2023, Giz Adası|Haziran Sangar.
Benim aşılmayacak tek gerçeğim sensin, Amaya...
Sarim'in gözlerinin içinde dürüstlük vardı. Ve bunu görmek her saniye beni daha da çıkmaza sokuyordu. Petrov kızlarını geri getirdiğimi bildiğinde, Hazel'i sırf bunun için tehlikeye attığımı bildiğinde bana yine böyle söyleyecek miydi?
Beni yine kabullenecek miydi?
"Bir şey var," diye fısıldadı. "Söyle bana Amaya, ben sana yardım edeceğim. Şu gözlerindeki çıkmazı yok edeceğim, hadi söyle bana."
"Seninle kalırım," dedim düşüncelerimi ondan kurtarmak adına. "Sana yeniden tamamen güvenebilirim ama şartlarım var."
Gülümsedi burukça, nefes alıp verirken omuzları sarsılmıştı. "Yine başlıyoruz." Dedi ve ardından kendini yanıma bıraktı. Sırtını benim gibi yatak başlığına yaslayıp gözlerini tavana dikti. "Seni dinliyorum."
"Gloria Stewart ortadayken Hazel'i koruyamam, bu sürede Hazel'i koruyacaksın. Beni de öyle. Ve Gloria'nın işini bitirmeme yardım edeceksin, her şey bittiğinde bende Nora'yı lanetten kurtaracağım." Bakışlarım ona döndü, anlaşmanın buradan sonraki kısmı onun canını yakacaktı. Ve kabullenmesi zor olacaktı, biliyordum.
"Ve?"
"Ve her şey bittiğinde aramızda ki bu bağı kaldıracaksın, bunu yapabiliriz biliyorum. Sonra da ben Hazel'i alıp buradan gideceğim, kendime Hazel ile birlikte güzel bir hayat süreceğim. Senden ve bu adadan uzakta."
Sözlerim üzerine dudaklarını birbirine bastırdı. Hemen itiraz etmemesi de bir şeydi, değil mi?
"Kabul ediyorum." Başını kaldırıp bana baktı. "Eğer benimle olan bağın seni rahatsız ediyorsa bunu hemen şimdi bitirelim, seni bir şeye zorlayacak değilim. Ki bu bağı oluşturan ben değilim. Sensin, yine de bu bağdan en çok kurtulmak isteyen de sensin, sence de garip değil mi?"
"Kırılarak söyleme bunları. Lütfen Sarim, istediğim bu değil. Sadece bana ait bir hayat istiyorum. Tüm intikamımı aldıktan sonra her şey bana kalsın istiyorum."
"Her şey... Ben her şey bana kalsın isteseydim hayatımdan çıkaracağım son insan belki de sen olurdun. Oysa sen her şeyi istediğinde hayatından ilk beni çıkarmak istiyorsun... Sonra da bana gelip kırılma diyorsun, harika."
"Benim için ailem her zaman önce gelir. Üzgünüm Sarim, sadece burayla bağlantılı her şeyi hayatımdan def etmek istiyorum. Bu sen olsan bile."
Başını olumlu anlamda salladı. Ayağa kalktı ardından. "Hazel, buradan seninle gittiğinde mutlu olacaksa ondan vazgeçebilirim. Sen beni bir hiç olarak görüp hayatından çıkarmak istiyorsan, senden de vazgeçerim. Sorun değil. Anlaşmaya varım yani."
"Teşekkür ederim."
"Sadece bana zaman ver, bu belayı başınızdan def edeceğim. Hadi gidelim artık, Hazel ile vedalaşalım." Benim bir şey dememe izin vermeden çıktı odadan.
Peşi sıra bende çıktım. Herkes buradaydı. Stewart'lar, Keller'lar ve dostları. Avedis ile göz göze geldiğimizde bundan rahatsızlık duymadım, bakışlarında garip bir şekilde dost canlısı bir tavır vardı.
Ve bence Sarim yanılıyordu, o adamın benden etkilendiği yoktu.
Gözlerinde bunu göremiyordum.
"Vay vay vay," dedi Tyler Keller. "Burada kimler varmış. Sarim, geçmişi böyle mi siliyorsun gerçekten, taklitlerle?"
Anastasia'nın taklidi değildim ben, o da bunu öğrenmeliydi. "Kız arkadaşım hakkında düzgün konuşmanı tavsiye ederim, Amca. Herkes biliyor ki en son onunla bu şekilde konuşan kişinin sonu pek iyi olmadı."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GİZ ADASI
Fantasyİntikam mı yoksa aşk mı? Korkularınla yok olmak mı yoksa uğruna savaşabileceğin her şeyi koruyarak kazanmak mı? Bu bir Oyunbozan ve Oyunbazın hikayesi. Bu ikilemlerin hikayesi. Peki bu hikayenin kazananı kim? Ya da bir kazanan var mı? Kapak tasarım...