Öncelikle uzun bir aradan sonra herkese geçmiş olsun diyerek başlamak istiyorum. İyi akşamlar ya da iyi günler, günün hangi saatinde okuyorsanız!❤️
Uzun uzun konuşmak istemiyorum çünkü eminim aranızdan çoğu, çokça izlemiş ve çokça düşünerek mental olarak çökmüştür. Yaşayanlar için ayrı, uzakta olanlar için ayrı kötü bir süreçti. Bu süre zarfında bölüm paylaşmamıştım. Bu yüzden bu, bizim uzun bir aradan sonraki ilk bölümümüz.
Lütfen oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın!❤️❤️❤️
Keyifli okumalar!
KIRK İKİNCİ BÖLÜM
Bölüm Şarkısı:
Benimlesin Akşama, ALİFİRU
Önce benim evime gittik. Özgür'ü, neredeyse zorla diyebileceğim bir çabayla dairemize getirebildim. Eğer çağırmasaydım beni aşağıda bekleyecekti ve benim evime gelmesi fikri bu kadar cazipken beklemesini istememiştim.
Selin'le birbirlerine selam verdiler ve sonra bana bakıp öylece kapının önünde dikildi. Bir yandan da evin içinde gözlerini gezdiriyordu ama sanki rahat değilmiş gibi hissettim.
Selin'in şaşkın gülümsemesine bakıp sessiz olmasına dair bir işaret yaptığımda, tam da bir şeyler söyleyip beni utandıracakmış gibi gözüküyordu.
"Yemek yapıyordum, bir tabak daha çıkarayım."
Selin'e doğru bir adım yaklaşıp "Aslında o kadar kalmayacağız," dedim. Selin'in yüzü düştü. "Sana birazdan anlatırım. Özgür'e odamı göstereceğim."
Kaşlarını kaldırdığında hemen "Bunun için gelmedi tabi," diye devam ettim. "Birazdan geleceğim yanına."
Selin'i arkamda bırakarak Özgür'e döndüm. "Hadi gel," Elimi uzattım ve tuttuğunda, peşimden odama doğru çektim.
Selin kesin bana çok kızacaktı. Yarın pazardı ve onunla bir şeyler yapacağımızı konuşmuştuk ama ben yine ona eşlik etmeyecektim. Korkunç bir arkadaştım. Beni artık sevmediğini söylerse bunu anlayışla karşılamaya çalışacaktım çünkü haklıydı.
Odama girdiğim an ilk yaptığım, kapıyı arkamızdan kapatıp nefesimi bırakmak oldu. Özgür evimdeydi! Ve daha önemlisi, Özgür odamdaydı. Vay canına!
Gözleri hızla tüm eşyalarımı tararken benden uzaklaşıp yatağıma doğru yaklaştı ve baş ucuma koyduğum kar küresine dokundu. Sonra onun arkasına saklanmış, çerçevelettiğim Selin'le fotoğrafımızı eline aldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Son Sardunya
Teen Fiction"Sahte sevgililik için YAPILMAMASI gerekenler listesi! 1. Öpüşmek yasak! 2. Boyundan öpmek de kesinlikle yasak!" Bir sebep yüzünden 6 yıl önce ayrılmak zorunda kaldığı ama içinde yaşattığı ve bir gün kavuşacaklarına tutunduğu lise aşkıyla, gittiği b...