PETROV KIZLARI

24 5 21
                                    

1850, Giz Adası | Yazardan,

"Anastasia!" Anastasia, annesi Kira Petrov'un sesiyle ona döndü. "Dur ve kız kardeşlerini bekle."

"Ama anne!" Dedi dudaklarını büzerek.

"İtiraz etmeni istemiyorum Anastasia," dedi Kira yine her zamanki otoriter sesiyle. "Bugün Keller ailesi bize yemeğe gelecek, hazırlamam gereken şeyler var. Kardeşlerine göz kulak olmak zorundasın."

Anastasia, annesinin sürekli kendisine kız kardeşlerini emanet etmesinden bıkmıştı ama yine de kabullenip beklemeye başladı. Ancak annesi gittiğinde kız kardeşlerin onun aksine yavaş ilerliyordu. "Tatiana, Valeriya! Hızlı olun!"

Valeriya ablasının üzerlerinde baskı kurup onları rahatsız etmesinden bıkkındı. "Ne çok bağırıyor gerçekten." Diye homurdandı bu yüzden. İstediği tek şey annesinin kütüphanesinden çaldığı kitabı okumaktı, kendisinden 8 yaş büyük olan ablasının bağırtılarını dinlemek değil.

"Bir kadın böyle bağırmamalı." Dedi Tatiana kız kardeşine hak vererek, bir yandan da eteği çamur olmasın diye uğraşıyordu. "Bizi resmen ormana getirdi."

"Etek giymek zorunda olmak iğrenç." Dedi Valeriya kız kardeşine dönerken. "Bırakta kirlensinler Tatiana, böylece üzerini değiştirebilirsin."

"Saçmalama Valeri," dedi Tatiana bir an olsun hanımefendiliğinden ödün vermeyerek. Kardeşi nasıl böyle aptalca duygulara sahip oluyordu anlamıyordu hiç. "Bir hanımefendi asla kıyafetlerini kirletmemeli, ne ayıp şey öyle."

"Bir hanımefendi şunu yapmamalı, bir hanımefendi bunu yapmamalı!" Bıkkınca nefesini verdi Valeriya. "Ne diye hep kadınlardan konuşuyorlar ki? Neden erkekler için hiçbir laf yok?"

"Siz ikiniz," Anastasia bıkkın bir nefesle kıvırcık saçlarını geriye attı ve kız kardeşlerine öfkeyle bakmayı sürdürdü. "Beni duymuyor musunuz? Hızlı yürüyün!"

"Yeter artık Anna," dedi öfkeyle Valeriya. "Bizi oradan oraya çekiştirme. Kimi arıyorsun sen?"

Kısa bir tereddütte bulundu Anastasia ama daha sonra, "Avedis Keller için Amerikadan döndü diyorlar, hemen şurada duran evdeymiş." Dediğinde üç kız kardeşte merakla gözlerini o eve çevirdi.

Avedis Keller, Tyler Keller'ın biricik oğlu, varisi. Aynı zamanda Myron Keller'ın yeğeni. Keller ailesi senelerdir Bert Adasını yöneten bir aileydi ve her bir ferdi oldukça önemliydi. Ki Keller ailesinin tam üç varisi vardı. Dean Keller, Avedis Keller ve Sarim Ramsey Keller. Üç oğlan çocuğu. Ancak herkes asıl varisin kim olduğunu çok iyi biliyordu.

Bert Adasınının yöneticisi olan Ramsey Keller, kendi ismini Sarim denen oğlana verdiğinde herkes aslında varisin o olduğunu ve onun özel eğitimlerle büyütüldüğünü biliyordu. Ancak genelde kızların ilgisini çeken birisi değildi.

Kızların ilgisini çeken birisi varsa o da büyük gizemiyle Avedis Keller'dı. Tatiana hariç tabi ki. Tatiana her zaman Dean Keller için ölüp biten bir kız olmuştu. Ona aşıktı.

"Dean geçen sene onun yanına ziyarete gitmişti," dedi Tatiana iç çekerek. "Geri döndüğünde onun hakkında dediklerini duymuştum."

"Tatiana," dedi Anastasia öfkeli bakışlarını kız kardeşine çevirerek. "Dean Keller'dan uzak durman gerektiğini biliyorsun." Tatiana her zaman kurallara uyan bir genç bayan olmuştu ancak Dean söz konusu olduğunda biraz durum değişiyordu.

GİZ ADASI Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin