5.Bölüm

350 15 0
                                    

-Lütfen bizimle yaşamayı kabul et

Asel Neris'in ağzından

Cidden istiyorlarmıydiki gidecek başka yerim yoktu zaten.

Gitsemiydim acaba yıllar boyunca görmediğim sevgiyi görür müydüm ya beni istemezlerse şansımı denemekten zarar gelir miydi ki İçimden bir ses onlarla gitmemi söylüyor.
Ve galiba içimdeki sese uyucaktım.

-Peki sizinle yaşamayı kabul ediyorum.

-Beni o kadar cok sevindirdinki aselim hadi annenin yanına gidelim.

Başımı sallayarak ayağa kalktim İkimiz de hastane odasının yolunu tutmuştuk odaya girdiğimizde Eslem Hanım ağlıyordu İdil ve o çocuk onu sakinleştiriyordu

İdil

-Anne bak ben senin hala kızınım Onu boş ver ben sizinle yaşamaya devam edeceğim Hadi Babamı da alalım eve gidelim

Eslem hanımın ağzından

Asel aselim o benim kızım.Kızımı bırakabilir miyim böyle hemde geç bulmuşken.

Hayır asla bu zamana kadar ayrı yaşamış olabiliriz ama bundan sonra asla.
Yekta idil'den mi Vazgeçelim dediğine nasıl da gözleri dolu dolu baktı.

Peki o adam nasıl vazgeçebildi sevmiyor muydu yoksa asel'i mi ne yaşamıştı benim güzel kızım Nerisim.
- Hayır Asel de bizimle gelecek bizimle yaşayacak o da benim kızım

kafamı kaldırdığımda Yekta ve Asel ile Göz Göze Geldim asel'in Gözleri yine dolu doluydu.

Asel konuşmaya başladı

.
- Biz Yekta Bey ile konuştuk sizinle yaşamaya karar verdim.

o kadar mutlu olmuştun ki Kızımın benimle kalacağınA

- Hemen eve gidelim Seni abinlerle tanıştırmalıyım.

Asel nerisin ağzından

Abiler mi?

içimdeki sevilecegimin umudu git gide artıyordu Eslem hanımgilin arkasından gitmeye başladım babam olacak kişi sözlerini söyleyip çoktan gitmişti

Geçen kısa bir süre sonra şato gibi kocaman bir villaya geldik cidden burada mı yaşıyorlardı.

Biz de fakir sayılmazdık ama böyle şeylerden de çok uzaktık.

Eslem Hanım önden giderek kapıyı çaldı 30-35 yaşları arasında bir kadın açtı kadın Hoş geldiniz diyerek tebessüm etti.
Eslem Hanım hoş bulduk Ayfer diyerek içeriye geçti.

Büsbüyük bir salon vardı karşımızda ve kanepede oturan 3 erkek bunlar Eslem hanımın bahsettiği abiler olmalıydı.

İçeri girince hepsinin bakışları Bize döndü ve o kadar kötü bakıyorlardı Ki Yerin dibine girmiş gibi hissediyordum.

Aralarındaki uzun boylu Sarışın olan erkek güzelim diye gelip idil'e sarıldı idil'de kollarını o çocuğun boynuna sardı gerigözleri yaşlı bir şekilde geriye çekildi.

- Abi ben sizin kardeşiniz değilmişim beni göstererek bu kız sizin kardeşinizmiş dedi.

Çocuk bana ters ters bakıp O bizim hiçbir şeyimiz değil dedi.

Eslem Hanım'a dönerek

-Neden yabancılar evimize getirdiniz diye sinirlendi.

Eslem Hanım ona üzgün gözlerle baktı.

Yekta Bey ise ona sinirlenerek

-Asel Bizim kızımız sizin de kardeşiniz aselciğim onlar kendini tanıtıma zahmetine girmediği için ben tanıtayım Bu Çağlar 24 yaşında doktor 2.büyük abin bu Ege 20 yaşında Avukat 3. büyük abin bizimle hastanede olan abin Gökay 19 yaşında Tıp öğrencisi Giray abinin ikizi Giray Abin de aynı şekilde 19 yaşında ve Tıp öğrencisi 4.büyük abin ikisi de en büyük abin Asaf polis 27 yaşında Ama şu an çok işi olduğu için burada değil onunla geldiğinde tanışırsın.

Başımı sallamakla yetinmiştim onlara bir göz gezdirdiğimde yüzlerinden Benden nefret ettikleri çok net anlaşılıyordu.

Eslem Hanım'a dönerek

- Benim kalacağım yeri gösterebilir misiniz?
diye ricada bulunmuştum Eslem hanım da
-Tabii ki kızım gel seni odana götüreyim

diyerek onu takip etmeye başladım Eslem Hanım
-Bugünlük misafir odasında kal Kızım yarın senin için bir oda ayarlayacağım ve uyu biraz yemek hazır olunca seni uyandırırım

kafamı sallayıp teşekkür etmiştim Eslem Hanım çıkınca kendime misafir odasındaki yatağa atmıştım ve bugünkü yaşadıklarımı düşünmüştüm yine İstenmediğim yerde sevilmediğim kişilerleydim bu evde sığıntı gibi yaşayacaktım düşündükçe geriliyordum Bu yüzden uyumaya karar verdim...

Lütfen oy Vermeyi unutmayın

≧◠‿◠≦

Yıllar Sonra... Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin