HÜZÜNLÜ MANZARA

4 0 0
                                    

11.Bölüm
Ve  gördüğü manzara ile gözleri doldu.

Çünkü üyeler, Hye-Jin ve ne kadar sonra katılsa da Lesya onun için bir geri dönüş günü partisi veriyorlardı. Küçük bir tatilden sonra geri dönüşünü kutluyorlardı.

"Hoş geldin." Hye-Jin, Jungkook'a gülümsedi ve genç adam gülüşüne aşık olduğu o kadına ,artık unut-tuğu sayılarca kez, tekrar aşık olmuştu. Genç kız da aynı onun gibi düşünüyordu ama bunu yapamayacağını biliyordu. Belki başka birini bulma ihtimali olabilirdi.

"Hadi, bakışmanız bitip öpüşme gibi bir faslınız olmayacaksa içeri geçelim, pasta yemek istiyorum."

Yoongi aradan atlayıp, sözlerini bir çırpıda söylemişti.
...
Herkes içeri girdikten sonra pasta kesildi alınan hediyeler verildi ve sıra oturup konuşmaya geldi.

Jungkook heyecanlı bir şekilde dudaklarını araladı ve konuşmaya başladı.
"Merak ediyorum, bu partiyi yapmak kimin aklından geçti. Güzel bir organizasyon olmuş."
Sözleri birttikten sonra Hye-Jin'e kısa çaplı bir bakış attı ve yandan sırıtışını ortaya çıkardı.

O sırada da herkes Jimin'i eli ile gösterdi. Jimin de hemen soruya kısa bir kahkaha atarak konuşmasına hazırlandı.

"Hye-Jin yaptı sandın, dim?. Ama NamJoon Hyung ile beraber yaptık. (NamJoon'a dönerek.)
Hyung bu çocuk hiç büyümeyecek. Küçük velet Jeon. Haha. Sen anca beni taklit et zaten"
Sözlerini sıraladıktan sonra onu sandalyeden düşürecek kadar şiddetli gülmüştü. Diğerleride ona kahkaha atarak karşılık vermişti.

Bu parti de bu şekilde son bulacakken Hye-Jin'in telefonu çaldı.
"Alo..."

"Evet benim..."

"Ne için aramıştınız."

"Anladım..."

"Peki düşünmek için zamanım var mı?"

"Tamamdır, çok teşekkür ederim beni uygun gördüğünüz için."

"En geç pazartesi günü karar vermiş olacağım."

"Evet. Teşekkürler..."
Hye-Jin telefonu kapattı ve üyelerin yanına gitti, hiç kimseye bir şey demeden Hye-Jin çantasını ve üyelerde paltosunu alıp dışarı çıktılar.

Şirket arabasına binip şirkete doğru yola çıktılar.
...
Şirkete yapılacak işler bittikten sonra Hye-Jin, Lesya'yı da alıp eve götürdü.

"Lesya, ne yemek istersin? Ne yapayım?"

"Dışardan söyleyelim mi?"

"Olur, pizzaya ne dersin?"

"Okey derim."

"Tamamdır."

Hye-Jin telefonu ile sipariş verecekken bir mesaj dikkatini çekti.

Okunmamış Mesaj
____________________
Jungkook
Bugün olan şey için özür diliyorum eğer müsaitsen evine gelmek istiyorum.
22:30
Okundu

Hye-Jin
Bugün olmaz Jungkook lütfen yarın ya da başka bir gün konuşalım.
22:34
   İletildi

𝘛𝘩𝘦 𝘔𝘢𝘯𝘢𝘨𝘦𝘳☕︎Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin