acı kayıp

212 20 7
                                    

"kardeşime kanser teşhisi konuldu...ve hamile...zorla!! olduğu için durumu normalden kat ve kat daha kötü.. ayrıca bebeği öldürmek istemedi..çünkü, çünkü senin yaptığın hata ahhh pardon!! Senin Suçunun cezasını bebeğe yüklemek istemedi!!! Kardeşime veya bebeğe birşey olursa ölümün benim elimden olacak!!"

Alfa dondu bu gerçek miydi?

Zhan annesinin kucağında seslendi abisine

"Abi!!sus..söyleme d-duymak istemiyorum."

Zhan fiziksel ve ruhsal olarak çok kötüydü.

"DEFOL BURDAN!!"

zhan yibo'yu daha fazla görmeye Tahammülü yoktu zaten onun yüzünden bu halde değil miydi??

"Hayır. Zhan-zhan burda seninle kalacam! Canın acıyor ve..ve ben burda başucunda olacam!!"

Yibo sert bir ses tonuyla konuşuyordu ama sesinin aksine tavırları hareketleri çok kötüydü alfa zayıf düşmüştü omegası hasta ve kendi bebeğini taşıyordu. Lanet olsun ki bunların gerçek olması yibo'yu öldürüyordu. Hem sevinç? Hem hüzün aynı anda..yibo ne yapacaktı.
Zhan yibo'yu affeder miydi? Bunu düşünmeyen yibo karmaşık duygular içerisindeydi.

"Benim acı çekmemi istemiyorsan burdan defol!!"

Zhan yorgun düşmüştü ama yibo gitmeden kendini güvende hissetmeyecekti. Ona acı çektiren yibo'ydu zaten.

"Hayır!"

Alfa itiraz etti.

"Sen..beni kelepçeleyen, istemediğim bir birliktelik yüzünden senin tarafından şiddet gören ben...seni burda istemiyorum! Defol."

Tabi ki madam yu bunları bilmiyordu en azından şiddet ve kelepçeyi bilmiyordu.

Kadın zhan'in kucağında olduğunu unutacak kadar sinirle doldu.

"Sen benim oğluma vurdun mu? Hangi hakla!"

Kadın zhan'i bırakıp alfa'nın üstüne yürüdü.

Alfa, söz konusu omegası olduğunda karşısında kim olursa olsun umursamazdı ama yibo bekledi durdu kadının onu hırpalamasına izin verdi.

Zhan yaşadığı bu kadar olay yüzünden yorgundu zaten bayıldı.

Kadın oğlunun yatakta hareketsiz yattığını görünce endişelendi.

"C-cheng hemen doktoru çağır!..zhan,zhan uyan oğlum."

Kadının gözleri kızarmış ağlamaktan göz pınarları kurumuştu.

Yibo yatağa koşup zhan'in ellerinden tuttu. Alfa korktu zhan'ın elleri buz gibiydi yüzü eskisi kadar parlak değildi solmuş yorgun bir ifade vardı.

Kadın yibo'yu fark etmedi.

"Anne geldi."

Cheng odaya doktorla birlikte girdi.

"Kötü huylu tümörler kanserdir. Kötü huylu tümörlerdeki hücreler anormaldirler ve kontrolsüz ve düzensiz bölünürler. Bu tümörler normal dokuları sıkıştırabilirler, içine sızabilirler ya da tahrip edebilirler.

Kansere neden olan kötü huylu tümörler, vücudun kendi bağışıklık sistemine ait hücrelerin kuvvetlendirilmesi esasına dayanan 'immuno-onkolojik' tedaviyle yok edilecek... Şöyle iyi bir gelişme var biz erken teşhis koyduk yani iyileşme süresi daha az olacak."

Yibo bunu duyduğunda ne yapacağını şaşırdı kötü huylu kanser teşhisi konulmuştu.

"Zhan..o iyi olacak mı?"

Yibo direk doktora döndü.

Doktor daha sözünü bitirmemişti.
Yibo'nun sorusunu cümlesini bitirdikten sonra cevaplamak istedi.

"Hastamız omega ve hamile.. bu süreci zorlaştırıyor. Bebek olduğu için tedavi uygulayamıyoruz...ikisinden birini kaybetme riski yüksek.."

Yibo.

"Bebeği alın!"

Doktor ona anlamsız bir şekilde baktı bu kim oluyordu ama sonradan fark etti bu adam omega'nın alfasıydı. Yani buna hakkı vardı.

Peki zhan buna izin verecek mi?

Zhan masum doğmamış bebeği öldürtebilir miydi?

Yibo kendi yöntemini kullanacak mı?

_________________________________________

✨Bebeğim zhan sorry...yibo emin ol sana bu karakteri ben vermiş olabilirim ama senin bu halinden nefret ediyorum. 😂😂Ne diyorum ben ya 😂😂✨


Yizhan'la kalın sağlıcakla kalın

🐰🦁🐰🦁🐰🦁🐰🦁🐰🦁🐰🦁🐰🦁

doktorum ~YİZHAN~(Omegaverse)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin