Bölüm 0,3

190 23 22
                                    


| Ne kadar çok yaklaşırsan, o kadar çok mücadele edersin. Ve belki de yakınlığın en güzel halide budur.|
|0,3|

<Loi Dağı>
🍄

İota'nın Bakış Açısı

Hass-... Hayır ya! Bu niye burada?!

İ-" Heh. Sorun yok, ona kıyasla çok daha güzel bir kokun var. Marechi falan mısın?"

İblis elinde ki kargayı yere fırlattı ve bana yaklaşmaya başladı.

Geliyor oç! Bir şeyler yapmam lazım!

-" Yani, söylentilerde ki loi dağının piç iblisi sen misin, Kahpe?"

Nazar değmesin benim küfürden uzak dilime..

İ-" Hah! Bakın siz şu velet'e. Kendinden büyüklere karşı hiç saygısı yok!"

-" Senin gibi aptal bir iblise neden saygı duyayım ki?"

İ-" Tch Tch Tch! Gençlik bitmiş!"

-" Söylenme. Beğenmiyorsan çıkış orada, siktir git."

İ-" Gelecek bu çocuklara mı emanet? Güldürmeyin beni!"

-" Bak, seninle uğraşamam! Gidiyorum!"

Arkamı dönmüşken iblis birden önümde belirdi.

İ-" Hiç bir yere gidemezsin. Heh. Madem marechi'sin, üstüne yemeğimi kaçırdın bir bedeli olmalı."

Katana'yı daha da sıktım. Ya şimdi ilk hamleyi yapacağım, ya da beni yiyecek!

-" Hehe.. Kim olduğumu bilmiyorsun, değil mi?"

İ-" Senin gibi bir velet? Ah, soylulardan mısın? Şaşırmam, alt tabakadan olamayacak kadar güzel bir yüzün var."

Bir iblisten iltifat mı aldım ben? Vay! Zevkli iblis. Ama şey, ona kibetsuji olduğumu söyleyemem. Bunun yerine ne diyebilirim?

İblis avcıları birliğinden olduğumu mu söylesem-? Yemez. Ben bile kendime inanmazdım, bu niye inansın ki?

Ne desem... Ah, bir ubayashiki olduğumu söylesem? Hayır, ona da inanmaz. Ayrıca öyle olursa muhtemelen beni beklemeden öldürmeye kalkar.

Yok ya, ben direkt öldüreyim bunu. O kadar kitap okudum, kendi stilimi oluşturdum. Bu iblisi öldüremeyecek kadar güçsüzsem, ne işe yarar ki?

-" Gece nefesi: 8. Form 2.Biçim; Siyah yıldırım."

İblis bana boş bakışlar atarken, havadan birden Siyah bir yıldırım düştü.

İ-" NE-! Neler oluyor!?"

Yıldırım iblisin dikkatini dağıttında ben hızla boğazını kestim.

Ne yaptım?

BOĞAZINI KESTİM! MÜKEMMELİM! AĞAĞA!!

Öhm. Yani, tabii ki normal bir şey yaptım. 6,5 Yaşında iblis kesmek çok normal.

Karga-" Ga-Gak!"

Karga? Aaa, ölmemiş. Hatta şuan iblis'in kanından içiyor.

....Eh?

İBLİSİN KANINI İÇİYOR!?

HARİKA(!) ARTIK İBLİS BİR KARGAM VAR!

Siyah tüyleri tamamen beyaz oldu, ve içmeyi bıraktığında benim yanıma geldi. Omzuma kondu ve... Sanırım bana bağlanıyor?

Omzunda bir iki kez ciyakladı.

İ-" Beni yendin..."

Bu da bir türlü yok olmuyor!

İ-" Küçük biri tarafından yenildim..."

İblis ile boş boş bakıştık.

İ-" Bu sana hediyem küçük kız, beni yendiğin için.."

Ve kafası yok oldu. Bedeninde ki eli yok olmadan önce bana avcunun içinde pembe bir taş kolye verdi.

-"... Teşekkürler.."

Kolye'yi tabii ki takmayacağım. Ama hediye hediyedir, iblis vermiş de olsa.

Kolye'yi karga'ya taktım ve katanayı kıyafetlerime saklayarak malikaneye dönmek için adımladım.

Şey, çalışanlar henüz dönmemiştir değil mi?

^^



^^

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
~Mor Lotus~ / K. muzanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin