrzy dotarł intensywny zapach młodego, ale co ciekawe widziałem go prawie nagiego był tylko w boxerkach na co moja alfa zaczęła mi się wydzierać abym zrobił mu dzieciaka.

*ZAMKNIJ PIZDE W KOŃCU.

~Ale ty wiesz że mam kutasa prawda?

*Jezu ale ty debilem jesteś.

~Nie jestem to po 1 a po 2 nie widzisz jak izuku pięknie wygląda to nasz matte jest nasza własnością.

*Po 1 tak jesteś debilem po 2 nic nie zrobię bez zgody izuku i nie będę się słuchać tego, że chce się ruchać bo wiem, że teraz nie myśli rozsądnie.

Po moich słowach alfa uciszyła się za co niezmiernie byłem wdzięczny.

Podszedłem do okna i je uchyliłem bo udusić się tu można było, albo bym stracił panowanie nad sobą i bym wyruchał deku.

Podszedłem do młodego i zacząłem przyglądać sie jego twarzy miał 4 piegi po jednej i drugiej stronie co dodawalo mu uroku oraz te jego usta które tylko kusiły na to aby je pocałować. Hm... Ciekawe jak smakują chciałbym je posmakować.

Zbliżyłem się do twarzy izuku i gdy już miałem go lekko pocałować usłyszlem otwieranie się drzwi, szybko sie oderwałem od chłopaka po czym zszedłem na dół aby zobaczyć co się tam na dole odwala. W salonie stała mama izuku skąd wiem, że to ona bo może ma ten sam kolor włosów co izuku oraz lekkie Piegi. Widać było po niej że jest zestresowana.

-Gdzie jest izuku?- spytała łagodnym głosem gdy mnie zobaczyła.

-Leży u siebie na łóżku-.

-oh.. Dziekuje bardzo za to że pan go przypilnował- odpowiedziała mi z uśmiechem teraz już wiem po kim izuku się tak pięknie uśmiecha.

-Prosze mówić mi katsuki nie lubię jak ktoś mówi na mnie pan czuję się tak staro- powiedziałem po czym lekko się zaśmiałem

-A ty mi mów inko- powiedziała z uśmiechem Inko po czym dodała.
-Ah..., Wiem jak to jest ja mam dopiero 34 lat-.

-To byłaś w ciąży w wieku 18 lat?- spytałem nie dowierzając skąd wiem dużo osób ma dzieci w wieku 18 lat ale dla mnie się to nie opłaca najpierw, lepiej szkole skończyć a po tem myśleć o dzieciach.

-T-tak można powiedzieć że Izuku był nie planowany-.

-Oj..., A co z ojcem izuku?-.

-Opuścił mnie po tym jak się dowiedział że jestem w ciąży-.

-Dupek był z niego-.

-Oj racja- zaśmiała się na moje słowa inko.

Gadałem z inko jeszcze z 2 godziny po czym na dół zszedł izuku.

Po tym jak mnie zobaczył dostał niezłego lagga po czym się zarumienił nawet nie wiem czemu.

----------🌸🌸🌸🌸🌸--------
Siema
Sorry za krótszy rozdział ale nie miałam weny
Napiszcie czy wam się podoba
Bayy

już na zawsze razem (bkdk, A/B/O)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz