5. bölüm

641 18 13
                                    




Yumeko Sato> *bu bölüm smut var haberiniz ola*


Yaklaşık bir on dakikadır küçük Katsuki'yle bakışıyordum. Katsuki zor durumdaymış gibi gözüküyordu. Galiba bunu onun için yapmalıyım. TABİ Kİ, seks değil sakso çekebilirim. Götümü hala kaybedemem.


Y: Yardımcı olayım.

K: Nasıl olucak o iş?

Y: Sakso ile.

K: Hmm... Demek yalayacaksın hm?

Y:...

K: Gerek yok, teşekkür ederim. Seni zorlar bu.

Y: HAYIR! Ben yapabilirim, zorlamaz.

K: Zorunlu değil, istemiyorsan yapmay-

smut*

Lafını bitirmeden eşofmanını indirdim ama boxerini indiremedim. Utandığımı anlamış olacak ki kendisi indirdi. Oha bu ne anasını satayım bununla devleri mi sikiyor bu! Kafamı kaldırıp Katsuki'ye baktım. Çok kötü sırıtıyordu. ÜFF SIÇTIM ANASINI ŞİMDİ YETMEDİ DİYİP SİKMESİN BENİ AA!?

Çok uzatmadan penisini tuttum ve ucunu yaladım. Bir yandan yalıyordum bir yandan da Katsuki'ye bakıyordum. çok pis sırıtıyor ve bu da beni daha çok heyecanlandırıyor. Çok yavaştım bu yüzden de Katsuki kafamdan tutup kendine bastırdı. Büyük olduğu için ağzımı zorladı. kafamla git gel yapmaya başladı ve bunu gittikçe hızlandırdı. Ağzım artık uyuşmuştu. Katsuki kendinden geçmişti. Birden kafamı penisinden uzaklaştırdı ve yüzüme boşaldı.

Öylece durmuş birbirimize bakıyorduk. Bir süre sonra beni omzuna attı ve bilmediğim bir yere götürmeye başladı. Umarım gittiğimiz yer yatak odası değildir. Amin.

Gittiğimiz yer yatak odasıydı. Evet... Ben sıçtım...

|Sen benim her şeyimden de ötesin|Bakugou x fy/n |Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin