Jisung sabah çalan telefon ile uyandı.
"Alo"
"Alo merhabalar efendim Han Jisung ile mi görüşüyorum"
"Evet buyurun"
"Anneniz ameliyattan dün çıktı ve şuan sizi görmek istiyor müsaitseniz hastahaneye gelir misiniz"
"Ameliyat mı? Annem ameliyat mı oldu"
"Evet ve şuan sizi görmek istiyor"
"Hemen geliyorum"
Jisung telefonu kapattığı gibi yattığı yerden kalkıp Hyunjin'in odasına girmişti.
"Hyun kalk Hyun!"
"Noluyo ya"
"Annem dün ameliyat olmuş hastaneye çağırıyorlar kalk lütfen"
"Ne"
Hyunjin yataktan kalkıp ihtiyaçlarını giderdikten sonra içerde kendini hazırlanmış bekleyen Jisung'u bekletmemek için hızlıca hazırlanmıştı.
"Hadi Hyun"
"Geldim hadi çıkalım"
İkili çıkınca durağa doğru yürümeye başlamıştı. Durağa geldiklerinde birazcık beklemeleri lazımdı.
"Hyun acaba annemin durumu çok mu kötüydü o yüzden mi direkt ameliyata aldılar"
"Bilmiyorum Jisung gidince herşeyi öğreniriz"
İkili gelen otobüse bindiklerinde Jisung Felix'i aramıştı. Acayip heyecanlıydı annesinin iyileşmesini herşeyden çok istiyordu. Ama bir yandan canı sıkkındı parası ve sevdiği çocuk ortalıkta yoktu.
Hastahaneye geldiklerinde ameliyatı yapan doktoru arıyorlardı. Doktor karşılarına çıkınca Jisung ağlamaya yakındı.
"Jisung oğlum annenin ameliyatı dün iyi geçti. Bu gün durumu gayet iyi"
"Dün mü, bundan benim haberim olmadı"
"Ah- evet gel hadi annen seni görmek istiyor"
Doktor önden yürüyor arkasından Hyunjin ve Jisung geliyordu. Bu sefer annesi farklı bir odadaydı. Jisung içeri girdiğinde oturup hemşire yardımı ile yemek yiyen annesine baktı. Annesini görmesi ile ağlamaya başlaması bir oldu.
"Anne"
Diyip kollarını açmıştı, oğlunun geldiğini gören annesi kollarını açmış oğluna yavaşca sarılmıştı. Oğlunun ağladığını gören annesi gülümseyerek oğlunun gözünden gelen yaşı silmişti. İkili sadece kendi duyacakları şekilde konuşmaya başlamışlardı
"Ağlama oğlum, bak ben iyiyim senin sayende iyileştim"
"An-ne ben-"
"Biliyor musun bir erkek arladaşının olduğunu bana daha önceden söylemen gerekti. İki gün önce geldi ve bana ameliyat olacağımı söyledi. Sana haber vermek istediğimde süpriz yapacağını söylemişti."
Jisung konuşacağız sırada kapı açılmıştı elinde çay ile Minho girmişti.
Minho'nun girdiğini gören Hyunjin'in kaşları çatılmıştı."Sen"
"Ah Minho oğlum hoşgeldin, bak Jisung'da geldi gel hadi yanımıza"
Hyunjin şaşkın bir şekilde Jisung'a bakarken Jisung Minho'nun yanına geçmiş boynuna sarılmıştı. Kollarının arasında ağlayarak konuşmuştu.
"Teşekkürler Minho"
Minho Jisung'un saçlarını okşuyordu. Elindeki çayı bir köşeye bırakıp elleri ile yüzünü avucunun arasına aldı.
"Beni sevdiğin için asıl ben teşekkür ederim"
Diyip burnuna küçük bir buse kondurmuştu.
"Parayı nasıl buldun"
"Bunu sonra konuşalım hem sana iki gün beklemeni söylemiştim. Şu göz altlarına bak."
Jisung açıklama yapmadan annesinin yanına geçmişti.
"Ah evet geldim anne"
"Gel oğlum. Sende gel oğlum"
Jisung ve Minho annesinin yanına geçtiğinde. Hyunjin her şeyi anlamıştı Minho Jisung'un parasını almış kendi parasının üzerine koyarak annesinin ameliyat parasını tamamlamış ve bunu annesinin ameliyatını yaptırarak söylemek istemişti.
Hyunjin bir anne ve iki oğlunun olduğu bir fotoğraf çekmişti. Fotoğrafı çektikten sonra içeri Felix girmişti.
"Tanrım! Şükürler olsun. İyisin Yoongyu teyze"
"İyiyim oğlum iyiyim."
Yb atmışem