/: +18 full sansürsüz yazacağım bu bölümde '18 yaşından küçükler için uygun değildir' bu hayata 'sevişme'konusunda özellikle 2 "erkeğin"cinsel ilişkisi üzerinden erken atılmaması için bir uyarı..olduğunu farkında olarak okuyunuz. /:
(Bu +18 Kuralını takmıyorsunuz biliyorum ama)
>_< {••• ~************~ ••• } >_<
______________________________________
(OMEGA;En zayıf tür olan (1/2 kas gücü) ve alfaları feromon salgılayarak etkisi altına alabilen bir tür,ideal eşleri 'alfalardır' feromon salgıladıklarında gözleri sarı olur.
Ayda 2 günlük bir kızışma süreleri olur en kolay hamile kalabilen tür olan omegalar eğer istemiyorsa eşinden başka kimse mühürleyemiyor.gerçekten içinden gelmesi gerekiyor.)••••••©
Yibo şarkısını bitirip ayaklandı zhan henüz duştan çıkmamıştı.
Zhan yıkanıp giyinmek için kurulanirken birden bir ağırlık çöktü üzerine en ufak bir hareketinde kemikleri ağrıyordu adeta.
Zhan içinden şimdi değil diyordu..ama nafile..zhan yere çöküp kendini sakinleştirmeye çalıştı ama hayır feromonları fışkırmaya başlamıştı hemde OMEGA feromonları..
Oda zhan'in yaydığı bitter çikolata ve tarçın kokusu olan feromonlarla dolmuştu.
Zhan'in kızışma dönemi başladı.
Etrafa yaydığı alfaları kendine davet eden koku tabi ki de ilk yibo hissetmişti banyo kapısına geldiğinde kilitli kapı ardından bile duyulan koku tabi ki de bir alfayı çağırıyordu ama yibo bunu yapmak ve yapmamak Arasında kaldı çünkü zhan'a karşı bu kadar ileri gideceğini düşünüp söylese de yibo yapmazdı ama şu an ki durum farklıydı yibo her ne olursa olsun bir alfaydı ve onu davet eden bu kokuya karşı çıkamazdı.
Eski hayatı olsaydı yani zhan'i tanımadığı zamanlar olsaydı bastırıcı ilaç kullanırdı fakat şimdi bu kokunun kaynağını gidip becermek istiyordu.ve ilk adımı attı kapıyı kırıp içeri giren yibo zhan'i yerde buldu hemen yanına koşup kucağına aldı.
Yibo bu kokuyu çok sevdi.ve zhan'i yatağa bıraktı zhan'in vücudu alev alevdi.
Yibo zhan'in boynuna kafasını gömüp kokusunu içine çekti çok tatlı bir kokuydu ve zhan'nın vücudu yaydığı kokuya nazaran vanilya gibi kokuyordu yibo zaten çıplak olan zhan'in boynunu öpmeye başladı.
Zhan şu an OMEGA doğası gereği içinin doldurulmasını istiyordu aklını yitirmiş gibiydi ve düşünebildiği tek şey becerilmekti.
(Garip oldu lan)
Zhan hareket ettikçe vücudu sanki bir ateşin üstündeymiş gibi yumuşayıp yanıyordu.
Yibo soyunmuştu.
Zhan sonunda aklı yerine gelmiş olacak ki yibo'nun varlığını ve en önemlisi bir alfa olduğunu hatırladı.
Zhan bunun farkına geç vardı ama pes etmeyi red etti ve yatakta yibo'nun bacakları arasında olan zhan son ve var olan gücüyle çırpınmaya başladı.
Yibo bir OMEGA tarafından uyarılmıştı.
Ve yibo tam bir piç olmasaydı zhan'a başka şekilde yardım ederdi ama zhan'ı seviyordu yani yibo için zhan'ı altında zevkten kendi tarafından becerilip bayıltana kadar bu gece bitmeyecekti en azından zhan daha fazla dayanamayıp bilincini yitirene kadar becerecekti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
doktorum ~YİZHAN~(Omegaverse)
FanfictionWang yibo, Xiao zhan hakkında öğrendiği gerçek ile ne yapacak. Tec@vüz,şiddet, hakaret içerikli bir hikaye Başlangıç tarihi 24 Ocak 2023