Polowanie

110 6 1
                                    

Skradanie

Klasyczny ruch myśliwski dla początkujących. Trzymaj ciało nisko, na tyle, aby poczuć, jak futro na brzuchu muska ziemię. Ogon jest nieco powyżej liści i jest nieruchomy. Podczas chodzenia stawiaj stopy lekko i cicho, zalecane są płaskie uszy. Kiedy jesteś blisko, skocz. Podczas skoku nie wydawaj żadnego dźwięku ani nie kop niczego za sobą. Rzuć się na ofiarę i ugryź ją w szyję.

Łapanie ryb

Stań blisko wody i upewnij się, że twój cień się nie zbliża. Cierpliwie szukaj ryb. Zacznij od dużej, powolnej ryby. Kiedy ją zauważysz, nie wydawaj żadnego dźwięku ani nie okazuj nadmiernej ekscytacji. Szybkim machnięciem łapy złap rybę z wyciągniętymi pazurami i upuść ją na ląd. Zabij ją szybkim kęsem. Twoja łapa musi być szybka i wymaga praktyki.

Ściganie wiewiórki

Gdy wiewiórka próbuje uciec z drzewa, podążaj za nią. Zdecydowanie zaleca się zachowanie ciszy podczas pościgu. Jeśli zauważy cię i zawróci, możesz ją ścigać z powrotem. Jest to skomplikowany ruch. Musisz skakać szybko i lekko. Przydatne dla szybkich kotów, które lubią wiewiórki. Ponieważ ogon wiewiórki podskakuje podczas pościgu, dobrze jest spróbować szybko złapać ją za ogon.

Łapanie ptaków

Dobre dla kotów o muskularnych nogach. Znajdź ptaka na drzewie. Mając mocne nogi, wejdź na mały kawałek drzewa lub wysoki korzeń. Upewnij się, że ptak jest nadal w zasięgu wzroku i wygląda na to, że można na niego wskoczyć. Napnij się i przygotuj, powoli podnosząc się na tylnych łapach, a następnie skocz w górę, chwyć ptaka i powal go. Wyciągnij pazury i zatop je w ptaku. Zabij szybkim kęsem. Pamiętaj że koty nie jedzą piór. Zwykle je wypluwają. Czasami dodają do legowisk.

Łapanie myszy

Skradaj się. Robiąc to, przesuń łapy po gołej ziemi. Upewnij się, że nie szurasz żadnymi liśćmi. Wykonaj kroki, lekko opuszczając łapy lub przesuwając je po czystym podłożu. Zbliżanie się za blisko lub głośne oddychanie ostrzeże mysz. Myszy zwykle przebywają w pobliżu swoich nor, więc zabijaj szybko.

Ściganie królika/zająca

Ruchy dla szybkich, małych, zwinnych lub elastycznych kotów. Znajdź królika i goń go. Lekko opuść łapy, ale biegnij szybko. Im szybciej biegniesz, tym więcej tworzysz wiatru, który złagodzi kroki twoich łap. Gdy będziesz już blisko, skocz, by złapać królika pod łapami. Zabij kęsem. Króliki są duże, więc trzymaj je mocno. Upewnij się, że masz wysunięte pazury.

Łapanie królika/zająca

Znajdź pobliską norę należącą do zająca lub królika. Wymaga cierpliwości. Poczekaj, aż zobaczysz zwierzę, kucnij, aby nie zostać zauważonym. Kiedy królik lub zając wyjdzie, wyciągnij łapę i zabij go. Zanim zaczniesz, upewnij się, że nora, którą znalazłeś, nie jest norą lisa, borsuka lub, co gorsza, żmii.

Wykopywamie ze śmieci

Kiedy jesteś w Miejscu Dwunożnych, równie dobrze możesz zdobyć trochę jedzenia. Idź do wypchanego kosza na śmieci, przewróć i przekop śmieci. Od czasu do czasu pochyl nos, aby powąchać mięso lub inne jedzenie. Wykop je, łapy poliż lub umyj w strumieniu, aby je wyczyścić i zjedz. Brzęk śmieci może wydawać dźwięk, który przyciąga Dwunożnych, więc postaraj się znaleźć wolne miejsce lub następnym razem bądź cicho.

Proszenie o karmę

Oczywiście koty domowe nie polują. Dwunożni dają im miękką, suchą, mięsistą karmę dla kotów! Ale skąd Dwunożni wiedzą, że ich zwierzak jest głodny? Upewnij się, że twoi właściciele są w domu, zbliż się do nich i miaucz. Jeśli cię pogłaszczą, zaprowadź je do miski z jedzeniem lub do kuchni i miaucz. Dadzą ci jedzenie. Kiedy to robią, obserwuj, skąd pochodzi jedzenie i zobacz, czy następnym razem możesz zdobyć własne! A jak nie to może oczywiście rzucić miską o ścianę. Przywoła dwunożnych szybciej niż jakieś miauczenie! Nie śmieszne? W sumie mnie też to nie śmieszy.

--------------------------------------------------------------
Techniki wymyślone przeze mnie
--------------------------------------------------------------
Polowanie na kraby

Trzeba pamiętać o tym że kraby poruszają się w każdą stronę. Musimy schować się w zaroślach i obserwować kraba. Kiedy zbliży się wystarczająco żeby na niego skoczyć pozostało tylko czekać aż się zatrzyma. Kiedy to zrobi trzeba wbić w niego pazury i czekać aż umrze, a następnie oderwać mu szczypce. Jednak jeśli trwa to za długo włożyć między szczypce dużo liści i patyków, a następnie odgryźć szczypce kiedy jest żywy. Jednak jeśli krab cię zauważy i idzie w twoją stronę zacznij robić kółka aż zakręci mu się w głowie lub odpuści. Dla pewności że nie żyje można włożyć go na chwilę do wody. Pamiętaj nigdy nie skradaj się do niego bez przykrycia takiego jak krzaki i nie próbuj go wykopać jeśli jest pod piaskiem.

Polowanie na jeże

Pamiętaj że jeże mają bardzo dobry słuch i słaby wzrok. Są aktywne głównie w nocy. Skradaj się tak aby cię nie zauważył. Kiedy będziesz bardzo blisko szybko włóż łapę pod jeża i przewróć go na grzbiet, a następnie wbij w niego pazury. Nie rób tego zbyt blisko jego głowy ponieważ może cię ugryźć. Aby oszczędzić mu bólu, a sobie czasu możesz skręcić mu kark mocnym uderzeniem w głowę. Musisz również uważać na jego pazury.

Wiem że mało ale jak wymyślę coś jeszcze to dodam :/

☆Przewodnik po świecie wojowników☆Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz