|2 Kişinin bildiği sır artık sır değildir...
|0,2|<Asashi Malikanesi>
🌸İota'nın bakış açısı
Hay sabır! Nerede şu anahtar?! Lan şerefsizler madem dışarı çıkıyorsunuz ben niye evdeyim?! Gerizekalılar! Ya iblis saldırırsa?!
Öhm. Pardon, biraz sinirliyim. EVİN SALAK HİZMETKÂRLARI BENİ BURADA BIRAKIP SÜLALECEK DIŞARI ÇIKTI ÇÜNKÜ!
Bu nedenle kapının anahtarını arıyorum. Kilitlemişler de. Niyetim anahtarı bulup birinden katana satın almak. Yılın bu zamanları geceler daha uzun olduğundan çoğu yerde iblis avcıları bulmak daha kolay. Sadece bir tanesini tuzağıma çekip onun katanasını alsam yeter.
Bakın dikkat edin 'satın alacağım'. Çalmayacağım yani.
Şimdi, yedek Anahtar nerede olabilir...Hmmm...BULDUM! TABİİ Kİ BAŞ KÂHYA JAO'NUN ODASINDA!
.
.
Ne kadar zekiyim ama. Tak diye buldum anahtarı. Keşke sövmek yerine biraz kafamı kullansaymışım. Hem anahtarla birlikte biraz para da aldım! Tabii, tanınmamak için de uzun şapkalı pelerin gibi bir şey giydim.
Şimdi pazardayım, iblis avcısı arıyorum. Elma armut mu bu arayınca bulacaksın demeyin şu zamana kadar arayıp bulamadığım az şey var. Mesela muzan'ın karakteri:)..
Ahanda buldum! Dedim size arayıp bulamadığım az şey var diye!
Acemi bu. Etraftaki çoğu insandan korkmasından belli. Muhtemelen bir yeri arıyor. Haydi başlayak.
?-" Afedersiniz L-Loi dağına en hızlı nasıl çıkarım acaba?"
Loi dağı? Buraya yakın mesafede. Şu evleri geçerse direkt ulaşır. Pelerin şapkasını kafama çektim ve konuşmaya başladım.
-" Hey."
?-" AAA!"
-" Loi dağını mı arıyorsunuz?"
?-" E-evet?"
-" *Sırıtır* Şu binaları geçin. Karşınıza bir patika çıkacak, o çıkan patikayı sonuna kadar takip etmenizi öneririm."
?-" Yardımcı olduğunuz için teşekkür ederim. Üzgünüm, biraz gerginim de."
-" Ahaha. Bedel ödeyeceğiniz için sorun yok."
?-" Afedersiniz?..."
-" Ah, akşam görüşürüz:).."
?-" Akşam görüşürüz derken?- Bekle, bir ihtimal sen..."
Kalabalığa karıştım.
?-" Demin konuştuğum kişi...Loi dağını terif eden... Bir i-iblis değildi değil mi? Bedel...akşam...AHHH! NEYE BULAŞTIM BEN BÖYLE!"
??-" Hey! Ne diye bağrıyorsun?"
?-" Ha! A-afedersiniz!"
.
.
Akşam oldu. Ne olur ne olmaz diye eve döndüm ama anladığım kadarıyla bunlar dönmeyecek. Bende hazır kimse yok gidip iblis avcısını avlayayım dedim.
İblis avcısı da geldi.
-" Huhu~"
?-" AAA!"
-" Pfft... Ahaha! Hey, fazla bağırma. Başımıza toplansınlar mı istiyorsun?"
?-" S-Sen!"
Katanasını çekti ve bana doğrulttu. Mal galiba. Beni iblis sanıyor. Neyse, bu defalık görmezden gelmek işime gelir.
-" Evet ben? Söylesene, o katanayı bana doğrultarak ne yapmayı planlıyorsun?"
?-" Sen b-bir iblissin değil mi?"
-" Bilmem, sence öyle miyim?"
?-" Beni korkutamayacaksın! Kafanı kesecek ve seni yok edeceğim!"
Demek iblis olduğuma karar verdi... Tüh.
-" Herkes böyle söyler zaten. Bak ne diyeceğim, gerçekten umrumda değilsin. Hatta diğer insanlar da değil."
?-" Buna inanmamı mı bekliyorsun?"
-" Dur dinle beni. Sana bir anlaşma sunuyorum. Anladığım kadarıyla Buraya beni öldürmeye geldin, görevin bu."
?-" Evet!"
-" Heh tamam işte. Bak şimdi, sen bana elinde tuttuğun nichirin kılıcını veriyorsun, bende senin dağı terk etmene izin veriyorum. Daha sonra bende bu dağı bırakıp başka bir yere gidiyorum. Zaten buralara çok iblis keser gelir oldu. Sevmedim."
?-" Ciddi misin?.."
-" Evet. Kendine bak, acemi olduğunu henüz yeni iblis olmuş biri bile anlar. Üstelik ben seni tek elimle bile Yenerim. O yüzden en iyisi sen bu işi bırak."
?-" Bu kılıcı aldıktan sonra beni öldürmeyeceğin ne malum?"
-" Söz bak. Seni öldürmeyeceğim. Zaten tokum. Bir insanı boşa öldürmek bana yakışmaz."
?-" Pekâlâ...kılıcı buraya bırakıp koşacağım, beni takip etmeyeceksin."
-" Tamamdır!"
Gerizekalı.
?-" Bırakıyorum, bırakıyorum..Bıraktım!"
Arkadaş uçmayı keşfetti. Neyse ben kılıcımı aldım gidiyorum- Ananı...
İ-" Demek, yemeğimin kaçmasına sebep olan sendin."
Arkadaşın orjinal görevini buldum..
^^
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~Mor Lotus~ / K. muzan
Fiksi PenggemarBir kız düşünün, Kendi babası tarafından öldürülmüş ve ardından zamanda sıçramış, Mükemmel yeteneklere sahip bir kız. Kibetsuji Muzan'ın kızı... ** -" Ben kimseyken herkes oldum..." ** Uyarılar Kan şiddet işkence fantezileri işkence Küfür Cinayet ...