Evet yıllar sonra yeniden bir bölüm yazma kararı aldım... Lütfen kızmayın bana çünkü hikayeyi nasıl devam ettireceğim bilmiyorum.
°İyi okumalar°
___________________Yumeko Sato>
Kapı çaldı kimdi ki acaba? Ben düşünürken Sakura kapıyı çoktan açmıştı.
S: AŞKIM GELMİ- he bir de yanında kirpi getirmiş.
Bk: Kes.
S: Makas ver.
Bk: 😒
T.U(Uzui Tengen): AŞKIM SEN BANA AŞKIM MI DEDİN AZ ÖNCE?!!
S: Şımarma be.
T.U: Şımarırım ben.
Y: Katsukiii~ Hoşgeldin aşkıı- Lan.Beni umursamayıp yanımdan geçip koltuğa oturdu. Üfff gönlünü yerim senin.
Y: Katsukiii nie böyle yapıyosun kii??
Bk: Hayı- Boşver diyicektim.
Y: Ya amaaa!
Bk: Niye dibime oturdun sen? Kay biraz o yana.
Y: Çok adisin!Kalkıp odama gittim ve kapımı sert bir şekilde kapattım. Alt tarafı telefonunu yanıtlıyamadım niye bu kadar abarttı ki ya? Üfff sinirimi bozdu salak!
Bakugou Katsuki<
Çok mu abarttım acaba? Şakasına tirip atıyodum ama sanırım alındı. Gidip özür dilemeliyim sanırım.
S: SANA DİYORUM BAKUGOU!!
Bk: NE VAR BE!?
S: Yumeko'nun nesi var? Kızdırdın mı onu?!
Bk: Boşver.
S: Tm.Kalktım ve Yumeko'nun odasının kapısına geldim. Kapıyı çaldım fakat cevap vermedi. Ben de tiriptir sanıp içeri girdim ama Yumeko içeride değildi. Tam çıkıyordum ki Yumeko odasındaki banyodan bornozlu bir şekilde çıktı.
Yumeko Sato>
Rahatlamak amaçlı duş almak istedim. Bittiğinde de bornozumu giyinip odama geçtim ki ne göreyim? Tiripçi Katsuki odamda! Ne diyeceğimi bilemedim ki yüksek bir ihtimalle o da bilemedi. Yüzü domates gibi oldu. Pffft!
Y: Evet ne istiyorsun?
Bk: Daha sonra gelsem iyi olur.Tam çıkarken kapıyı kapatıp kilitledim böylelikle Katsukiyi kapıyla arama almış oldum (uyyyyyy). Hep o mu yapacaktı?
Bk: ...
Y: Ne o? Nereye hemen?
Bk: Üstünü giyinince de konuşabiliriz.
Y: Ben çıplakken de konuşabiliriz?Evet, komut alındı. Onu kışkırtmalıyım. PUHAHAHAHAHAH YAŞASIN ZALIMLIK!
Bornozumun göğüs kısmını tam görünmeyecek şekilde açtım. Katsuki gözlerini kaçırdı. Çenesinden tutup bana bakmasını sağladım ( Treat me like white tees
Don't get me dirty. Love on, love on me ).Bk: Sınırımı zorluyorsun Yumeko, bu işin sonu kötü biter.
Y: Bitsin nolucak?
Bk: İçerdekilerin, hele ki abinin, inlemelerini duymalarını istemiyorsan zorlama derim.
Y: Sessizce yaparız biz de.
Bk: Olmaz Yumeko. Her gün seni beceremem.
Y: Niye ya?
Bk: Seni kullanıyormuşum gibi olur.
Y: YETER!
Bk: ...
Y: ŞÖYLE DİYİP DURMA BENİ KULLANMIYORSUN ANLADIN MI?! BEN KENDİ İSTEĞİMLE YAPIYORUM!
Bk: Yumeko sakin o-
Y: ÇIK! YALNIZ KALICAĞIM!
Bk: Ama-
Y: BAKUGOU ÇIK DEDİM!!
Bk: Peki.Katsuki odadan çıkınca yatağıma uzanıp sakinleşmeye çalıştım. Beni son zamanlarda çok sinirlendiriyor! Ugh lanet olsun! Beni kullandığını niye düşüniyim ki? Aptal düşüncelerinden sıkıldım artık! Uyursam belki sakinleşirim.
___________________
Bölüm sonuEvet biliyorum çok kısa. Ama bu kadarı geldi elimden. Umarım beğenmişsinizdir. Ybyi ne zaman aklıma gelirse o zaman atarım. Hadi görüşürüz ✨
ŞİMDİ OKUDUĞUN
|Sen benim her şeyimden de ötesin|Bakugou x fy/n |
Novela JuvenilBu kitapta Y/n'nin karakteristik özellikleri belirlendi ama siz isterseniz değiştirebilirsiniz. Tabi ki de smut olucak, smut olmadan ne anlamı olur ki? Umarım beğenirsiniz✨