Patrole

66 4 1
                                    

Patrol Graniczny

Od wszystkich klanów oczekuje się codzienne sprawdzanie i wyznaczanie granic, rzucanie wyzwań wszystkim intruzom i przeganiane ich, jak to jest w Kodeksie wojownika. Tymi sprawami zajmuje się patrol graniczny. Zazwyczaj klany patrolują swoje granice dwa razy dziennie: o świcie i zachodzie słońca, chyba że potrzeba więcej, z powodu niebezpieczeństw lub zagrożeń, takich jak włóczędzy, lisy czy borsuki, czasem też na polecenie przywódcy, gdy nie czuje się pewny o bezpieczeństwo klanu.

Patrol Myśliwski

Patrol myśliwski to grupa kotów, które polują na zdobycz, przynoszą ją do obozu, aby ich klan mógł się pożywić, starszyzna ma zapewnione pożywienie z powodu swojego wieku. Patrole myśliwskie organizowane są każdego dnia przez przywódcę i zastępcę, ale nie zawsze są wyznaczane przez nich, każdy wojownik może wybrać się na patrol myśliwski o każdej porze dnia, a nawet sam pójść. Koty nie mogą jeść na patrolu, mogą dopiero w klanie.

--------------------------------------------------------------
Rzadkie Patrole
--------------------------------------------------------------

Patrol poszukiwawczy

Wojownikom można przypisać zadanie znalezienia zaginionego kota (na przykład kociaka lub ucznia).

Patrol z wiadomością

Jeśli wiadomość lub pytanie do innego klanu jest zbyt pilne, aby poczekać do następnego spotkania, można powołać patrol, aby przekazać wiadomość dla przywódcy danego klanu. Zwykle wysyłanych jest tylko kilku wojowników, więc nie będą myleni z najazdem. Czekają na granicy, dopóki nie pojawi się patrol graniczny, aby eskortować ich do swojego obozu, a gdy przyjdą, mówią im, że muszą porozmawiać z ich przywódcą.

Patrol wodny

Patrol wodny składa się z wojowników, którzy niosą wodę kotom przebywającym w obozie (takim jak karmicielki i starsi) podczas suszy, kiedy woda musi zostać sprowadzona z dużej odległości. Używają wiązek mchu, aby go nosić.

--------------------------------------------------------------
Jakieś inne patrole wymyślona przeze mnie bo zawsze musze coś dodać •-•
--------------------------------------------------------------

Patrol szpiegowski

Czyli coś co nigdy w wojo nie istniało, a to była 1 myśl każdego kota kiedy zobaczy że ktoś wyszedł pazurem poza granicę. No jak sama nazwa wskazuje idzie kilka kotów wchodzi na wrogie terytoruim i szpieguje np. Obóz.

Patrol medyczny

No to jest taki co niby istnieje niby nie. Grupka kotów idzie zrobić to co im medyk kazał kiedy jest czymś zajęty. Taki patrol może np. Zebrać zioła, pielęgnować je, zanieść chorego do medyka itp.

Patrol pułapek

Ten patrol może stawiać na swoim terytorium pułapkę na zwierzynę lub intruzów, a do tego sprawdzać czy coś się złapało w stare. Kiedy wracają do obozu powiadamiają gdzie postawili pułapki aby nikt w nie nie wszedł. Pułapki na zwoerzynę mogą wyglądać tak: dziurka przykryta dużym liściem z orzechem buku w środku (innego pomysłu nie mam)

Patrol kociaków (nwm jak to inaczej nazwać)

Jeśli kociaków w klanie/plemieniu jest dużo np. 3 albo 4 to 2 koty mogą wziąć kociaki w jakieś fajne miejsce i dać im się pobawić

☆Przewodnik po świecie wojowników☆Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz