Terk Edilmek

946 26 4
                                    

Başlama Tarihi 11 Şubat 2023

Selamünaleyküm! :D yine ben evet.

Uyarı koymak yeni aklıma geldi B12 sikicem artik...

KİTAP COK FAZLA RAHATSIZ EDİCİ ÖĞE İCERİR. KÜFÜR, ŞİDDET, İSTİSMAR, TECAVÜZ, TACİZ, ZORLA ALI KOYMA VS VS..

HASSAS OLAN OKUYUCULARI UYARIYORUM..

Canım sıkıldıkça yeni kurgu yazıyorum....
Neyse ndkdkcj

İyi okumalar ♥️

***

Derin bir nefes aldı. Ciğerlerindeki tüm havayı boşalttı. Sinirliydi. Karşısında ona hissizce bakan esmer oğlana çok sinirliydi. Yahya ellirini saçlarına atarak çekiştirdi.

Böyle mi bitecekti yani?

İstemiyordu. Böyle bitemezdi. Canından çok sevdiği adam onu böylece bırakıp gidemezdi.

"Artık sana karşı bir şey hissetmiyorum." dedi esmer oğlan. Öylece duruyordu. Hissiz bir şekilde. Ellerini saçlarından çektiğinde tutam tutam saç kalmıştı avuçlarında. "Ne demek hiç bişey hissetmiyorum?"

Sinirle dişlerini sıktı. O kadar sert sıktı ki kırılmak üzerelerdi. Kafasını kaldırıp kahkaha attı. Komik hiçbir şey yoktu ortada. Gözleri kocaman açılmıştı. O kadar sinirliydiki sıktığı elleri bembeyaz olmuştu.

Alt dudağını dişledi. Gözleri dolmuştu. Bu adam onun herşeyi idi. Onsuz ne yapardı? Dudakları aralandı ve alt dudağı serbest kaldı. Ağzında metalimsi bir tat bırakan kan dudağından akarak çenesine doğru ilerledi. Acı hissetmiyordu. Eli kalbinin üzerine giderken kazağını o kadar sıkı kavradı ki karşısındaki çocuk bir an yırtılacağını düşündü.

"Miraç..." sesi güçsüz çıkmıştı "Nolur bırakma beni. Yalvarırım." Burnunu çekti ve esmer oğlana bir adım daha yaklaştı. Ellerini onun göğsüne yerleştirdi ve acı bir tebessüm etti. "Yapma bana bunu."

Esmer oğlan onu zararsız şekilde omuzundan ittirdi. "Bitti." dedi net bir ses tonuyla. Yahya onun sesini hiç böyle soğuk duymamıştı. Onu hiç böyle korkunç görmemişti. Gözünden bir damla yaş düşerken dudaklarını birbirine bastırdı ve yüzünü ayaklarına çevirdi. Derince iç çekti. Öfkeli bir iç çekişti bu. Bir anda esmer çocuğun üstüne atladı ve ikisinide yere düşürdü. Elini sıktı ve tüm kuvveti ile esmer çocuğun yüzüne yapıştırdı.

"OROSPU ÇOCUĞU! BENİ BIRAKIP GİDEMEZSİN ANLADIN MI BENİ!? BAŞKA BİRİSİ SANA SAHİP OLAMAZ İZİN VERMEM. SEN BENİMSİN EĞER ÇEKİP GİTMEYİ DÜŞÜNÜRSEN SENİ GEBERTENE KADAR SİKERİM!!"

Boğazı ağrımaya başlamıştı. Durmaksızın yüzü kan içinde kalmış çocuğa vuruyor bir türlü sakinleşemiyordu. Esmer çocuk artık bayıldığında durdu. Derin nefesler aldı ve hareketsiz yatan çocuğun yanına uzandı. "Özür dilerim sevgilim. Ben sadece gitme istiyorum." Elini uzatarak kandan kim olduğu belirsiz yüzü okşadı. "Sen beni bırakıp gideceğini söylüyorsun. Ne yapsaydım?" gülümsedi. "Bak işte şimdi ikimizde mutluyuz sevgilim. Hadi eve gidelim."

Doğruldu ve ayağa kalktı. Yerde hareketsiz yatan bedeni zorlansa bile kucağına aldı. Kucağında hareketsiz olan beden ile beraber yürümeye başladı.

Artık beni terk edemez diye geçirdi aklımdan.

***

Gözlerini aralamaya çalıştı ama ışık gözlerini yakınca elleriyle gözlerini ovdu. Bir kaç kere gözlerini yumup açtığında tamamen uyanmıştı. Tavana bakarak sırıttı. "Günaydın." Yan tarafına döndü. Fakat kimse yoktu. Kaşları çatıldı. Hızla yataktan kalktı. Oda da boştu. Su sesi gelmiyordu bu durumda kimse banyoda değildi. "Sevgilim?" titreyen sesi ile odaları gezdi. Kimse yoktu.

Kimse

Endişe ve sinir tüm vücudunun titremesine neden olurken çıplak olan üst vücuduna aldırış etmeden kendini dışarı attı.

Aşşağıya indiğinde apartmanın bahçesinin boş olduğunu gördü. "NERDESİN!?" öfke ile tüm gücüyle bağırdı. Etrafa bakmaktan vaz geçerek tekrar girdi apartmana. Hızla kendini asansöre attı. Asansör başka bir kata çıkmaya başladığında bir küfür savurdu sinirle. Kapı yanlış katta durduğunda sarı bukle bukle saçları olan genç bir kız ona hayran bakışlar atarak bindi asansöre.

"Ne bakıyorsun ayı mı oynuyor ha!" Sona doğru sesi yükselirken kız sesli bir şekilde yutkunarak başka bir tarafa döndü. Onun ineceği kata gelince hızla indi asansörden.

Kapısı açık eve dalarak kapıyı sertçe kapattı. Odasına gideren komodinin üstünde duran telefona uzandı. Ezbere bildiği numarayı tuşladı ve kulağına götürdü. Fakat telefon kapalıydı. Telefonu yere fırlattı. Telefon parçalara ayrılırken elleri saçlarına daldı. Gözleri komodinin üzerindeki kağıda kaydı. Titreyen elleri ile aldı kağıdı.

Üzgünüm. Ben yokken de yaşayabilirsin. Hoşçakal.

Elleri kağıdı o kadar sıktı ki kağıt ikiye yırtıldı. Dişlerini sıkarak nefes almaya çalıştı. "Hayır..." Sesi o kadar güçsüz çıktı ki kendi bile duyamadı.

***

Nasıldı?

Diğer kurgularıma da bakabilirsiniz ✨♥️
Oy ve yorum bırakırsanız beni cok mutlu etmiş olursunuz canlarımmmm.

Sen Yokken Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin