dertler yumağı

31 3 5
                                    

Tam her şeyi toparladım derken her şey birbirine giriyordu.

Bazen kendimi öldürmeyi bile düşünüyordum.

Tek bildiğim ben eski ben değildim.

Kirliydim, kirlenmiştim.

Hayattaki tek umudum intikamımı alabilmekti.

Hayata karşı olan intikamımı...

----------yazardan-------------

Uyanmıştı genç kız.sabaha kadar kendini boğan kabuslarla uğraşmıştı.

Gözlerini yavaş yavaş açarken etrafına bakındı.her sabah olduğu gibi bıkkınlıkla nefesini verdi tavana doğru.öten kuşlar bile onu mutlu edemiyordu.

Mutlu olmayı unutmuştu o.

Hayat onu acılarla büyütmüş,olgunlaştırmıştı.

Evet belki yaşadıkları çok zor değildi ama bu narin küçük kıza çok dokunmuştu olanlar.

En çok da her şeyi içine atıp saklaması koyuyordu ona.

Bağırmak istiyordu o,belki gözleri morarana kadar ağlamak.

Zamanı geriye sarmayı ne kadar çok isterdi.

Kendini her şeyden daha iyi korumayı.

Kader denilen şey onun yolunu çizmişti ,ezelden..

Şimdi her şey için çok geçti........................

---------------------------------------------------------------------

Sabah kalktığımda berbat hissettiğimi söylemeye gerek yoktu galiba.hızlıca üstümü giyinip okula doğru yürümeye başladım.

Sarhoş gibi yalpalıyordum.içtiğim antidepresanların etkisi geçmemişti daha.

Sınıfa girdiğimde gülümsedim.en azından selinay gelmişti bugün.ama bana bakınca yüzü asıldı.neden acaba neyse öğreniriz birazdan.

'Günaydın selinay'

'Günaydın yağmur da bu halin ne bir o yana bir bu yana yalpalıyorsun hasta mısın'

Tam cevap vercektim ki cevap arkamdan geldi.

'Yok antidepresan içmiş de'

Özleme dönüp en korkunç bakışımı attım.o da ne yapıyım der gibi bakıyordu.

'Ay yağmur derdin ne ki böyle ilaçlar içiyorsun'

'Bunu niye bana soruyorsun ki beni en iyi sen anlarsın selinay'

Böyle deyiverdim.çünkü selinayın yaşadıkları da az değildi.bana yaşadıklarını anlatınca ağlamıştım bile.'bana bu kadar dertlerini anlatma'demişti.kırılmış gibiydim ama o da haklıydı.başkasının derdi yüzünden sıkıntıya girmemeliydi.

'Haklısın yağmur neyse konuşuruz sonra'

O gün her zamanki gibi geçmişti aslında.her gün anılarıma bir anı daha ekliyordum.acaba bu hayatta daha neler yaşayacaktım....................



Arkadaşlar öncelikle okuyan beğenen herkese teşekkürler.

Ama YORUM çok az iyi mi yazıyorum bilemiyorum. O yüzden yorumlarınızı bekliyorum.

Özellikle @youmoon1907,@uykukull , @kendraseranson ve @sungu37 adlı kişilere çok teşekkür ederim,destekleri için:-)

yağmur #wattys2015Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin