----------
Sabah kalktığımda farklı hissediyordum.bugün sekizinci sınıfın son günüydü.bir yıl ne çabuk ama zor geçmişti.belki de zor değildi lisenin yanında.bilemiyordu ki insan yaşamadığını..Elbisemi giyip üstüme çeki düzen verince az bir kahvaltı yaptım.sonra da okula gitmek için evden çıktım.yolda giderken topuklu yüzünden düşmek istemediğimden annemin koluna girdim.
Okulun bahçesine en dik duruşumla girdim.gözler üzerimdeydi biliyordum bunu.baştan aşağı siyahlar giyinmiş bir kız bir de elinde portföy çantası sanki düğüne gidiyormuş gibi.
Abarttığımın farkındaydım ama sonuçta bugün okulun son günü ve YAĞMUR ALTAY her özel günde şık olmalıdır:-)
Sınıfa giden koridoru yürürken kızlar bana dönüp pörtlek gözleriyle bakıyorlardı ki hoşuma da gitti açıkçası.partiye gidemedim bari okulda şık olalım.
Sınıfa girdiğimde birkaç sevmediğim arkadaş anında çıkıp gittiler.umurumda bile değillerdi zaten.neyse herkes çok güzel olmuşsun dedi.ben de hemen yerime geçtim.gamze hoca gelecekti birazdan.
Gamze hoca sınıfa girdiğinde gözü üzerimdeydi.dergiler bir kutunun içinde gelmişti.dergiler dağıtıldığında bile gözü üzerimdeydi.
Derginin içini açıp bakmaya başladım ki gözüm bir yazıya takıldı.bembeyaz olduğuma yüzde yüz emindim.
RENKLER VE ANLAMLARI. Yazan Tülay Akdeniz 8/F
Tülay 8/F .....
Yazılar uçuşmaya başladı.ama ben kımıldayamadım bile.bu ne demekti şimdi.
Bu benim dergiye yazıdığım-ama kabul edilmeyen-yazıyla aynı konuya sahipti.tek fark Tülay internetten kopyala yapıştır yapmış ben ise kendim yazmıştım.ama benim fikrim olduğunu gamze hoca da Tülay da biliyordu.ve hoca bana konuların yetersiz başka bir konuyla ilgili yaz demişti.ama şimdi benimle AYNI SINIFTA ve de AYNI KONU hakkında yazan tülayın yazısı dergideydi.
Bunun tek açıklaması vardı.FİKRİM ÇALINMIŞTI.
Ağlamak istemiyordum.ağlamadım da lanet olası bir yaş bile gelmedi gözümden.sahi ne bekliyordum ki hoca kendine yakın bir öğrencisini dergiye katmıştı işte.
Ve de kimse bir an olsun yağmur ne düşünür diye sormamıştı kendine.
Bu hayatta benim kaderim kullanılmak ve bir kenara atılmak mıydı sahi?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
yağmur #wattys2015
Chick-LitTam her şeyi toparladım derken her şey birbirine giriyordu. Bazen kendimi öldürmeyi bile düşünüyordum. Tek bildiğim ben eski ben değildim. Tek umudum intikamımı almaktı. Hayata karşı olan intikamımı.....