Lanet olsun şu adamlardan bir kurtulamadım.
Nitelikli uyuşturucu hırsızı olsanız bile bazen yakalanma riskiniz vardır.
Ve ben tam şuanda yakalanmıştım ve kaçıyordum.
Kenarı geçerek duvardan atladım, köşeye , karanlığa girerek kendimi sakladım.
Adamlar koşarak geçtiğinde 20 dakika daha durdum, yeniden buradan geçtiler, 10 dakika sonra yerimden çıkarak kestirmeler ile arabamın yanına geldim.
Eğilerek oturduğum koltuğa yaptığım bölmeyi açtım, paketi içine koydum ve kapatarak oturdum.
Kemerimi taktım, arabanın ışığını açarak çalıştırdım,
İlerler iken yolda çevirme vardı, yavaşladım, kenarı geçtim, camı açtığımda polis kimliğimi istedi, uzatarak bekledim.
Kaşlarını çatarak "Bay Min bu saatte dışarıda ne yapıyorsunuz?" dediğinde güldüm "randevudaydım jaesun artık gidebilirmiyim" dediğimde kafasını salladı "biliyorsun dostum prosedür gereği" dediğinde güldüm "biliyorum rahat ol" dediğimde kenarı çekildi.
Eve gelerek garaja arabayı koydum, paketi alarak eve girdim, telefon'u alarak isteyen kişiye mesaj attım.
Üstümü değiştirip attığı konuma gittim, maskemi iyice yukarı çekerek bar'a girdim, adamı gördüğümde yanına oturdum "para" dediğimde zarf'ı uzattı, alarak saydım.
Parayı çantama koyarak paketi uzattım "7 kilo" dediğimde gülerek aldı, kalkarak tezgahtaki açılmamış şişeyi aldım "o ödiyecek" dediğimde barmen kafasını salladı.
Şişeyi de çantama atarak eve geldim, duş alarak pijamalarımı giyindim, koltuğa oturarak tv'yi açtım ve şişeyi açarak içmeye başladım.
Rahatlık tamda buydu.
_______________Yunkiiii turuncu yunki zaafıım😩😩😩🔥
ŞİMDİ OKUDUĞUN
sope : violet
Fanfictionasla yanından ayrılmayacaktım, her zaman arkasında durucaktım...