Yumeko Sato> smut var :>Sanırım bağırışmalardan telefonun sesinini duymamıştım. Hemen geri dönüş yapıp Katsuki'yi aradım. Anında açıldı.
Y: Katsuki kusura bakma ya abimle tartışırken duymamışım.
K:...
Y: Katsuki?
K:...
Y: Alo? Orada mısın???
K: Hemen... Bana geliyorsun...
Y: N-Sözümü yarıda kesip telefonu yüzüme kapattı. Sesi Sinirliydi bu yüzden hiç sorgulamadan anında çıktım yola. Kapıya vardığımda zili çalmadan biri beni içeri çekmişti bile. Çeken kişi beni kapıyla arasına aldı. Evet bu Katsuki'ydi.
Y: K-katsuki?
K: O telefonu ne kadar çaldırdıysam seni de o kadar sikicem Yumeko.
Y: Oha! 99 kere mi!?
K: Çüş o kadar aramış mıyım. 1 de ben ekliyim 100 tur olsun.
Y: Ä°mkan yok yapamam o kadar.
K: Bakacağız~Yüzüm kapıya gelicek şekilde beni ters döndürdü ve penisini kalçama dayadı. O kadar sertti ki altı giyinikken bile hissettiriyordu kendini. Elini eşofmanımın içine soktu sonra da kilotumun içine soktu. Amımı okşamaya başladı. Ben de bu sefer kapıyı öpüyordum. Eşofmanımla kilodumu çıkartıp benimle yere oturdu.
(Bakın şöle)
(GLFJXNVÖHCLÇFJDK GRAM UĞRAŞ YOK neyse işte böle pozisyon)
Daha hızlı okşamaya başladı. Bir yandan okşayıp kulağımı yalıyordı. İyice oynadıktan sonra parmağını deliğimin etrafında döndürüyordu. Bu da beni daha çok sabırsız kıldırtıyordu.
Y: B-Babacığım artık içime girin lütfen~
K: Hazırlamamı istemiyor musun?
Y: Gerek yok.Dedikten sonra ona dönüp yüzüne baktım. Karar verdim bu sefer işi ben yapacaktım. Pantolonu çıkarmadan penisini sıktım. Ufak bif inleme kaçırdı ağzından. Daha sonra pantolonuyla boxerini çıkartıp penisini elime aldım. Onun benimle oynadığı gibi bende biraz oynadım. İnlemiyor hırlıyordu. Daha sonra bunun yeterli olduğunu düşünüp penisini deliğime konumladım ve oturdum.
Y: Ahhh~
K: Zıpla Yumeko hızlı olmazsan babacığın seni cezalandıracak~
Y: Tamam babacım~Üzerinde zıplamaya başladım. İnlemelerim ve ıslak Kalçamın Katsuki'nin penisine çarpmasıyla çıkan Şap şap sesi bütün odayı dolduruyordu. Git gide hızlanmaya başladım. Katsuki bir elini göğüsüme attı ve sıkmaya başladı. Ne istediğini anlayıp üstümdeki tişörtü çıkarttım. Sütyenime ulaşamadım bu yüzden katsuki çıkarttı. Ben zıpladıkça memelerim de sallanıyordu. Bu da Katsuki'yi deli ediyordu biliyordum.
K: Lanet olsun- memelerin sallandıkça daha çok sertleşiyorum Yumeko~
Y: Hmmm~Eğilip göğüslerimi Katsuki'nin göğsüne bastırdım bunu yapmamla boşaldı. Penisini içimden çıkartıp öylece bakıştık. Aklıma bir fikir gelmişti. Biraz aşağıya indim ve memelerimi penisinin hizasında sallıyordum her sallayışımda memelerim Katsuki'nin penisine çarpıyordu. En sonunda Katsuki'nin penisini memelerimin arasına alıp penisini çekmeye başladım bir yandan da yalıyordum.
K: Ahhhmmm- Bu çok iyi ahhh~
Katsuki'nin inlemeleri gittikçe artmaya başladı.
K: YumekO GelÄ°yorUmm!!
Demesine rağmen ağzımı çıkarmadım ve yalamaya devam ettim. Bir 2 dakika sonra ağzıma boşalınca meniyi yuttum. Çok tatlıydı.
K: Y-Yuttun mu sen onu?
Y: Evet.
K: Niye?
Y: Tatlıydı.Dememle beni kucağına aldı ve odasına götürdü yatağa attı ve beni sabaha kadar becerdi.
Yukio'dan 999 cevapsız arama yaptığından hiç bir haberim yoktu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
|Sen benim her şeyimden de ötesin|Bakugou x fy/n |
Novela JuvenilBu kitapta Y/n'nin karakteristik özellikleri belirlendi ama siz isterseniz değiştirebilirsiniz. Tabi ki de smut olucak, smut olmadan ne anlamı olur ki? Umarım beğenirsiniz✨