Sevgilim <33
Minho
aç şu telefonu
ciddiyim sinirlenmeye başlıyorum
...
Tek tik de kalan onlarca mesajına bakıp gözlerini doldurdu Seungmin. Tekrar aramayı denedi.
"Açmıyor."
İç çekerek arkadaşına baktı Lix. "Daha dün çok iyiydiniz ne oldu şimdi sabaha?"
"Anlamadım ki, psikolojim bozuldu!" deyip telefonunu koltuğa fırlattı.
"Yapma böyle canım, vardır illaki bi açıklaması."
"Vardır değil mi?" diye umutla baktı arkadaşına.
Dün çocuklarla gayet iyi vakit geçirip bol bol gruba saçma fotoğraflar ve güncellemeler atmışlardı. En son özelden Jeongin ile uyuduğu bi fotoğraf gönderdiğinde Minho kıskandım deyip biraz şakasına laf yaptıktan sonra iyi geceler demiş ve uyumuştu.
Şimdi ise ortada hiçbir sebep yokken her gün attığı günaydın mesajını atmamış, üstüne aramalarını açmayıp mesajlarına bakmamıştı...
Kahvaltı masasında bu davranış üzerine düşünürlerken Jisung ağız aramak için Minho'yu aramış ama meşgule atıldıktan sonra ne kadar küfür hakaret biliyorsa yazmış ve karşılığında engel yemişti.
"Ben dayanamıyorum bi kere daha arayayım." deyip zıplayarak koltuğa oturdu.
"Arama bırak, görürse döner zaten."
"Dönmüyor işte! Ya bir şey mi yaptım bilmeden ben?"
"Ne yapacaksın akşamdan sabaha, bi yattın kalktın."
"Chan'a sorsana tekrar."
"Dedi ya haber alırsam yazıp ararım sizi diye, bilmiyor belli ki çocuk."
"OFFF yani of."
Sıkıca arkadaşına sarıldı Felix. "Düşünme, illaki ulaşacağız. O zaman anlarız derdi neymiş."
"Söylemesi kolay."
"Yapması da kolay. Sürekli meşgul et kafanı ki aklına gelmesin, tamam mı?"
"Tamam değil, kalbim aklım tüm hücrelerim Minho Minho diye sayıklıyor imkanı yok."
"Abartma."
Göğsündeki kafasını kaldırıp kötü kötü baktı Lix'e. "Abartmıyorum, acilen ona ulaşıp bilmeden kırdıysam özür dilemeliyim."
"Oha Seung gerçekten abartıyorsun. Fol yok yumurta yok dur diyorum."
"Babaannesini mi arasam?"
"Haydaa saçmalama."
"Belki onun yanındadır belki bir şey olmuştur?"
"Olmamıştır, olsa ilk bize söyler zaten Chan'dan Jisung'dan saklamaz özellikle. Şimdi kadının içine de düşürme şüphe yaşlı başlı endişelenmesin."
"Sen de haklısın. Ama niye böyle yapıyor ki?"
"Düşünme arkadaşım, kalsın biraz daha böyle zaman tanı. İllaki eninde sonunda birimize cevap verecek yani."
"Tamam."
"Benim gitmem lazım şimdi-"
"NEREYE?!" tekrar yattığı yerde doğruldu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Anonim- 2min
Teen FictionNeyin değerini bildin ki benimkini bileceksin? *bu sohbete artık mesaj gönderemezsiniz.*