Bölüm 7

105 14 7
                                    

| Bir grup işe yaramazın özgüven patlaması.|

|0,7|

< Kasaba >
💫

İota'nın Bakış Açısı

-" Gece Nefesi: 6. Form, 1. Biçim; Gerçek Rüya."

Douma bana öylece bakarken etrafında saydam bir tabaka belirdi.

Bu, onun rüya alemine geçtiğini gösteriyordu. Etrafındaki boşluklara saldırmaya başladı, birkaç yara aldı...

Gerçekten biriyle dövüşüyor gibiydi.

Gerçek Rüya, güçsüz de olsa, işe yarardı.

Maruz kalan kişiye yalnızca onun görebileceği bir halüsinasyon gösterirdi. Ve ne iyi yanı, bu halüsinasyon her ne kadar sahte de olsa ona fiziksel anlamda zarar verebiliyordu.

Böylesine bir şeye güçsüz dememi komik buluyor olabilirsiniz, o halde şunu da ekleyeyim:

Şahıs, en fazla 1,5 saat etki alanında kalabilir. Fazlası halüsinasyon gördüğünü anlamasını sağlar. Ve bunu anladığı an 6. Form, 1. Biçim sona erer.

İşte bu yüzden onu güçlü bir nefes olarak görmüyorum.

Arkamdaki hashiraya baktım, şaşırmıştı, ancak bilinci de gitti gidecek gibiydi.

Yanındaki kızlar nerede bilmediğimden, onu ben almam zorundaydım.

Hayır... Değildim.

Sadece ölüme terk etmek istemedim.

Hızlı hareketlerle kadını kaldırdım, fazlaca ağır değildi.

-" Lütfen uyanık kalın."

Kadın zar zor nefes almaya devam ederken derhal bir çözüm aradım.

2 seçeneğim vardı;

İlki, kadını bir yerlere fırlatıp kaçmak.

Ve ikincisi....

Onu iblis yapmak.

Tabii, ister mi, tartışılmaz. Ve yapabilir miyim, bilmiyorum. Denemeli miyim, emin değilim.

Sadece aklıma geldi...

Kibetsuji İota.

Eğer yarı iblisliğim işe yararsa, ve nefes stilim kadar olmasa da bir kan sanatım varsa, bu birini iblis yapabileceğim; Hatta kontrol edebileceğim anlamına gelir.

Soyadımın bana takdim ettiği tek iyi şey bu.

Hashira bayılmak üzere gibiydi. Benim de belim ağrıyordu zaten,  bir yere geçtik oturduk. - Umarım, sadece şaka yaptığımı anlıyorsunuzdur...?-

Tabii ki kadın yanımdayken bir yere oturamadık. Yalnızca onu yere yatırdım, kendim de yanına geçtim.

Etrafa göz attığımda çoktan 1 saat yürüdüğümü ve Güneşin doğduğunu fark ettim.

Douma rüyadan kurtulamamıştı, bunun yerine Güneşten kaçmıştı.

Bu aşamada...

Kadını iblis mi yapsam?

Sessiz sakin bir yerdeyiz zaten, bende olay mahallinin tam yanındayım.

Ara Sokaklar...

Burada kıyamet kopsa kimse duymaz, bilmez. Ne hoş. ^^

Hashirayı hızlıca oraya sürükledim ve duvara yasladım.

Şimdi...

Eğer lanet soyadım hakkını verirse, bu kişiyi iblis yapabilir, Güneş ışığından koruyabilir, ve de insanlarla beslenmesine gerek duymayacak hale getirebilirim.

Ama problem şu ki...

Bunun için tam olarak ne yapmalıyım?

Onu iblis yaptıktan sonra kontrol edebilirim, - Çünkü Nakime Muzan tarafından iblise dönüştürülmüştü, yine de benim sözümü dinledi, ve benim iblis yaptığım bu kadın neden karşı çıksın?- Ama sonra ne olacak?

Şimdi... Bir kız; Üstün marechi, belki yarım belki de tamamen iblis, güçlü bir nefes stili var, ama en önemlisi bu kızın babası Kibetsuji Muzan; İblisler Kralı, annesi ise ona çocukken Mavi Örümcek zambağı çayı ve çorbası yapıp içirmiş bir dahi.

Bu kız, birini iblis yaparsa... Yaptığı iblisi kontrol edebilir fakat, iblis yeterince Güçlü, ve Güneşe dayanıklı olur mu? Böylesine bir şey... Olur mu?

Hadi öğrenelim!

Nefes vererek kadına yaklaştım, yüzümdeki maskeyi bir kenara koyduktan sonra bileğimi kanattım.

Haydi Bismillah...

.

.

.

^^






~Mor Lotus~ / K. muzanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin