"Gerçekten çaldınız mı"
"Evet baya heyecanlıydı"
Felix Minho ve Jisung üçlüsü Minho'nun evinde oturmuş yaptıkları hırsızlığı konuşuyorlardı.
"Ben kalkayım Jeongin beni bekliyor"
Diyip ayaklanmıştı Felix.
"Şu flörtleştiğin çocuk mu"
"Yani evet"
Felix Minho'nun sorduğu soruyu cevaplayıp evden çıkmıştı.
"Jisung geçenki çaldığımız paradan sanada vereyim, bekle"
Diyip odasına geçmişti Minho. Parayı koyduğu çekmeceyi açıp deste olan paraya baktı.
Hepsini vereyim birşey olmaz
Düşüncesi ile para ile odasından çıktı. Ve Jisung'un yanına oturdu.
"Hepsi değil değil mi?"
"Hayır hepsi değil eşit bir şekilde paylaştık."
"Tamam teşekkürler"
Minho aslında paranın hepsini vermişti. Üzülmesini istemediği için yalan söylemişti.
"Paraya dikkat et kaybedip çaldırma"
"Merak etme dikkatliyimdir böyle konularda."
"İyi, sen genede dikkatli ol"
Jisung telefonunu çıkarıp oflaya oflaya internette gezmeye başladı. 15nci oflamasını çekince Minho yerinde doğrulup Jisung'a baktı.
"Ne ya, ne bakıyorsun. Yoksa gitmemi mi istiyorsun"
"Ne öyle birşey demedim, sadece neye oflayıp duruyorsun onu sorucaktım"
"Yani evet hayatımın aşkını bulmak benim içinde zor biliyorum Hyunjin"
"Hayır aslında kolay"
Jisung telefonda Hyunjin ile aşk konusu konuşuyordu. Minho'ya bunu söyleyeceğini ve Minho'nun ani cevap vereceğini tahmin etmiyordu.
"Ne, ne aşkı be"
"Jisung aşk diyosun bulman kolay mesela..-"
"Evet ya mükemmelim mükemmelim. Alo Hyunjin, ah evet birazdan gelirim. Ben bir lavaboya gideyim"
Jisung'un değişik tavırlar sergilemesi Minho'nun gülümsemesine yetmişti.
Tatlış
Jisung lavaboda aynanın karşısında ne yaptığını ve kalbinin neden bu kadar hızlı attığını sorguluyordu.
Ayy aşık mıyım ben, Hyunjin doğruyu mu söylüyordu. Ahh Tanrı'm ne yapacağım ben
Baş belası Hyun
Ben sıçtım.
Şuan tuvaletteyim
Tuvalette başka ne yapılır?
Yani ben mi yanlış biliyorum
Salak o anlamda değil
Yanlışlıkla seninle konuşurken Minho'ya yani hayatımın aşkını bulmak zor dedim
Ee
Yani senin için zor
Susar mısın
Ve oda cevap verdi dediki hayır aslında kolay aptal aptal suratına baktım kesin benden iğrendi