3

119 20 33
                                    

Bir haftadır hoseok'un iki adım gerisinde o'nu takip ediyordum, neyse ki rahatsız etmeyi kes demiyordu, gerçi dese de peşini bırakmazdım.

Elinde meyve olan sincap hoseok'un yanında durduğunda hoseok eğilerek sincabı eline aldı, sincap elindeki meyveyi uzattığında gülerek aldı "teşekkür ederim" dediğinde sincap mor saçlara dokunarak gitti.

Kaşlarımı çatarak bakıyordum, hoseok bana dönerek meyveyi uzattı "açmısın?" dediğinde kafamı salladım, bir haftadır sadece portakal yiyordum, okadar çok  portakal ağacı vardı ki.

Uzattığı meyveyi aldım, elma mı?  sincaplar elma yermiydi?

Hoseok'u takip ettim, durduğunda bende durdum "şey et varmı? Çok açım" dediğimde kafasını salladı "sadece sebze ve meyve, hayvanlara zarar veremeyiz ve vermeyiz" dediğinde kafamı salladım, tanrım tavuk bile burada değere mi binmişti amk.

((Hayvan yemeyiiinn😭 onlarada yazık 🥺 her kes yaşasın ölmesin😭))

Kafamı salladım "karnımı doyursun yeter" dediğimde gülerek kafasını salladı, bahçeye benzeyen bir yere gelmiştik, bir tavşan yanımıza geldiğinde hoseok yere oturdu.

Tavşan kucağına çıktığında hoseok "biraz havuç alabilirmiyiz, lütfen" dediğinde tavşan yaprakların oraya giderek kazmaya başladı.

Yaprakları çektiğinde havuçlar çıkmıştı, biraz alarak getirdi, şaşkınca bakıyordum, cidden tavşanların bahçesimi vardı?

Hikayelerdeki gibiydi ama sadece gerçek hayvanlar vardı.

Hoseok gülerek "paylaşımın için teşekkür ederim" dediğinde tavşan zıpladı, hoseok tavşa'ın tüylerini severek kalktı.

Topraklı havuçları uzattığında kaşlarımı çattım "böylemi alıcam" dediğimde gülerek "topraklı havuçmu yiyorsun?" dediğinde kafamı salladım, gülerek "tut bunları, göle gidicez" dediğinde havuçları aldım.

Ormanın içine giriyorduk ve ben korkuyordum, minik bir goril yavrusu geldiğinde hoseok'un koluna sarıldım "b-bu nereden çıktı" dediğimde güldü "orman herkesin evidir yoongi" dediğinde yutkundum.

Minik goril elinde birşeyler uzattığında hoseok diz çöktü "teşekkür ederim minik, çok cömertsin" dediğinde minik goril hoseok'a sarıldı, arkasından anneside çıktığında korkarak geri gittim.

Hoseok küçüğü kucağına alarak annesine uzattı, annesi küçüğü alarak ormana döndü, tanrım ölücem korkudan, burası kesinlik ile güvenli değildi.

Acaba komayamı girmiştim, ne oluyordu burada, kesinlikle komadaydım.

Hoseok elindekilere baktı "mango, severmisin?" dediğinde kafamı salladım "severim" dediğimde güldü, ilerlemeye devam ettik, sonunda göl'e geldiğimizde oturdum.

Havuçları yıkadım, hoseok'un elindeki magolarıda yıkayarak uzattım, havuç alarak yedim "sen" dediğimde kafasını salladı, havucu yutarak "ikizinden daha çok güce sahipsin" dediğimde  yüzü gerildi "evet" dediğinde kafamı salladım.

"Bu demek ki daha güçlüsün, neden o'nu alt etmiyorsun?" dediğinde kafasını eğdi "kimseye zarar veremem" dediğinde kafamı salladım "neden?" dediğimde kafasını kaldırdı "yemin ettim, yeminimi bozamam, bozarsam ormanı koruyamam" dediğinde kaşlarımı çattım.

Gülerek "koruyabildiğini sana düşündüren ne?" dediğimde kaşlarını çattı "anlamadım" dediğinde havucu yuttum "yani diyorum ki, ormanı koruyabildiğini sana düşündüren ne?" dediğimde yutkundu "k-korumaya çalışıyorum, yerşeye yetişmeye çalışıyorum, o'nu korumak benim görevim" dediğinde güldüm.

Havucu bırakarak üstüne gittim "sen korkağın tekisin, ormanı korumaya sence layıkmısın?" dediğimde gözleri doldu "evet, ben korkak değilim" dediğinde güldüm "ovv üzülme hoseok, inandım, ağlak bebek, kardeşinin yanında sen bir eziksin" dediğimde beni iterek kalktı.

Yutkunarak "laflarına dikkat et" dediğinde geri yaslandım "denerim" dediğimde arkasını dönerek gitti ve araçların arasında kayboldu, iki lafıma üzülüyorsun, nasıl kardeşini alt ediceksin, içindeki gücün farkında değilsin hoseok ama ben o'nu çıkartıcam.

Tabi bu orman'dan çıkabilirsem, tanrım yardım et.

______________________
bebeğimi üzdün pis yoongi 😠

sope : violetHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin