"Ahh tanrı'm. Bu gün okul yok ne kadar güzel"
"Sanki normalde gidiyorsun"
"Hyun susar mısın bu gün kendimi farklı bir enerjide hissediyorum"
"Kahvaltını yap beraber anneni görmeye gidelim"
"Olur gidelim"
Jisung Hyunjin ikilisi kahvaştı yaparken bu günkü planlarını yapmışlardı. Kahvaltıları bitince hazırlanmışlar evden çıkmışlardı. Otobüsteyken mesaj bildirim sesi gelmişti.
LeMin
Günaydııın Sungie
Gün ayalı çok oldu
ama neyseAhahah
Bu gün bi neşelisin gibi
Evet
Annemi görmeye gidiyoruz
Gerçekten mi
Evet yaklaşık 1 aydır
görmüyorumSevindim hangi hastahane??
Seul araşırma hastanesi
(Bilmiyorum bu arada
öyle hastane varmı
yokmu)Anladım size iyi
eğlenceler o zamanTeşekkürler~~
Minho'da gidicekti. Nedensiz bir şekilde gitmek istiyordu. Bu yüzden sormuştu. Hızlıca birşeyler yiyip maskesini ve şapkasını takıp evden çıkmıştı. Otobüse binip hastahane yolunu tutmuştu. Hastahane bahçesine geldiğinde Jisung'a dair kimseyi görmüyordu.
HanJi
Jisung görüştün
mü annenleJisung şuan hala annesi
ile görüşüyorA bu arada ben Hyunjin
Memnun oldum
Ben birazdan yazarım
teşekkürler:)
Jisung annesi ile görüşüyordu birazdan çıkarlardı.
Minho 8-9 dakika beklemenin ardından Jisung'u gördü. Ama gördüğü gibi suratı asıldı Jisung ağlıyor yanındaki Hyunjin onu teselli ediyordu. Bir banka oturduklarında Minho ikilinin konuşmasını dinlemek istedi bu yüzden ikilinin yakınlarındaki bir banka oturdu.
"Hyun sa-çları dökülmüş, za-yıflamış"
Jisung ağlayarak konuştuğunda Minho'nun boğazında yumru oluşmuştu. Yutknunsada gitmiyordu.
"Doktor tümörün iki santim daha büyüdüğünü söyledi"
Ağlayarak zar zor kurduğu ikinci cümle Minho'nun gözünden yaş damlamasını sağlamıştı.
Diğer bankta oturan ikili kalkıp hastahane çıkışına doğru ilerleyince Minho arkalarından bakmakla yetindi.
Neden ağlıyorum lan ben? Ahh ananı sikeyim çok zor
Jisung'a yardım etmem lazım
Düşüncesi ile ayağa kalktı yürürken elinin tersiyle ile gözündeki birkaç damla yaşı sildi.
Evine taksi tutup gelmişti. Salonda öylece etrafa bakıyordu. Kendi yaptığı kumbarasını getirdi ve açtı.
Toplam ne kadar var?
Deste olan paraları çıkarıp saydı.
•••
İki yüz bin won mu? Bu kadar azmı?
Bu kadar az olmasının nedeni Minho parasını dikkatsiz harcamasının nedeniydi. Jisung'da zaten beş yüz milyon won var. Minho'nun parası ile
Yedi yüz bin won. Bir milyon üç yüz bin mi kaldı. Tanrım bu ameliyat neden bu kadar pahalı diye mızmızlandı.Jisung ve Hyunjin ise eve gelmiş Hyunjin yemek hazırlıyor. Jisung ise hala annesinin zayıflamasına ve saçlarının dökülmesine üzülerek ağlıyordu.
"Şhh ağlama artık"
"Hyun nasıl ağlamayım. Görmen lazımdı çok.. Ç-ok zayıflamış"
"Boşver parayı biriktirdiğimiz de annen çıkıcak ordan, bu arada Minho yazmıştı."
"Minho mu ne zaman"
"Sen annenle görüşürken, cevap ver merak etmesin. Bende yemeği getiriyorum"
Jisung daha telefonunun nerde olduğunu bilmiyordu. Birazcık aramanın ardından bulmuştu. Telefonu.
LeMin
Minho yazmışsın annemle görüşüyordum
Evet nasıl gitti görüşmen
Durumu nasıl?
İyi durumu ama
Saçları dökülmüş ve zayıflamış
://
Yazıyor..
Minho benim gitmem lazım daha sonra konuşuruz
Peki görüşürüz
☺
seda sayan gülüşü