Yibo kalbinde ki anne baba sevgisinden mahrum kaldığı için mi sevgiyi bu kadar önemsiyordu?
Zhan yibo'nun teknik kontrollerini yaparken, yibo zhan'in isim kartında olan isme takıldı.
Doktor Xiao zhan, bir 'betaydı'
Kartta yazılı olan bu cinsiyete yibo içinde tarifini bilemediği bir mutlulukla dolduğunu hissetti..
* Alfalar;
Güçlü (2/1 kas gücü) bir türdür. Feromonları genellikle saldırı için kullandıklarından sersemletici, otoriter bir yapıya sahiptirler.
Genelde 'zampara' denilebilecek kadar çapkın olsalar da eşlerini bulduklarında onlara tüm sadakatini sunar.
Feromon salgıladıklarında gözleri sarı olur. */////////////////////////////////////////
Ve yibo zhan'in beta olduğunu öğrendikten sonra mutlu olsa da ona tamamiyle sahip olamayacağı gerçeği vardır çünkü...
* Betaların eşleri olabilecek tek tür genellikle gammalar olur, feromon salgıladıklarında gözleri MAVİ olur.*
////////////////////
Ama yibo türü olan alfa sahipleniciliğinden değil. Tamamiyle iç güdülerinin ona hissiyatı nedeniyle zhan'ı eşi olarak görüyor ve ne olursa olsun yibo zhan'i eşi olarak işaretleyip onun yapacaktı ama şimdilik iyileşmesi gerekiyordur.
Ruh eşini bulmuştu. En azından bunu kendisi hissediyordu.
Peki şimdi ne yapacaktı zhan'i nasıl kazanacaktı?
"Beyin ölümü geri dönüşsüzdür...
Beyin hasarı almış hasta, hastanenin yoğun bakım merkezine yatırılır. Ciddi kazaların, ağır felçlerin ya da beyin kanamasının neden olduğu beyin ölümünde hastanın bilinci kapalıdır ve acı hissetmez. Beyin ölümü; hayatın artık sona erdiğini, vücutta bulunan organların ise ancak makine desteği ile fonksiyonlarını devam ettirebildiği bir süreçtir. Makine desteği yalnızca; bir süre daha devam ettirilir. sizin durumunuz hakkında henüz araştırma ve tedavi yöntemleri hakkında detaylı bir çalışma yapıyoruz.. hastane de 2 hafta daha kalacaksınız bay wang yibo."
Haikuan doktoru dinlerken kardeşinin pür dikkat zhan'in gözlerinin içine baktığını fark etti.
Qiren amcası odaya girdiğinde zhan aynı oda da kalan diğer hasta ile ilgileniyordu.
Yibo'nun yanında ki hasta 10 yaşında beyninde tümör olan bir çocuktu.
Zhan çocukla ilgilenirken çocuğun ona sorduğu sorulara cevap veriyor en güzel gülümsemesi ile çocukla ilgileniyordu. Yibo ise onu izlemekten kendini alamamış ve onun çocuk hastası ile ilgilendiğini mutlulukla izliyordu.
Bir hemşire odaya girip,
"Doktor Xiao zhan acile çağırılıyorsunuz, trafik kazası vakası yine."
Zhan yanında ki stajyerlere
"Siz oda turuna devam edin. Bana sonra rapor verirsiniz."
Dedikten sonra hızlı adımlarla koşup acile gitti.
Yibo bu süreçte gözünü ondan ayırmamış koşup odadan kaybolana kadar gözlerini ayırmdı.
Haikuan abisi bu durumu fark etmişti
Ama şimdilik bu konuyu rafa kaldırıp yibo'nun tamamen iyileşmesini
bekleyecekti.Bir hafta boyunca zhan hep kontrollere gelmiş yibo ise zhan'i gözetlemeye başlamıştı çünkü onda farklı bir şey olduğunu fark etmişti ve bulmadan da gözcülüğü bırakmayacaktı.
°°°°°°°°°°°°°
✨Bu bölümde yibo'nun zhan'a aşkını yazdım diğer bölüm yarın gece gelir ✨
ŞİMDİ OKUDUĞUN
doktorum ~YİZHAN~(Omegaverse)
FanficWang yibo, Xiao zhan hakkında öğrendiği gerçek ile ne yapacak. Tec@vüz,şiddet, hakaret içerikli bir hikaye Başlangıç tarihi 24 Ocak 2023