Oda iki kişinin feromon kokusuyla doluydu.
Yibo zhan'a kavuşmanın mutluluğuyla feromonları ölçüsüz ve dikkatsiz şekilde fışkırıyordu.
Ve bir alfa'nın omegası da feromonlara karşılık veriyordu.
Zhan da feromonları serbest bırakmıştı.
İki adam koca yatakta bacakları kolları birbirine dolanmış şekilde öpüşüyordu.
Zhan mutluluğu bulmuştu.bunca şeyin sonunda artık mutlu bir ailesi vardı.
İki adam öpüşürken kızları tepki verdi.
Bunu hisseden zhan yibo'nun dudaklarında gülümsedi.
"Kızımız da heyecanlı."
Yibo'nun ellerini tutup karnına götürürken ve de yibo'nun dudaklarını tekrar öperken mırıldandı zhan.
Yibo kızını hissedince feromonları ölçüsüz derecede yayıldı odaya.
Öğleden sonra güneş tüm sıcaklığı yeryüzünde bırakmış yavaş yavaş batarken..geriye iki adamın sıcak dokunuşları ve ateşli sevgisi kaldı.
Yibo zhan'in tişörtünü çekiştirip çenesinin altındaki deriyi ağzına aldı.
Hem ısırdı hem emdi.Zhan hem kendisi artık bir karar vermiş böyle dokunulmaya boyun eğmişti hemde omega olarak boyun eğmişti.
Tek istediği şuan burda sevişmekti.
Yibo istediğini verecekti.
Yibo zhan'i belinden tutup dikkatlice kucağından indirdi.Zhan nefes nefese ve heyecanla yibo'nun bir sonra ki dokunuşunu bekledi.
Dokunuş gecikmedi.
Yibo üzerine ki gömleği yırtarcasına çekip attı.
Yibo'nun üstü çıplaktı.Zhan yibo'nun beyaz tenini görünce yutkundu.
Adam sanki beyaz yeşimden oyulmuş gibi bembeyazdı.Zhan uzanıp yibo'nun göğsüne dokundu.
Yibo diz çökmüş durumda zhan'in ellerini tuttu,
"Zhan sana ihtiyacım var yapabilir miyim?"
Zhan yibo'nun ellerini tutup okşadı.
Sadece başını sallamakla yetindi.
Kelimeler tükenmişti.Yibo artık durmazdı.
Zhan'ın tişörtünü çıkardı, yibo zhan'in çenesinden başlayarak Yavaş yavaş altında ki eşini,kızının babasını(anne) öpüp emmeye başladı.
Dudaklarının altında ki deriyi öpücüklerle keşfeden yibo zhan'in kontrolsüz şekilde inlemesiyle daha da sertleşiyordu.
Artık patlayacak gibi olan yibo zhan'in pantolonundan kurtuldu.
Ardından kendi pantolonu ve iç çamaşırını çıkaran yibo tekrar yataktaki güzele baktı.Zhan üzerinde sadece iç çamaşırı ile onu yatakta bekliyordu..
Yibo yatağa girdi, zhan'in alnına, yanaklarına,burnuna ve o dolgun kendisi tarafından ısırılmış şişmiş dudaklara küçük öpücükler bırakırken,
"Zhanzhan...benim...güzel eşim...omegam...."
Her bir kelime zhan'i azdıracak kadar kısık ateşli bir sesle söylendi...
Kulağının dibinde dudyduğu ile de artık son noktaydı.
"Seni sikmemi istiyorsun değil mi?..
O zaman söyle bana zhan-zhan seni sikmemi iste..yoksa devam etmiycem."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
doktorum ~YİZHAN~(Omegaverse)
Fiksi PenggemarWang yibo, Xiao zhan hakkında öğrendiği gerçek ile ne yapacak. Tec@vüz,şiddet, hakaret içerikli bir hikaye Başlangıç tarihi 24 Ocak 2023