14

49 13 8
                                    

"Jisung çık artık odandan bak senin için endişeleniyorum.. Lütfen benim için"

Dünden bu güne Hyunjin Jisung'u odasından çıkarmaya çalışıyordu.

"Annen seni böyle görse üzülür değil mi? Annenin üzülmesini istemezsin?"

Hyunjin'in kurduğu cümle ile kapı açılmıştı. Hyunjin elindeki tepsiyi yere bırakmış Jisung'a sarılmıştı.

"Hyun Felix ve Jeongin'i çağırmak istiyorum.. Özür dilemek için"

"Tamam sen içeriye geç birkaç birşeyler ye ben ararım"

Jisung onaylayınca Hyunjin yerdeki tepsiyi almış salondaki masaya koymuştu Jisung'da oturup yemeğini yemeye başlamıştı.

Hyunjin ise mutfakta Jeongin ve Felix ikilisini arıyordu. İkili gelmeyi kabul edince Jisung'un yanına geçmişti.

"Anneni görmeye gidelim mi"

Jisung kaşığı ağzına götürecekken duraksadı

"İstemiyorum.. Ne yüzle gideceğim"

"Jisung para gerçekten bu ameliyat için önemli biliyorum ama senin için babamdan borç para isteyeceğim.. Üzülme"

Jisung bu sefer Hyunjin'in yardım etmesini istiyordu bu yüzden kafadı ile yavaşca onayladı. Aldığı lokmadan sonra yavaş yavaş çiğnemeye başladı. Masanın üzerinde duran telefon titreyince Jisung kimin aradığına baktı.

LeMin sizi arıyor..

Reddet                      Cevapla

Jisung telefonu açtığında kulağına götürdü. Konuşmasını bekledi ama ne konuşan Minho vardı nede başka bir ses..

Minho..

Nerdesi-

Seni seviyorum Jisung

Nerdesin Minho
neden böyle yapıyorsun

Jisung ağlamaya başladığında telefonu Hyunjin almıştı.

Sen ne yapıyorsu!-

Yarını bekle Hyunjin.

Diyip telefonu kapatmıştı.

"Sikik herif"

Hyunjin telefonu masanın üzerine koyup Jisung'a döndü.

"Yarın ne olacak"

"Bilmiyorum"

"Bilmek için yarını beklememiz lazım, herşeyi yarın öğreniriz"

Hyunjin'in kurduğu cümle ile Jisung kafasını sallayıp masadan kalktı. Banyoya gidip elini yüzünü yıkamıştı. İçeri geçtiğinde kapı çalmıştı. Kapıyı Hyunjin'in açmasını istemişti. Hyunjin kabul edince arkadaşlarına ne diyeceğini düşündü. Daha düşünemeden arkadaşları yanına gelmiş sarılmışlardı.

"Biz çok özür dileriz Jisung"

"Minho'nun ne yaptığını araştırdım ama hiçbir şey bulamadım çok özür dilerim"

"Sıçayım ağzınıza uzak durun benden"

Jisung ciddi bir şekilde diyince ikili ayrılmıştı. Jisung yan gözle arkadaşlarına bakınca ikilinin ne kadar pişman olduğunu fark etti. Bu ikisi ile kesinlikle küs kalamazdı. Bu yüzden ikiliye hızlıca dönüp sarılmıştı.

"Sizi döveceğim, siz göreceksiniz"

Gülerek kurduğu cümle hepsinin gülmesini sağlamıştı. Üçü gülerken ağlıyordu.

"Ahh ağlamayın şimdi dövücem sizi"

Hyunjin'in kurduğu cümle ile Jisung kafasını kaldırmış Hyunjin'i yanına çekiştirmişti. Dörtlü sarılıp ağlarken.
Hyunjin'in "akşama ne yersiniz" sorusu ile herkes gülmüştü.











Kısa bölüm zoert😱

LeMin // MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin