23

593 65 54
                                    

Seungmin'den önce evde olan ve Hyunjin ile ne konuştuğunu deli gibi merak eden üçlü arkadaş, kapının çalınmasıyla koşarak koridora ilerlediler. Felix aralarında daha yavaş kalıp en arkada beklerken Jisung Jeongin'in bacağına dolanmış ve yeri boylamıştı.

Jeongin umursamadan kapıyı açtığında Seungmin güldü. "Bu hâl ne böyle?"

"İçeri gir hadi hadi hadi!" deyip kolundan sürükledi çocuğu Jeongin.

"Sakin ol be!"

"Seni beklemekten kuruduk burada!" dedi Felix.

"Sanırım götüm çıktı!" diyerek söylendi Jisung'da.

"Sen ne yapıyorsun yerde manyak?"

"Bir de seni bu açıdan göreyim dedim hâlâ yakışıklı mısın diye... Ne olacak düştüm, gerçekten çıkmış olabilir mi ağrıyor kaldırın beni!"

Ciddi olduğunu fark edince bırakıp yanına geçti Jeongin endişeyle. "Çok mu ağrıyor?" diye sorduğunda acıyla başını onaylar gibi salladı Jisung. "Hareket edemiyorum."

"Özür dilerim."

Diğer ikili de geçti yanına hemen, "Hastaneye gidelim mi?" dedi Seungmin'de yanına eğilip.

"Gerek yok bi kalkabilsem-"

"Yardım edelim dur bi, sert mi düştün o kadar ya!" dedi Felix yakınarak. Jisung'un arkasın geçip elleriyle kol altından tutup kaldırmaya çalışırken ağrıyla "Aaaağh!!!" sesi çıkarttı Jisung.

"Dur- Dur bekle, kucağıma alayım mı? Çok ağrırsa söyle kaldırmayayım hastaneye gidelim." deyip cevap beklemeden kucağına almak için bir elini bacağının arasına diğer elini sırtına yerleştirdi Jeongin.

"Yardım edeyim-"  yaptığı kaldırma atağı ile Jisung acıyla inledi.

"Dur dayan-" 

"Yüzüstü yatırsana beni, kıçımın herhangi bir yer yüzü görmesine hazır değilim."

Canını yakmamaya özen göstererek koltuğa yatmasına yardım etti kucağından indirirken, Jisung derin bir nefes alıp elini çenesine koydu. "Ne dikiliyorsunuz başımda! Seungmin anlat hadi ne hallere düştüm senin yüzünden."

"Ben ne yaptım ya! İyisin di mi bak hastaneye gidebiliriz?

"Ya iyiyim hadiii hadiii."

"Dur tamam. Bi üstümdekini çıkarayım." deyip elindeki poşeti bir kenara koydu ve kabanını asıp yanlarına geçti.

"Aslında planlarım arasında sadece teşekkür edip boyaları almak ve eve geçmek vardı, başka ne olabilir zaten? Kkami de yanındaydı ve bana ikinci babası dedi..."

"Oha ne babası?" -Jeongin.

"Sana da mı yürüyecek bu??" - Lix.

"Yok o baba değildir dayı amca falandır baba olsa duramazsın." -Jisung.

"Saçmalamayın o anlamda demedi ya! Çok sevdi ya Kkami beni o bakımdan yani herhangi bir şey sezmedim ben. Öyle konuşuyorduk işte durgundu baya ben şeyden bahsetmiş olabilirim-"

"Minho'dan mı?" -Jisung.

"Hayır, köpeğinden işte. Baktığım süreçte bir şey olsa kendimi suçlardım gibisinden laflarla sitem ettim ona. Haliyle anladı bi modu falan düştü. Kendini açıklamak zorunda gibi hissetti sanırım bilmiyorum bende sohbet edelim falan dedim, o da kahveyi ısmarlamak istedi öyle geçtik işte."

"Ahh be keşke kafede olsaydım da onu da oraya getirseydin bende tanışırdım." dedi Felix.

"Görseydin aşık olurdun Chan'ın kıskançlıklarıyla uğraşamayız." dedi Jisung gülüp.

Anonim- 2minHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin