beden eğitimi

62 4 1
                                    

'Lan bu topların hepsi bana düşman mı,hep kaf ama geliyor'
Gene gelmişti,beden eğitimi allahım nefret ediyorum vallahi billahi.herhalde bana işkence olsun diye kondu bu ders.
'Kızım topu attığı yere baksana kaçıncı ıska bu'
Demesi kolay tabi onu gel bana sor yasemin hoca.ne yapalım bu da kaderimmiş.selinay hep yanımda ama yeşimden haber yok.kesin esenle bir yere gitmişlerdir.sinirimi bozuyo bunlar dolaylı yoldan bu yeşime salak deyiverdim .ama ne yapıyım kimse selinayıma hakaret edemez az bile dedim.inşallah bir haltlar karıştırmaya kalkmaz.eve gidip ders de çalışmam lazım.malum birinci sınavlar başlıyor.bunları düşünürken öğle yemeği zili çalmış.çantamı alıp çıktım kapıdan acaba annem ne güzel yemekler yapmıştır şimdi.dönüp yoluma devam ederken biri kolumu yakalayıp sıkmaya başladı.her ihtimale hazır bir vaziyette ağzımı açıp avaz avaz bağırmak istedim ama ağzımdan kahrolası tek bir kelime çıkmadı.o el beni kendine çekti bi de ne göreyim yeşimin annesi...
Gayet sinirli ve kocaman açtığı yeşil gözleriyle bana bakıyor birden bağırmaya başladı
'Ben sana ne zaman bağırmışım be'
Ne diyor bu kadın çattık valla
'Ben kimseye bir şey demedim'
Beni kolumdan sürükleyip gizem ve selinayın yanına götürdü
'Bu size ne dedi'
Şimdi sinirle meye başladım ama yani hasta mıdır mecnun mudur allah allah....
'Benim adım bu değil yağmur'
'YAĞMUR'
Beğenemedi ismimi heralde mal kadın tövbe tövbe benden büyük olmayacaktı da görecekti gününü.
Hızlıca yanlarından geçip gittim bunlarla uğraşamam.
'Salak'
Bana mı dedi şimdi
'Asıl sensin salak bu iş müdüre kadar gidecek'
Duydu mu emin değilim.
Annem orda kardeşimi almış beni bekliyordu.hemen onları eve doğru sürükledi.peşimizden gelebilir di.
'Cansu biraz konuşabilir miyiz'
'Sizin bana salak diye bağırma hakkınız yoktu'
Bağırdığımı sonradan fark ettim.umrumda bile değildi.çamurları sıçrata sıçrata eve vardım.belime kadar çamura bulanmıştım.ağlamaya başladım.allahın her yarattığı sorunlu yaratık beni buluyordu.....

yağmur #wattys2015Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin