Yumeko Sato> *smut var*Katsuki beni kabinin içerisinde öpüp öpüp duruyordu. Dili dilime her değdiğinde onu daha çok istiyordum. Dayanamayıp Katsuki'nin kucağına atladım ve ona sürtünmeye başladım. Ben sürtündükçe o beni daha sert bir şekilde öpüyordu. Eli göğsüme gitti ve sertçe sıktı. Acıttığı için ufak bir inleme bıraktım. Kravatımı bir hışımla çıkardı ve gömleğimin düğmelerini aceleyle sökmeye başladı, çok sabırsızdı. Düğmeler bitince gömleğimi çıkardı ve dudaklarımı serbest bıraktı. Gözleri göğsümdeydi. Sırıtmaya başladı ve sonrasında hırladı.
Y: köpek.
K: Senin köpeğinim~
Y: O zaman canım köpeğim emmeye başlamalısın, sahinini kırmayacaksın değil mi?
K: Zevkle yaparım.Yavaşça kafasını indirdi ve göğüs dekoltemi yalamaya başladı. Daha sonra elleri sırtıma gitti ve sütyenimi çıkardı. Nereye gittiği umrunda olmadan rastgele bir yere fırlattı.
Umarım kaybolmaz Katsuki yoksa ben seni sikerim!
Her neyse. Dekoltemi rahat bırakıp göğüs uçlarıma gitti birini yalarken diğerini eliyle sıkıyordu. Yalaması bir anda ısırığa dönüştü şimdi göğüslerimi ısırıyordu.
Y: Ahh. Köpek! Yavaş ol- Ahhh
K: hrrrrr..
Y: K-katsuki artık oyalanmasan mı-ahh acab-ahhhh!Köpek ya dinlemiyordu beni! Bunu dedikten sonra daha hızlı ısırmaya başladı. Biraz daha ısırırsa memelerim kanıyacaktı! Pis köpek😡.
Y: KATSUKİ!
K: hm?
Y: Kanıyacaklar, artık bırak memelerimi de alta geç ya!
K: Nasıl isterseniz, annecik~Alt kısmım o kadar ıslak ki baraj kursalar bütün ülkeyi geçindirebilirler. Beni azdırdı pislik, daha önce hiç böyle olmamıştı, Zuko da bile... Ben bunları düşünürken Katsuki altımı tamamen soymuş ve amımı yalıyordu. Lanet olsun çok güzel hissettiriyor.
Y: Ahhhhhmmm
K: Bunu sevdin mi hm?
Y: Evet daha fazla yap köpecik- ahhhhhğ
K: ahaha~ zevkle anneciğim~Zevkle inliyordum. Katsuki dilini amımda gezdiriyordu. En sonunda deliğime getirdi dilini. Bana pis pis baktı sonra ani bir şekilde içime soktu:
Y: AHHHMMM!
...
Y: ahhhm katsuki ahhğ çok iyisinmmmmİnlemelerim hoşuna gitmiş olucak ki dilini çıkarıp parmağını soktu hem parmağıyla deliğimi genişletiyordu hemde diliyle amımı yalıyordu. Zevkten ağlamaya başladım ve bir o kadar da inledim.
Y: Ahh ahh katsukiğğğ ahmmmm parmaaaahmmm parmağının yerineeeğmmm penisini sok aaaahhhhhh lütfenn babacımmh
Bir an durdu. Parmağını çıkarıp doğruldu ve beni duvara doğru döndürüp duvara yasladı. Kulağıma yaklaşıp " bana bundan sonraki sekslerimizde de babacım de Yumeko" diye fısıldadı ve aniden içime girdi.
Y: AHHHHHĞ BABACIMM AHHMMM
ENSEMİ YALIYOR HATTA ISIRIYORDU. KULAĞIMA YAKLAŞIP BANA " USLU KIZ OL VE NE YAPMAM GEREKTİĞİNİ SÖYLE" DİYE FISILDADI.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
|Sen benim her şeyimden de ötesin|Bakugou x fy/n |
Novela JuvenilBu kitapta Y/n'nin karakteristik özellikleri belirlendi ama siz isterseniz değiştirebilirsiniz. Tabi ki de smut olucak, smut olmadan ne anlamı olur ki? Umarım beğenirsiniz✨