Sahte Aşk

50 13 29
                                    

Sahte bir aşk hikayesi dinlemeye hazır mısınız! Fazla hızlı büyüyen YoonMin çifti yavaş yavaş birbirine bağlanıyor. İyi okumalar!✨

2.Bölüm(Sahte Aşk)

Hissettiği duygular yüzünden kalbi acıyordu. Her gördüğünde, her duyduğunda, her özlediğinde. Her şeyiyle seviyordu. Tek kusuru kusursuz olmasıydı

Yoongi: Jimin, ilk olarak iyi ki doğdun ve son olarak senden hoşlanıyorum.

Jimin ne diyeceğini bilmiyordu kendisini ve Yoongi'yi düşünerek kibarca reddetti. Öyle sanıyordu.

Jimin: Yoongi ben bir kızdan hoşlanıyorum, özür dilerim.

Yoongi: Sorun değil platonik geçinirim sıkıntı yok :)

Belli etmemişti her zaman ki gibi duygularını ama mutsuzdu, üzülmüştü. Bu jimin'in kibarca reddetmesiydi, kabaca etseydi ne olurdu acaba?

Yoongi utanmıştı bu durumdan ve jiminle aynı ev hatta odaları yan yanaydı. Bir kaç gün odadan çıkmazsam unutur diye düşündü.
Jimin yokken odasına bir kaç atıştırmalık aldı, aldığı gibi odasına gitti. Odasında boş boş oturmak yerine annesi'nin arkadaşlarını onu tanıyanları tek tek arıyordu bulduğu ipuçularını birleştirmeye çalışıyordu. Odaklanmıştı bilgisayar ekranına.
Kalbine bir ağrının girmesiyle durdu arkasına yaslandı daha da kötü olmaya başladı bu ağrı, ruhu bedeninden ayrılıp gidecek gibiydi.

Telefonunun titremesiyle sıçradı yerinden. Yuna arıyordu, nefes nefese konuşmaya çalışıyordu yuna, önemli birşey olduğu belliyd;
"Ne oldu yuna?" Diye sordu kalbinin ağrısının artmasıyla.
"Jimin gidiyor koş nereye diye sorma sadece gel!"
Artık çok geçti, her şey için geçti, gitmişti.
Yoongi olduğu yerde dizlerini çöktü ağlamıyordu geri gelecekti öyle umuyordu.
Ama sanki göz yaşlarını içinde tutarsın ya hani boğazında bir ağrı oluşur öyleydi. Yuna, yoongi'yi yerden kaldırdı.
Yuna bunu bir fırsata çevirecekti jimin bunu biliyordu öyle olmuştu ağlamak üzere olan yoongi ona sarılmıştı açısını bu kadınla kapatmaya çalışıyordu:)
Tam olarak anlamadı. Neden gitmişti? Neden veda etmemişti?
Jimin onları görüyordu yoongi jimin'i görmese bile...

Kalpleri ağrıyordu filimlerde olduğu gibi ruh eşiydiler sanki sızlıyordu yürekleri her yeri.

Yuna sakince ittirdi yoongi'yi "gidelim mi yoongi?" Gitmek istemiyordu ama zorundaydı. Jimin'e kızmıyordu bir sorun vardı o yüzden gitti geri gelecek diye kendine anlatıyordu kalbiyle konuşuyordu.

Günler geçti odasından hiç çıkmadı. Sadece annesini arıyordu ama jiminde gitmişti. Onuda araması gerektiğini anlamıştı. Bu onun için sorun değildi ama ikisi birlikte annesini arıyordu buna alışmıştı...
Yuna yoongi'nin yanında hiç ayrılmamıştı. Uyumak için kendi evine gidiyordu sadece ve sonraki sabah yine buradaydı. Bay park işi için yurt dışına gitmişti o yüzden jiminden haberi yoktu...

Yoongi'nin kaybedecek kimse kalmamıştı ama adeta kendini bile kaybetmiş gibiydi iyi değildi. Düşündükçe boğazına ağrı giriyordu, daralıyordu, nefes alamıyor gibiydi.
Yuna yine gelmişti ama bu sefer biraz üzgündü.
"Ne oldu yuna?"
Yüzüne baktı odaklandı ve bildiği bir şey söyledi şaşırmış gibi yaptı.
"Seni seviyorum yoongi..."
Karşılık vermelimiydi? Bilmiyordu. gülmüştü yoongi, cevap yoktu.

"Ne yemek istersin yoongi?"
Konuyu değiştirmeye çalışıyordu.
"Bende" dedi zorla gülmeye çalıştı.
"Ne!?" Diye sakince sordu "duydun işte"
Diyip direkt arkasında olan odasına girdi. Kapıyı hızla kapayıp kilitledi. Boğazındaki o ağrı yine gelmişti bu dayanamayıp kapıya yaslandı sessizce ağlamıştı içini dökmüştü jimin gittiğinden beri ağlamak istiyordu. Bilgisayarını kucağına aldı araştırmaya devam ediyordu ağlayarak. Bir şey bulmuştu! Jimin'i sanki bulmuştu

Lavinia/YoonMinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin