Zhan karanlığı çağıran güneşin batışını gördüğünde yataktan kalkıp duşa girdi biraz sakinleşmiş kendine gelmişti.
Mutfağa gidip atıştırabilecek birşeyler aramaya başladı dolapta ablasının yaptığı yemeklerden birazını tabağa doldurup yemek masasına geçti yemeğini sakin ve düşüncelerin içinde yemiş bitirmişti ama hiç tadını alamamış bu yüzden tabağını tezgaha bırakıp salona geçti
Televizyonu açıp boş bakışlarla kanalları değiştirmeye başladı bir belgesel kanalında durmuş izlemeye karar vermişti.
____________________
Yibo yarın taburcu olacaktı ama aklı zhandaydı onu bu gerçekle bırakmak istemiyordu en azından kendisi bir çözüm bulana kadar.
Gece gözüne hiç uyku girmeyen yibo sabahın ilk ışıklarını karşılamış ama aklında ki endişeler onu buradan alıp götürmüştü abisi yanında refakatçi olarak kalmış ona ayrılan yatakta uyuyordu. Yibo yataktan kalkıp banyoya girdi bu sırada abisi uyanmıştı.
Yibo son kontrolleri için MR çekilmesi için götürülürken zhan MR odasında bilgisayar başında hemşireye talimatlar veriyordu.
Zhan yibo'yu tekrar odasına gönderdikten sonra tam MR odasından çıkıp gidecekken hemşire yibo'nun unuttuğu kağıdı ona getirir,
"Doktor,hasta kâğıdını burda unuttu."
Zhan önce hemşireye geri götürüp vermesini isteyecekti ama kağıtta ne olduğunu merak edip,
"Bana ver ben zaten o odaya gidiyorum veririm ben."
Hemşire kağıdı ona verip çıktı zhan da kağıdı cebine atıp odasına gitti aslında kağıda bakmak istemiyordu ama bakıp vermek istedi..
Odasına geldiğinde sandalyesine oturup kağıdı çıkarıp katlanmış kağıdı açtı
"Ne! Bu..bunu nasıl buldu?"
Zhan'in beta olduğunun raporuydu bu ama yibo'nun eline nasıl geçmişti.
Zhan ne yapması gerektiğini bilmiyor kağıdı yeniden katlayıp cebine attı neyise ki bugün yibo taburcu oluyordu zaten MR sonuçları çıkmıştı zhan sonuçları inceleyip tekrar yibo'nun bulunduğu odaya gitti.
Oda da gereken açıklamayı yapıp taburcu işlemlerini başlattı bu süreçte yibo'nun gözü onun üstündeyken zhan göz temasından elinden geldiğince kaçınıp işini halledip çıkmıştı artık yibo'nun çıkış işlemlerini halletmiş birazcıkta olsa rahat nefes almıştı.
Yibo amcası ve abisi ile eşyalarını toplayıp hastaneden aylar sonra çıkıp gitti.
________1 hafta sonra _______
Zhan kağıdı masasının çekmecesine koymuştu ama hastanede bırakamayacağından dolayı bugün yanında eve götürmeye karar vermişti son dakika da acilden yardım istendiği için zhan kağıdı hemen cebine atıp acile gitti.
Acile gelen hastanın kafa çarpması sonucu meydana gelen geçici hafıza kaybı nedeniyle onu yatıramamış acilde beklemeye başlamıştı doktor önlüğünü çıkartıp yıkatmak için hastanenin temizlik bölümüne gidip önlüğü teslim etmişti ve evet kağıt onun içindeydi.
Zhan kağıdı çekmeceye koyduğunu hatırlıyordu ama şimdi bulamıyordu bütün odasını yerle bir etmiş ama bulamamıştı..
Temizlikçe önlüğün içinde ki kağıdı fark etmiş çıkartıp bakmıştı..
Zhan durumdan habersiz acilde ki hastalarla ilgilenirken temizlikçi kağıdı başhekimin masasına bırakmıştı.
Sabah başhekim odasına girdiğinde masasının üzerinde bir kağıt gördü kağıda bakmıştı bile..
Hemen zhan'a odasına gelmesi için aramış ve beklmeye koyulmuştu zhan son hastası olduğu için biraz geç gitmek zorunda kaldı bu sırada yibo hastaneye gelmiş zhan'i araraken başhekimin zhan'i aradığını duymuş merakına yenik düşüp başhekimin odasına geldi ama başhekim onu geri göndermişti şu an çok önemli bir işi olduğu için öğleden sonraya gelmesini söylemişti.
Yibo odadan çıkarken zhan yanından geçip odaya girdi.
Başhekim zhan'in bu durumu yüzünden açığa almış görevi hakkında yasal işlemler başlatıp zhan'i hastaneden bugünden itibaren uzaklaştırmıştı..
Ve zhan bu durumun nasıl ve kimin yüzünden olduğunu biliyordu..'wang yibo' evet oydu kendisi bunu biliyordu en azından kendi hatasının farkında değilken.. ve bugünden itibaren Wang yibo onun düşmanıydı çünkü zhan'in çocukluk hayalini yıkmıştı..
__________
Yibo ise hiç bir şeyden habersiz evde zhan'in bu durumunun açığa çıkarsa eğer artılarını eksilerini tartıyor en azından böyle bir şey olursa ona yardım etmenin yollarını arıyordu bilmiyordu ki şu an zhan'in baş düşmanı olduğunu...
Zhan hastaneden ayrıldıktan sonra her yerde yibo'yu aramaya başladı ve buldu
"Senin yüzünden o gün odadan çıkarken gördüm seni sen yaptın!"
Yibo neden bahsettiğini anlamamış boş gözlerle ona bakarken zhan boğazına sarıldı yakalarını sıkıp yibo'yu sarstı küfür etmek istiyor fakat ağzından tek bir kelime çıkmıyordu.
"Hayalimle oynadın."diyip oradan uzaklaştı zhan.
Yibo ertesi sabah zhan'in evini bulmuş oraya gitmek için yola koyuldu.
Yibo için herhangi bir adres bulmak zor değildi bir asker olarak bağlantılarını kullanmak yetmişti.
Yibo zhan'in evine geldiğinde haftalardır korktuğu manzara ile karşılaştı 2 tane polis memuru kapıdaydı.
Dava açılmıştı..
Yibo zhan'i kurtarmak için herşeyi yapabileceğini biliyordu..
Hemen zhan'in evine koşup zile bastı zhan kapıyı açıp karşısında yibo'yu görünce öfkesi kabardı..
Ama yibo'nun cümlesi onu daha çok öfkelendirdi.
"Zhan seni kurtarabilirim,benimle gel!"
Zhan bunu asla kabul etmezdi ve yibo gözü dönmüştü seviyordu zhan'i ne pahasına olursa olsun onu korurdu ama ya kendisinden?
°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
Diğer bölümler artık yizhan ağırlıklı herhangi bir rütbe veya meslek yok..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
doktorum ~YİZHAN~(Omegaverse)
FanficWang yibo, Xiao zhan hakkında öğrendiği gerçek ile ne yapacak. Tec@vüz,şiddet, hakaret içerikli bir hikaye Başlangıç tarihi 24 Ocak 2023