Yumeko Sato>
Nerede miydik? Sınıftaydık. Zil çalmıştı ve işimizi yarıda bölmek zorunda kalmıştık. Zaten çok yorgun olduğum için sıraya kafamı koymuş uyumaya çalışıyordum. Kısa bir süre sonra kendimi uykuya teslim etmiştim...
Okuldan sonra>
Okul birmişti ve ben eve doğru gidiyordum. Sakura da arkamdan geliyordu. Birinin elimi tuttuğunu fark ettim ve hemen sağıma baktım.
Bu Katsuki'ydi.Y: O-oh sen miydin?
K: Niye beni beklemedin?
Y: Çok yorgunum Katsuki zar zor yürüyorum hemen eve gidip uyumak istiyorum. Özür dilerim beklemediğim için.
K: Sorun değil.
S: Siz orda fısır fısır ne konuşuyorsunuz ya?Arkamı dönüp Sakura'ya baktığımızda yanında eminim bir 2 metre boyu olan, beyaz saçlı, fuşya renkli gözleri olan bir genç vardı. Bu kimdi ve neden Sakura'nın elini tutuyordu?
Y: Sen kimsin?
?: Sakura'nın sevgilisi.
Y: NE?!
?: Evet.
Y: Adın ne peki?
T: Tengen Uzui.
Y: Memnun oldum bende Yumeko Sato.Sakura'ya bak sen, hemen de sevgili yapmış. Gerçi ben de yaptım doğru ya. Bunun hakkında düşünürken çoktan eve varmıştık. Katsuki beni öpüp eve göndermişti. Tabi Tengen durur mu o da Sakura'yı öptü. Vedalaştıktan sonra eve girdik ve ben kendimi direk yatağa bıraktım. Bir kaç dakikaya uyumuştum.
15-20 dakika sonra>
Salondan sesler geliyordu. Garip sesler, kim ki? Kalkıp salona gittim ama salonda biri yoktu. Sesler Yukio'nun odasından geliyordu. Sesler netleşmeye başladı ve bu sesler inleme sesleriydi. Hızlıca yürüdüm ve abimin kapısını yavaşça açtım.
... İno'la birlikte Yukio'nun kafası yavaşça bana döndü. Tam 5 dakika boyunca sessizce bakıştık sadece. Daha sonra ben şokumu atlattım ve kapıyı kapayıp odama gittim.
Gördüğüm şey Yukio'yla İno seks yapıyordu...
(Yukio Yumeko'nun abisi, İno da Yukio'nun rol arkadaşı)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
|Sen benim her şeyimden de ötesin|Bakugou x fy/n |
Novela JuvenilBu kitapta Y/n'nin karakteristik özellikleri belirlendi ama siz isterseniz değiştirebilirsiniz. Tabi ki de smut olucak, smut olmadan ne anlamı olur ki? Umarım beğenirsiniz✨