"Ne zaman şarkı söyleyeceksin tekrar? Seni soruyorlar." diyerek elinde waffle tabakları ile Jeongin, Seungmin ve Jisung'un yanlarına geçti Felix.
"Bilmiyorum, ayarlarız bi ara işte."
"Seungmin ya, ben görmedim seni hiç canlı canlı söylerken!" dedi Jisung yerinde kıpırdanarak.
"Gerçekten mi?"
"Evet hiç denk gelmedi."
"Senin bi araların hep yüzyıllar sürüyor ama!" -Felix.
"Bu gece misafirim olun hadi hem size serenat da yaparım!" deyip aralarındaki bakışmadan sonra devam etti Seungmin. "Diğerleri ile de konuşalım hepimizin müsait olduğu bir akşam burada takılırken şeyaparız diye öyle diyorum bakmayın bana kötü kötü!"
"Gün belirler ona göre plan program yaparız o zaman." dedi Jisung.
"Yine de hâlâ bana davetlisiniz, gelin işte ya çok güzel olur. Jeongin komşum zaten, Felix'de gelir diye düşünüyorum, Jisung sen de gel oyun falan oynarız hepimiz tek yaşıyoruz zaten fena mı olur?"
"Hiç hayır diyemeyeceğim valla, gelirim olur."
"Süper."
"Bir şey diyeceğim şimdi." diyerek dikkatleri üzerine çekti Jeongin.
"Söyle."
"Bu cuma aileme ziyarete gideceğim sanırım, sanırım da değil aslında gideceğim. Yani gitmeyi düşünüyorum öyle konuştuk."
"Nereden çıktı birden bire, problem yok değil mi?" diye sordu Felix.
"Hayır be yok, özledim sadece. Dün de annemle konuşunca öyle bi gideyim dedim."
"Ne kadar kalacaksın peki?" dedi Jisung surat asıp.
"Emin değilim, maksimum bir hafta."
"1 hafta çokmuş ama." -Jisung.
"Normal aslında, oradaki arkadaşlarımı da göreyim falan derken hızlı geçer."
"Sen nasıl istiyorsan yavrum, bir önceki gibi kaçma ama uğurlayalım seni gitmeden görelim yine." dedi Felix sitemle.
"Beni her gün görüyorsunuz zaten."
"Olsun, yine de içimiz rahat etsin."
"Haberleşiriiz."
"Gece dedektiflik oyunu oynar mıyız?" demesiyle herkes Seungmin'e döndü.
"O nasıl oynanıyor?" dedi Jisung bir an anlamayarak.
"Dedeftiklik oyunu işte, içinde intihar ya da cinayet haberi oluyor gazete yazıları, adli tıp raporu, ifadeler falan oluyor çözmeye çalışıyorsun."
"Biliyorum biliyorum, çok heyecanlı eğlenceli olur!" hızlı hızlı el çarptı Jisung gülerek.
"Cinayet çözmek eğlenceli olamaz abi hayır yaa, daha sıkıcı olmayan bir şey yapalım." -Felix.
"Of hayır Lix ya, senin yüzünden almamıştım zaten dört kişi hem sarar hem çabucak buluruz. Bir kaç tür görmüştüm kırtasiyede seçelim güzel bir tane."
"Nereden geliyor aklına böyle oyunlar?" -Felix.
"Minho'da da vardı almış çözmüş kendi hep."
"Sizin max manitacılık."
"Ne varmış be! Korkundan burada bize de engel oluyorsun. Aman aman bir şey bile yok içlerinde."
"Bir şey demedik be, tamam."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Anonim- 2min
Teen FictionNeyin değerini bildin ki benimkini bileceksin? *bu sohbete artık mesaj gönderemezsiniz.*