GİRİŞ

19 1 0
                                    

                    1.Bölüm

   Uzun süredir işsizliğin verdiği fakirlikle beraber küçük bir depresiflikte beraberinde geliyordu.
Annemden ve babamdan geçinmek,kankam ile aynı evde kalsakta bu bana koyuyordu. Artık onları arayamıyordum. Neyseki babam annemden gizli bir şekilde bana para gönderiyorda. Yoksa Off...Sıçtığımın göstergesidir. Annem bir öğrense var ya. Neyse.
  Annemler bir pastane işletiyorlar. Seul'ün en hareketli sokaklarından biri olan İtaewon da yer alan küçük bir pastane.
...
Hafta sonu olduğu için kankam Eun-Su evdeydi.  Apar topar üst kattan koşarak geldi. Bende tabiki koltukta yayılmış en sevdiğim dizim olan Tomorrow'u izliyordum. Muhtemelen bir 8 kere falan izlemişimdir.

"Eun-Su iyi misin kanka? Niye böyle koşarak geldin?"
Çok heyecanlı gibiydi,yerinde duramıyordu. "Kızım söylesene,çatladım meraktan."

"Tamam söylüyorum. Hani BTS varya...."

"Eeee...Ne olmuş onlara. Kaza mı geçirmişler."

"Salak! O zaman niye sevinçle geliyim."

"Valla çatladım söyle artık."

"Söyletmiyorsun ki."

"İyi tamam hadi sustum. Yeter ki söyle."

"HYBE açıklamış yeni bir menajer arıyorlarmış. Kanka gidip baş vursana."

"Ama onun için evli olman gerekiyor. Ben evli değilim ki."

"Tamam işte. Min-Soo ideal bir damat adayı."

"Eun-Su kafayı mı yedin. Durduk yere ne dicem çocuğa. "HYBE de işe girmek istiyorum da benimle evlenir misin" mi?"

"Evet. Söyledin işte."
Eun-Su'ya tam olarak ciddi misin bakışı atmıştım.

"Ciddiyim."

"Tamam gidip konuşucam. Ama bunun senin fikrin olduğunu söyleyeceğim. Ve sende benimle geliceksin."

"Tamam. Hatta sen bunları söylerken ben 1:30'a buluşma ayarladım bile."

"Ne!! Ne ara hazırlanacağız? Fark ettiysen hala pijamalarım ile duruyorum."

"Şu anda konuştuğun kabahat."

Diyip üst kata giyinmeye gitti bende arkasından yastık fırlattım.
Sonra kendime geldim ve bende bir hışımla yukarı kata çıktım.

Karışık olmayan dolabımı açtım. Bir siyah mini etek, beyaz gömlek, ütüne desenli bir süveter. Ve bazı takılarla birlikte kombin oluşturdum. Saçlarımı salıdım hafif makyaj yaptım ve çok uzun olmayan topuklu ayakkabımı giydim ve aşağı indim.

(Dışarıdan kombin böyle)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Dışarıdan kombin böyle)

Eun-Su da benim ardımdan aşağı indi ve kendimizi  arabanın içine attık. Sonrada gideceğimiz yere gittik ve Min-Soo'yu beklemeye başladık...

𝘛𝘩𝘦 𝘔𝘢𝘯𝘢𝘨𝘦𝘳☕︎Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin